Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Detingut després d’atacar amb una destral el vehicle amb la seua exdona i les filles dins

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat valenciana d’Ontinyent un home de 40 anys i origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i trencament de condemna després de colpejar amb una destral el cotxe on hi havia la seua exdona i les seues dos filles.

Els fets van passar diumenge, cap a dos quarts de huit de la matinada, quan es va rebre una trucada telefònica a la comissaria de la localitat d’Ontinyent, en què una dona informava que havia tingut un aldarull amb el seu exmarit i requeria presència policial.

Un cop al lloc, la patrulla es va entrevistar amb la dona, la qual portava a la part del darrere del cotxe dos menors plorant i van esbrinar que el dia anterior, esta havia deixat les seues filles a casa de la seua ex sogra, i uns minuts abans de requerir la presència policial, va rebre un missatge d’una coneguda en què l’alertava que anara a buscar les xiquetes o passaria una desgràcia, per la qual cosa va anar immediatament a recollir-les.

Pel que sembla, quan es trobaven les tres al vehicle, va aparéixer el seu exmarit amb una destral i va començar a atacar per la part del darrere del vehicle, els agents poden observar les destralades en diverses parts del cotxe.

Mentre la víctima parlava amb els policies va rebre una trucada del seu exmarit, al qual consta una prohibició de comunicar-s’hi, fet que van poder comprovar els policies.

Finalment, cap a les dotze del matí, els agents van localitzar el sospitós, que va ser detingut com presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i trencament de condemna.

El detingut amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.

Mazón tanca amb Indra un pla per a crear 1.000 ocupacions en 2026 en la Comunitat Valenciana

El Consell pacta amb Indra l'ampliació de la seua activitat estratègica i la creació de 1.000 ocupacions qualificades en 2026, amb focus en ciberseguretat i ús d'IA.