Sis ciclistes ferits en el territori valencià el primer dia que es pot fer deport

Bicicleta en València

Fins a 5 ciclistes han patit accidents este dissabte en el territori valencià | Agència de la Bicicleta de València

 

Este dissabte, 2 de maig, és el primer dia que es pot eixir a practicar deport després del confinament per la crisi del coronavirus. Entre les 6 i les 10 del matí, franja en la que poden eixir les persones entre els 15 i els 70 anys, a demés d’entre les 20 i les 23 hores, milers de valencians han eixit a córrer, a muntar en bicicleta o a passejar.

 

Esta eixida massiva de persones ha provocat els primers accidents, especialment de ciclistes, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat. Sis ciclistes han resultat ferits en Castelló, Almussafes, Torrevieja, Vinaròs, Orihuela i Vila-real.

 

Sis accidents en diferents localitats valencianes

En el cas de Castelló, el CICU ha rebut l’avís cap a les huit del matí. Un ciclista, de 66 anys, ha caigut de la bici en una zona de muntanya de la CV-10. Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i l’equip mèdic ha atés a l’home per contusions en el costat i les lumbars. Després, ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Cap a les 7.30 hores, un ciclista, de 77 anys, també ha patit una caiguda en Almussafes, en la comarca de la Ribera (València). Una ambulància de SVB i un metge d’Atenció Primària han acudit al lloc de l’accident per a assistir a l’home, que ha sigut traslladat a l’Hospital Universitari de la Ribera d’Alzira per fractura de ròtula.

 

En Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), un altre home, de 71 anys, que anava en bicicleta ha patit un accident en el carrer de Gabriela Mistral. A eixe punt ha acudit una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i l’equip mèdic ha atés al ciclista per policontusions. Després de ser assistit, el ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital de Torrevieja.

 

D’altra banda, un xic de 15 anys ha caigut de la bici en l’avinguda de Ruiz Picasso de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). Poc abans de les 9 del matí, el CICU ha rebut l’avís i ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del SAMU i una altra de SVB. El xic no responia i tenia dificultat per a respirar, pel que ha sigut atés per l’equip mèdic per síncope i col·lapse. Una volta estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

En Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), un home de 56 anys també ha patit una caiguda mentres anava en bicicleta per l’N-340. Fins al lloc dels fets, cap a les 9 del matí, s’ha desplaçat una ambulància de SVB i l’equip sanitari ha atés a l’home per fractura de clavícula. Més tard, el ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

 

En Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló), un ciclista, de 43 anys, ha xocat contra un cotxe que estava aparcat en el carrer del Pla de l’Arc poc després de les 9 del matí. Una ambulància de SVB s’ha desplaçat fins al lloc dels fets i l’equip sanitari ha assistit al ciclista per policontusions. EL ferit ha sigut traslladat a l’Hospital Universitari de la Plana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino destaca l’impacte immediat de Matarazzo i advertix del perill de la Reial Societat

Marcelino subratlla el canvi positiu de la Reial Societat amb Matarazzo, ressalta la solidesa defensiva i el bon moment de les seues figures, i avisa d'un dol molt exigent en La Ceràmica.

La Nucia alça el teló del Supercampeonato d’Espanya amb rècord d’inscrits

La Nucia inaugura el Supercampeonato d'Espanya de Rallyes 2026 amb la 32 edició del Ral·li La Nucia Mediterrani Trofeu Costa Blanca, rècord de participació i tots els aspirants al títol en l'eixida.

La jutgessa permet al PSOE exercir l’acusació popular en la causa de les VPP d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan autoritza el PSOE municipal a personar-se com a acusació popular després d'abonar una fiança de 3.000 euros.

La primavera arranca amb pluges i descens de les temperatures a València i Alacant

El primer cap de setmana de primavera arriba a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges i baixada de temperatures, especialment a València i nord d'Alacant, abans de donar pas a un temps més estable el diumenge.

L’Elx ultima la visita del Mallorca pendent de John, Da Silva i Fort

L'Elx prepara el partit del dissabte davant el Mallorca amb les absències per problemes físics de John Chetauya, Héctor Fort i André da Silva, i amb Buba Sangaré treballant al marge.

Detinguts dos hòmens per intentar segrestar un empresari per a robar-li les seues criptomonedes

La Policia Nacional deté a Madrid a dos hòmens que van introduir a un empresari en una furgoneta per a obtindre les claus de les seues criptomonedes, amb destinació marcada cap a Petrer (Alacant). Un tercer implicat seguix fugit.

Retiren 9.500 metres quadrats de canya invasora en Sierra Escalona per a protegir el brúfol

La Generalitat ha eliminat 9.500 metres quadrats de canya invasora en Sierra Escalona per a restaurar l'ecosistema mediterrani i afavorir la recuperació d'espècies protegides com el brúfol, el gat muntés o la tortuga mediterrània.

Pedro Martínez lamenta la derrota davant el Barça i reclama més ritme i rebot

Pedro Martínez va explicar la derrota del València Basket davant el Barça en Eurolliga per la falta d'encert en el final igualat, el domini visitant del rebot i el baix ritme ofensiu.