Dos detinguts després de col·lidir una furgoneta que havien sostret al Campello

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alacant a dos persones que viatjaven en una furgoneta que presumptament moments abans havien sostret en la localitat del Campello.

Dos agents de la Policia Nacional que es trobaven exercint labors de prevenció en un vehicle uniformat van observar com una furgoneta realitzava un gir indegut i entrava en un carrer en direcció contrària a la del trànsit. En observar la presència policial el conductor del vehicle es va posar nerviós, va perdre el control del mateix i va col·lidir contra un mur.

Els policies van observar l’escena amb sorpresa, sobretot quan els ocupants del vehicle sense donar una altra explicació van obrir les portes de la furgoneta i van arrancar a córrer fugint del lloc.

Després d’ells van córrer també els agents de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Alacant, que prompte els van donar abast. Amb la situació controlada els policies van poder comprovar que el conductor del vehicle no tenia permís de conduir i que la furgoneta figurava com sostreta, aquestes mateixes persones els van dir que l’havien robada poc abans en la localitat del Campello.

Així són les coses, els dos ocupants del vehicle van acabar detinguts, un d’ells a més tenia una reclamació i era buscat per la comissió d’un presumpte delicte de maltractaments en la localitat de Castelló.

Els arrestats de nacionalitat espanyola, de 18 i 21 anys, van ser acusats d’un delicte de robatori – furte d’ús de vehicle, desobediència, i un d’ells contra la seguretat del trànsit i maltractaments, sent llocs a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.

Bernabé urgix protegir els menors enfront d’entorns digitals perillosos

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha informat de la detenció de tres menors per la presumpta violació d'una xica de 16 anys i ha demanat blindar a la infància davant entorns digitals cada vegada més perillosos.

Catalá defén la legalitat de la permuta de vivendes protegides i acusa el PSPV de forçar el relat

Catalá sosté que la permuta de vivendes protegides amb la promotora Domio és legal i acusa el PSPV de forçar el relat. Demana explicacions a l'empresa i nega conflicte d'interessos.

Guaguas defén el seu títol de Copa en una edició inèdita a València

La Copa del Rei de voleibol es disputa per primera vegada a València. CV Guaguas arriba com a campió i favorit a la Fonteta davant altres set aspirants, amb l'amfitrió Léleman Conqueridor il·lusionat.

El PP sosté que la situació judicial i política de Carlos Mazón no ha canviat

El PP ha assegurat que, malgrat l'escrit raonat de la jutgessa de Catarroja al TSJCV per la gestió de la dana, la posició de Carlos Mazón seguix igual. El grup evita especular i recalca el seu respecte a les decisions judicials.

Baldoví demana a Feijóo que exigisca a Mazón l’acta de diputat després de l’enviament del cas DANA al TSJCV

Baldoví ha reclamat al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat després que la jutgessa de la DANA haja elevat una exposició raonada al TSJCV per la seua condició d'aforat.

Mouriño vol guanyar al Barcelona per a retallar la distància en la taula

Mouriño fixa com a objectiu derrotar al líder Barcelona al Camp Nou per a reduir els 10 punts de diferència. El pla passa pel contraatac i l'eficàcia, amb l'uruguaià recuperat i una defensa més sòlida.

La jutgessa de la DANA manté la testifical i no espera al TSJ sobre Mazón

La magistrada ha rebutjat ajornar la declaració d'un alt càrrec del Consell malgrat que el TSJCV ha de decidir sobre la imputació del expresident Carlos Mazón. La defensa d'Emilio Argüeso va demanar suspendre-la, però el jutjat seguix amb les diligències.