27.5 C
València
Dilluns, 14 juliol, 2025

Una associació d’Alzheimer de Novelda repartix 500 dècims d’un quint premi

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’associació de familiars d’Alzheimer de Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha repartit entre 490 i 500 dècims d’un dels quints premis, el 86.986, entre afins i veïns d’este xicotet municipi de l’interior de la província, uns 2,4 milions d’euros.

 

La directora de l’associació de Familiars de Persones amb Alzheimer i Altres Demències de Novelda, María del Carmen Martínez Escolano, ha destacat en declaracions la seua alegria per estos diners que arriben a Novelda.

 

Ha relatat que cada any trien un número diferent i que enguany van triar en l’administració número 1 de Novelda, situada en el carrer d’Emilio Castelar, el 86.986, per pura casualitat.

 

5 dècims a cada família

«Estem fluixejant, no t’ho creus», ha afirmat esta dona, que s’ha quedat amb un dècim encara que ha repartit alguns més agraciats entre els seus familiars.

 

L’associació atén 48 persones amb el mal d’Alzheimer en Novelda, encara que en els últims mesos esta xifra ha baixat a 30 a causa de les restriccions per la pandèmia sanitària de la Covid-19.

 

L’associació dona en un primer moment 5 dècims a cada família per a que els venen a un preu de 23 euros per bitllet, encara que molts altres veïns de Novelda s’acosten a la seu de l’associació a comprar pel seu compte.

Últimes notícies

Family Cash Alzira FS s’inscriu per a jugar en Primera Divisió després de la renúncia del Reial Betis Futsal

Family Cash Alzira FS assegura la seua participació en la pròxima temporada de la Primera Divisió després de ser assignada la plaça que va deixar vacant el Reial Betis Futsal, que va renunciar a competir.

Cristhian Mosquera confirma el seu traspàs a l’Arsenal entre il·lusió i nostàlgia

El jove central del València, Cristhian Mosquera, confirma el seu imminent traspàs a l'Arsenal. El defensa mostra il·lusió pel seu futur a Anglaterra però expressa tristesa en deixar el club valencià, on es va formar des dels 12 anys.

Mosquera confirma el seu traspàs a l’Arsenal i expressa emocions trobades

El defensa Cristhian Mosquera dona per fet el seu traspàs del València a l'Arsenal, destacant la il·lusió pel canvi al costat de la tristesa per deixar el seu club de tota la vida.

El València prepara una demanda contra el documental ‘Balla, Vini’ per difamació a la seua afició

El València CF prepara accions legals contra el documental 'Balla, Vini' per difondre una imatge perjudicial i falsa de la seua afició. El club busca rectificació rere controvèrsia per acusacions racistes durant un partit.

Carlos Mazón denuncia inconstitucionalitat en el pacte de finançament català que trenca consens de 1978

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, considera que l'acord de finançament amb Catalunya és inconstitucional i trenca el consens aconseguit en 1978.

Troben el cadàver d’un home en aigües de Cap de l’Horta, Alacant

Un cadàver masculí ha sigut trobat surant en la cala de La Palmera, Cap de l'Horta, Alacant. La Policia investiga sense indicis clars de violència.

Vaivé de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana després de la dana del dissabte amb pics de més de 36 graus

La Comunitat Valenciana experimenta fluctuacions en les seues temperatures màximes que aconseguixen els 36,1 graus a Villena, després de la dana del cap de setmana que va afectar València i Castelló.

Cristhian Mosquera acudix a Paterna mentres negocien el seu traspàs a l’Arsenal

El jove defensa Cristhian Mosquera es presenta a la ciutat esportiva de Paterna a l'espera de concretar el seu traspàs a l'Arsenal, amb negociacions actives que podrien deixar ingressos significatius al València.