Apunyalen al fill de l’ex procuradora de Ciutadans Marta Sanz

«Fa unes hores han apunyalat al meu fill, amb un punxó. Gràcies a Déu està bé. Han sigut 4, que ell sàpia. Demane ajuda per a la seua identificació. Ha succeït en les festes de Arroyo de la Encomienda (Valladolid). Per favor, si saps alguna cosa, si ho has vist, escriviu-me» diu el tuit de l’ex procuradora de Ciutadans, Marta Sanz, on demana ajuda per a tractar de localitzar als culpables del succés.

Així, comença la desesperada petició de Marta Sanz Gilmartín, exprocuradora de Ciutadans en les Corts de Castella i Lleó per Segòvia, demanant ajuda per a tractar de localitzar als autors de l’agressió al seu fill de 18 anys.

Segons relata Marta Sanz a ‘El Español’ Notícies de Castella i Lleó, el succés ocorre mentre el seu fill es trobava en les festes quan al voltant de les 2.25 hores de la matinada, en un moment on el jove es dirigia al bany, quatre individus li van abordar al costat de la Plaça de Bous del poble, prop del Parc Socayo i del frontó Joaquín Ibáñez, on es troben la carpa i les casetes.

Pel que sembla, un d’ells va traure un punxó mentre un altre cridava «mateu-li«, i li van propiciar sis punyalades. A més, li van donar una pallissa mentre estava en el sòl.

Així, el jove de 18 anys presenta talls a l’esquena i en el costat, així com un ull unflat i colps al cap. Va ser traslladat a l’hospital Río Hortega de Valladolid, on va rebre diversos punts de sutura i posteriorment va ser donat d’alta a les sis del matí.

En el mateix lloc va ser atés pels sanitaris un altre jove, de 24 anys, sense que es conega si guarda alguna vinculació amb l’altra agressió.

Els agents creuen que ja han aconseguit identificar a diversos dels agressors, els qui podrien pertànyer a una banda que s’ha vist implicada en diverses baralles.

Últimes notícies

Retencions de hores a l’AP-7 en Pedreguer per un conductor fugit a peu després d’un xoc

Un home de 39 anys ha sigut investigat després de provocar un accident per abast a l’AP-7 en Pedreguer i fugir a peu, fet que ha causat llargues retencions i una recerca intensa de la Guàrdia Civil i la Policia Local.

Desmantellat a Onda un clan familiar amb huit detinguts per tràfic de drogues i blanqueig

La Guàrdia Civil i la Policia Local d'Onda han detingut huit persones d'un mateix clan familiar, d'entre 24 i 52 anys, acusades de tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de registrar set vivendes al municipi.

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.