19.3 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

Mor Emel Atici, actriu de ‘Tierra amarga’, en el terratrémol de Turquia

Els terratrémols que aquest passat dilluns van assolar part de Turquia i Síria s’han convertit en els més mortífers de la regió en més d’un segle. Ja han causat més de 36.000 morts i la xifra no deixa d’augmentar.

Entre les persones rescatades sense vida es troben l’actriu Emel Atici i la seua filla (Püryan Atici), els cossos de la qual van aparéixer aquest cap de setmana entre els enderrocs de l’edifici on vivien. Mare i filla vivien en la localitat d’Adana, al sud de Turquia, una de les zones més afectades del país.

- Advertisement -Telegram València Diari

L’actriu, de 52 anys, donava vida a una de les dones riques de Çukurova en la quarta i última temporada de ‘Tierra Amarga’, la reeixida ficció que des de 2021 ve oferint Antena 3 en la franja de vesprada. El personatge d’Emel era una de les millors amigues de Şermin (Sibel Taşçıoğlu), amb la qual compartia confidències, tafaneries i, sobretot, estones en el saló social de la ciutat.

L’actriu va adquirir una gran popularitat arran de la seua participació en aquest serial, emés originalment a Turquia entre 2018 i 2022, i venut a més de 30 països.

Estem profundament entristits per la pèrdua d’Emel Atici i la seua filla, Püryan Atici, la valuosa actriu de la nostra sèrie de televisió, en el desastre del terratrémol al nostre país“, ha escrit la productora Tims&B en el seu compte d’Instagram, confirmant la defunció. “Que Al·là tinga misericòrdia d’Emel Atici, la preciosa actriu de la nostra sèrie de televisió Bir Zamanlar Çukurova (Tierra Amarga) i de la seua benvolguda filla. Expressem les nostres condolences a la seua família i sers estimats“.

El comiat de Sibel Tasçioglu, Sermin en ‘Tierra amarga’

La sobtada mort d’Emel Atici ha causat una gran commoció en el món de la interpretació i han sigut molts els actors i actrius que han volgut donar-li l’últim adeu a la seua companya. Entre tots els missatges destaca el que ha compartit Sibel, que dona vida a Sermin Yaman en la ficció i que va compartir innombrables moments amb ella en el set d’enregistrament.

La nostra benvolguda amiga Emel, que Déu tinga misericòrdia de tu. Que descanses en el cel”, va escriure. Però no va ser l’única.

La protagonista de la telenovel·la, Hilal Altinbilek, va expressar el seu dolor en les xarxes socials: “Estic tan trist… Per a tots, per tot, les nostres condolences per a tu”.

La nostra benvolguda amiga Emel, que Déu tinga misericòrdia de tu. Que descanses en el cel“, ha escrit Sibel Taşçıoğlu, l’actriu que interpreta a Şermin Yaman.

La Universitat de Beykoz, en la qual havia estudiat Hande Püryan Atici, la filla de la intèrpret, ha fet públic també un comunicat: “Estem profundament entristits per la pèrdua d’Hande Püryan Atici, graduada en el programa de Gestió de Transport Aeri Civil 2014-2015 de la nostra universitat, i de la seua mare, Emel Atici, en el terratrémol“.

Últimes notícies

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.

Trump proposa incrementar impostos als més rics per finançar mesures fiscals

El president dels EUA, Donald Trump, planteja una pujada d'impostos per als més rics amb l'objectiu de finançar un nou paquet fiscal que inclou rebaixes per a les classes mitjanes i baixes.

Compromís denúncia interessos especulatius a Sant Miquel dels Reis i exigeix un 30% d’habitatge públic

Compromís ha presentat al·legacions contra el Pla Especial de Protecció de Sant Miquel dels Reis, denunciant l'impacte de les grans empreses immobiliàries i demanant un mínim del 30% per a habitatge públic.

Massó: Els canvis en la Llei de Concòrdia faciliten la restauració de la creu del Ribalta

La presidenta de Vox a Castelló, Llanos Massó, afirma que les modificacions de la Llei de Concòrdia per PP i Vox obren la porta a reposar la creu del parc Ribalta. El Grup Municipal Socialista condemna la 'rendició' del PP a la ultradreta, destacant la importància de la memòria democràtica.

Mort Domingo Ochoa, un dels pioners de la indústria valenciana i fundador d’Indústries Ochoa

Domingo Ochoa, fundador d'Indústries Ochoa i membre fundador d'AVIA, ha mort a 81 anys a València. La seva vida es va dedicar a la innovació i al creixement del sector industrial valencià.

Ricardo Belda, nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València

Ricardo Belda és nomenat nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València, aportant la seva experiència prèvia com a director de la Universitat Popular.

Teresa Ribera escoltarà les veus de les víctimes de la dana en la seua visita a Brussel·les

La vicepresidenta executiva Teresa Ribera atendrà les associacions de víctimes de la dana a Brussel·les en una visita programada per a la setmana vinent, destacant la importància de fer sentir les veus dels afectats. La visita també inclourà trobades amb alts càrrecs de la Comissió Europea i el Parlament Europeu.