Detenen un home per agredir la seua parella i la seua mare

La Policia Local d’Elx ha detingut un home de 35 anys per agredir la seua parella i la seua mare. El 26 d’agost passat una dotació policial en funcions de vigilància va ser alertada per una dona a causa de la presència del seu marit al domicili en estat d’embriaguesa i amb una actitud agressiva.

En arribar la patrulla juntament amb una altra dotació de Policia Nacional, van localitzar la dona plorant al replà de l’escala i a la seua parella molt alterat a l’interior de l’habitatge situat al carrer Espronceda.

La dona va indicar als agents que el seu marit havia tornat al domicili en estat d’embriaguesa i amb crits, i va eixir de l’habitació per recriminar-lo que deixara d’aixecar la veu, ja que despertaria les filles de tots dos de 8 mesos i 2 anys. El subjecte, en aquell instant, va començar a agredir-la mitjançant cops a la cama i el rostre, alhora que es donava cops de cap contra la paret.

De la mateixa manera, la mare de l’implicat, que conviu al mateix domicili, va intentar evitar l’agressió, però el subjecte també la va agredir, per la qual cosa ràpidament va agafar les netes i va fugir a casa de la veïna, on es va refugiar fins a l’arribada dels agents.

La veïna va ratificar els fets i va afegir que observar a través de la finestra de la cuina com la filla de 2 anys demanava al seu pare que parara d’agredir la seua mare. A més, va assegurar que no era la primera vegada que passaven fets similars. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.