La Comunitat Valenciana suma 9.101 nous casos i 22 defuncions

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 9.101 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 1.226.158 persones.

Els nous casos per províncies són 742 a Castelló (150.515 en total), 2.975 a Alacant (432.426) i 5.384 a València (643.212). La xifra de casos no assignats es manté en 5.

D’altra banda, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 1.116.769 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 136.323 a Castelló, 396.759 a Alacant i 583.627 a València. El total d’altes no assignades es manté en 60.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.509 persones ingressades, 142 d’elles en l’UCI: 218 a la província de Castelló, 15 en UCI; 466 a la província d’Alacant, 48 d’elles en l’UCI; i 825 a la província de València, 79 en UCI.

S’han notificat 22 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots ells són persones mortes durant l’última setmana excepte dues, de l’última setmana de gener. Es tracta de 16 dones, d’entre 73 i 95 anys; i 6 homes, d’entre 72 i 93 anys. El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.792: 1.003 a la província de Castelló, 3.375 en la d’Alacant i 4.414 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 112.038 casos actius, la qual cosa suposa un 9,05% del total de positius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.

Bernabé urgix protegir els menors enfront d’entorns digitals perillosos

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha informat de la detenció de tres menors per la presumpta violació d'una xica de 16 anys i ha demanat blindar a la infància davant entorns digitals cada vegada més perillosos.

Catalá defén la legalitat de la permuta de vivendes protegides i acusa el PSPV de forçar el relat

Catalá sosté que la permuta de vivendes protegides amb la promotora Domio és legal i acusa el PSPV de forçar el relat. Demana explicacions a l'empresa i nega conflicte d'interessos.

Guaguas defén el seu títol de Copa en una edició inèdita a València

La Copa del Rei de voleibol es disputa per primera vegada a València. CV Guaguas arriba com a campió i favorit a la Fonteta davant altres set aspirants, amb l'amfitrió Léleman Conqueridor il·lusionat.

El PP sosté que la situació judicial i política de Carlos Mazón no ha canviat

El PP ha assegurat que, malgrat l'escrit raonat de la jutgessa de Catarroja al TSJCV per la gestió de la dana, la posició de Carlos Mazón seguix igual. El grup evita especular i recalca el seu respecte a les decisions judicials.

Baldoví demana a Feijóo que exigisca a Mazón l’acta de diputat després de l’enviament del cas DANA al TSJCV

Baldoví ha reclamat al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat després que la jutgessa de la DANA haja elevat una exposició raonada al TSJCV per la seua condició d'aforat.

Mouriño vol guanyar al Barcelona per a retallar la distància en la taula

Mouriño fixa com a objectiu derrotar al líder Barcelona al Camp Nou per a reduir els 10 punts de diferència. El pla passa pel contraatac i l'eficàcia, amb l'uruguaià recuperat i una defensa més sòlida.

La jutgessa de la DANA manté la testifical i no espera al TSJ sobre Mazón

La magistrada ha rebutjat ajornar la declaració d'un alt càrrec del Consell malgrat que el TSJCV ha de decidir sobre la imputació del expresident Carlos Mazón. La defensa d'Emilio Argüeso va demanar suspendre-la, però el jutjat seguix amb les diligències.