14.9 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Accident mortal en l’AP-7 a l’altura d’Orpesa

Este matí, a les 7.30 hores s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències que un cotxe s'havia estavellat contra la barrera de contenció de la carretera en l'AP-7, a l'altura d'Orpesa, a la Plana Alta. Emergències ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), ja que segons sembla, l'home que conduïa es trobava inconscient. En arribar l'equip mèdic, li han realitzat maniobres de comprovació de constants vitals però la víctima, de 31 anys, no responia, ja que havia mort en l'acte. Es desconeixen ara mateix els motius pels quals va col·lisionar contra la tanca de contenció de la calçada i no es descarta que poguera anar a gran velocitat.

Segon accident en menys d'una setmana a l'altura d'Orpesa

Aquest sinistre és el segon en menys d'una setmana en l'AP-7 en el terme municipal d'Orpesa del Mar. Ja el 12 de setembre registràvem l'últim accident de trànsit, també mortal en aquesta carretera a l'altura de la mateixa localitat. En aquella ocasió van faltar dos persones en un aparatós accident en el quan el vehicle es va incendiar i fins i tot va originar un xicotet incendi en la vegetació de la zona. Els fets van ocórrer a primera hora de la vesprada, a les 16.05 hores i va succeir en el kilòmetre 413, en sentit València. El cotxe es va eixir de la via i va bolcar, incendiant-se a contiuació. El Consorci Provincial de Bombers de Castelló va mobilitzar els Bombers del Parc de la Plana alta, i van comprovar que a l'interior hi havien dues persones atrapades. Els efecius després de l'extinció de les flames sols van poder confirmar la mort de les dos persones que ocupaven el vehicle. Es van excarcerar les víctimes finalment, un home i una dona, així com un gos, que també viatjava amb ells.

Des de la Direcció General de Trànsit recomanen extremar la precaució, no sobrepassar els límits de velocitat, i controlar-la sobretot aquestos dies amb les pluges que estan afectant la Comunitat, ja que, recordem la distància de frenat és major quan circulem a altes velocitats o el sòl es troba mullat.

Últimes notícies

Naix en directe un rinoceront blanc en Bioparc València després de 491 dies de gestació

Bioparc València ha assistit al primer naixement d'un rinoceront blanc del parc, seguit en directe i després de 491 dies de gestació de la femella Kwanza. L'enllumenament reforça la seua labor de conservació i les primeres hores evolucionen amb normalitat.

Estabilitat hui i pluges localment fortes demà en el nord de Castelló

Hui, temps estable amb núvols en augment i canvis tèrmics lleugers. Demà, ruixats amb tempesta en el nord de Castelló i vent més intens.

Evolució favorable de l’incendi en una nau d’Elda: una nau col·lapsada i sis dotacions en la zona

Els bombers mantenen l'extinció del foc en un complex de tres naus dedicat a pells i adobats a Elda. Una nau ha col·lapsat i la tercera es conserva intacta.

Els bombers combaten un incendi en una fàbrica de pells a Elda

El foc, amb 'flames molt altes', afecta a tota la nau de pells i adobats en la Finca Lacy. S'han mobilitzat 14 dotacions i es registra gran fum.

Parell avisa: per a guanyar al Pafos cal competir al màxim i fer-ho molt bé

Parell va destacar que el dol de la quarta jornada de la Lliga de Campions davant el Pafos serà dur i que el Vila-real ha de competir al màxim. Va reclamar transformar les bones sensacions en punts.

Marcelino advertix: seria un gran error donar per bestiar el partit

Marcelino va cridar a la prudència abans del dol de Champions davant el Pafos i va assumir el favoritisme sense caure en la confiança. Va reclamar concentració, constància i respecte al rival per a traduir en victòria el rendiment mostrat.

Feijóo i Abascal activen el relleu de Mazón i aposten per l’estabilitat

Feijóo i Abascal han obert el procés per a substituir a Carlos Mazón amb una conversa en la qual han prioritzat l'estabilitat i allunyat un avançament electoral. El Govern i el PSPV-PSOE han demanat eleccions mentres les Corts han activat el calendari d'investidura i sonen possibles noms.

El taxi exigix un pla per a limitar els servicis de VTC després d’una marxa que ha causat retencions

El sector del taxi ha reclamat a la Conselleria un pla eficaç per a frenar els servicis urbans de VTC i sancionar a les plataformes, en una protesta que ha generat retencions durant hores a València. Els convocants han xifrat un seguiment massiu de la vaga i han demanat més control i inspeccions.