Sanitat notifica 23 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 14 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 23 nous brots de coronavirus durant les últimes hores en el territori valencià.

 

A continuació, els 23 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha tres focus d’origen social. 

 

Cal destacar també la situació de Castelló, a on s’han registrat també tres brots. En el municipi de Massamagrell, en l’Horta Nord (València), hi ha hagut 8 casos per Covid-19 en les últimes hores.

 

D’altra banda, la situació de la localitat de Cox, en la comarca del Baix Segura (Alacant), es molt preocupant. En este municipi hi ha 24 contagiats per la pandèmia, tots d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alcoi: 7 casos. Origen laboral
  • Alfafar: 5 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen educatiu
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 5 casos. Origen laboral
  • Cocentaina: 3 casos. Origen social
  • Cocentaina: 5 casos. Origen social
  • Cox: 24 casos. Origen social
  • Llíria: 3 casos. Origen laboral
  • Massamagrell: 8 casos. Origen social
  • Onda: 3 casos. Origen laboral
  • Onda: 3 casos. Origen social
  • Orihuela: 7 casos. Origen social
  • Paterna: 3 casos. Origen social
  • Pilar de La Horadada: 8 casos. Origen social
  • Requena: 6 casos. Origen social
  • Sagunt: 3 casos. Origen social
  • Torrevieja: 4 casos: Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • Vila-real: 3 casos. Origen laboral
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social

Últimes notícies

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.

La Generalitat denuncia una retallada de més del 70 % en els fons per a menors migrants

La Generalitat ha criticat que el Govern central haja reduït més d un 70 % la finançació per a l atenció de menors migrants no acompanyats, mentre manté els trasllats entre comunitats autònomes. La consellera Elena Albalat alerta que el sistema valencià de protecció està col·lapsat i reclama un finançament estable i suficient.

Alerten a València de tetraplegies greus per cabussades imprudents en piscines i platges

Especialistes del servei de Raquis i Lesió Medul·lar de La Fe alerten que les cabussades de cap en aigua poc profunda poden provocar tetraplegia o fins i tot la mort, sobretot en contextos d’oci estival amb alcohol i salts des d’alçària.