25.7 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Puc anar a passar la ITV si no soc el propietari del vehicle?

Passar la Inspecció Tècnica de Vehicles o ITV cada cert temps és una obligació per a tots els propietaris de vehicles: no complir amb ella no sols suposa un risc per a tu i per a la resta dels conductors, sinó la possibilitat d’enfrontar-te a multes i sancions si et ‘enxampen’ conduint amb aquest document caducat o amb un resultat desfavorable.

Per això és important romandre pendents i no deixar passar el termini màxim per a complir amb aquesta revisió mèdica del nostre vehicle: n’hi ha prou amb consultar el nostre adhesiu per a saber quan hem de tornar a passar per aquest tràmit. Però és necessari que ho fem nosaltres mateixos, o es tracta d’una tasca que es pot delegar? Puc passar la ITV si no soc el propietari del vehicle?

- Advertisement -Telegram València Diari

Puc anar a passar la ITV si no soc el propietari del vehicle?

La resposta és senzilla. , una altra persona pot passar la ITV per tu. Només has de cerciorar-te que aquesta persona que presente el vehicle a la inspecció tècnica de vehicles porte els papers necessaris i la documentació exigida, a més de rebre les claus del vehicle en qüestió.

Sempre que es presenten els papers, no hi ha problema en què una altra persona passe la ITV per tu. De fet, trobaràs molts tallers en els quals a més de fer la revisió pre ITV t’oferiran el servei de passar la ITV i retornar-te el cotxe amb la nova pegatina en el parabrisa llest per a eixir a la carretera.

Ara només necessitaràs tindre controlats els documents per a passar la ITV. Assegura’t que la persona que vaja a presentar el teu vehicle a la revisió els tinga a mà i tots disponibles per a quan els treballadors de l’estació ITV li’ls sol·licite.

Pots passar tu la ITV d’una altra persona?

També. És el mateix cas, però a l’inrevés. Si la teua mare, el teu pare o algun amic t’ha demanat que passes la ITV del seu vehicle, no tindràs problema. Sempre que portes la documentació exigida i la presentes de manera correcta, podràs passar la ITV de qualsevol vehicle.

La ITV assegura també que “de fet, trobaràs molts tallers en els quals a més de fer la revisió pre ITV t’oferiran el servei de passar la ITV i retornar-te el cotxe amb el nou adhesiu en el parabrisa llest per a eixir a la carretera.” Si no tens temps i vols evitar maldecaps, pot ser una bona opció.

És més, la pròpia ITV ofereix en alguns dels seus centres un servei que consisteix a passar la ITV per tu: un dels seus tècnics s’encarregarà de complir amb aquest tràmit, encarregant-se de tot i avisant-te en cas que existisca algun problema per a solucionar-lo com més prompte millor.

Siga qui siga qui s’encarregue d’això, el millor és sol·licitar cita prèvia per a reduir el temps d’espera.

Últimes notícies

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.