Mastodon
22.8 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Troben mort el ciclista arrossegat per la riuada a Paterna fa una setmana

Els equips de rescat han trobat el cos sense vida de l’home desaparegut divendres passat al parc natural del riu Túria, arrossegat pel torrent d’aigua que es va generar durant les pluges intenses que van descarregar aquell dia. 

Se li va perdre el rastre quan creuava amb bicicleta per la séquia de Tormos, al terme municipal de Paterna, en plena tromba d’aigua per anar al metge. Tot i les advertències que li van fer uns treballadors presents al lloc perquè no travessara la zona, ell va decidir endinsar-se i estos testimonis van veure en un moment puntual com la riuada se l’emportava.

Després d’una setmana de recerca intensa, s’ha localitzat el cos de l’home desaparegut a Paterna durant les pluges de divendres passat.

 La víctima ha estat trobada per l’UME amb ajuda dels seus gossos, en una zona entre l’últim assut de Quart de Poblet i la desembocadura, zona coneguda com a assut de La Partimenta. La Policia Nacional se’n fa càrrec.

El Consorci de Bombers de València ha desmobilitzat el dispositiu de recerca, que des de divendres passat ha inclòs un ampli operatiu de bombers, brigades BRIFO, unitats de comandaments, Lloc de Comandament Avançat, operadors de comunicacions, GERA, helicòpter i unitat de drons del Consorci, i bombers forestals de GVA, que han treballat intensament a la investigació juntament amb la resta de serveis d’emergència desplegats a la zona.

“En este cas ha sigut molt rellevant la baixada del cabal del riu, per això des del Consorci de Bombers es va sol·licitar ahir a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer poder reduir el capital al mínim, dins del possible, i així poder facilitar les tasques de recerca“, apunten.

“Després d’estes actuacions, la situació de hui era molt millor pel que fa al nivell de l’aigua, la qual cosa ha afavorit la localització“, expliquen des del Consorci.

L’alcalde de Paterna, Juan A. Sagredo, ha donat les seues condolences per la mort del mort, veí de Manises.

Últimes notícies

Gayà lamenta el 6-0 i admet que el Barça els té presa la mesura

El capità del València va qualificar de molt dolorosa la derrota per 6-0 davant el Barcelona i va recordar el 7-1 del curs passat. Va assenyalar que el segon gol de Raphinha els va deixar tocats i va demanar reaccionar amb treball.

6-0: El Barcelona arrasa al València i recupera sensacions

L'equip de Hansi Flic es va reconciliar amb la seua millor versió i va firmar un 6-0 davant el València en l'estrena del Johan Cruyff en LaLiga, amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski.

Fermin Lopez dona avantatge al Barcelona al descans davant el València (1-0)

El Barcelona mana 1-0 a l'intermedi en l'Estadi Johan Cruyff gràcies a una miqueta de Fermin Lopez en el minut 29. El València a penes inquiet en la primera part.

Flic introduïx sis canvis i el València suma a Gayà i Copete

El Barcelona trencada amb sis novetats, inclòs el debut oficial de Roony i la titularitat de Rashford. El València reforça la defensa amb Gayà i Copete i apunta a una línia de cinc.

Flic revoluciona l’onze amb sis canvis; Gayà i Copete, novetats al València

El Barcelona introduïx sis canvis en el seu onze davant el València, amb el debut oficial de Roony Bardghji i Ferran Torres com a referència. Els de Corberán incorporen a Gayà i Copete i apunten a una línia de cinc arrere.

Sabor Estimar Paelles, de l’Equador, gana a Sueca el títol a la millor paella del món

El restaurant equatorià Sabor Estimar Paelles es va imposar en la 64 edició del concurs de Sueca després de mesurar-se a 40 equips. El podi el van completar Lenin Ruelas Cuina i Casa Macario, amb diversos premis especials per àmbits.

El Llevant resistix al Betis i suma el seu primer punt amb un 2-2 treballat

El Llevant va passar del 2-0 al 2-2 davant un Betis que va dominar de principi a fi la segona part. Fornals va igualar i Ryan va evitar la remuntada en el tram final.

Mor un home de 84 anys ofegat a la platja La Roqueta de Guardamar del Segura

Un home de 84 anys va morir per ofegament a la platja La Roqueta, a Guardamar del Segura. El SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit i l'autòpsia aclarirà les causes.