Sanitat notifica 23 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 14 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 23 nous brots de coronavirus durant les últimes hores en el territori valencià.

 

A continuació, els 23 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha tres focus d’origen social. 

 

Cal destacar també la situació de Castelló, a on s’han registrat també tres brots. En el municipi de Massamagrell, en l’Horta Nord (València), hi ha hagut 8 casos per Covid-19 en les últimes hores.

 

D’altra banda, la situació de la localitat de Cox, en la comarca del Baix Segura (Alacant), es molt preocupant. En este municipi hi ha 24 contagiats per la pandèmia, tots d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alcoi: 7 casos. Origen laboral
  • Alfafar: 5 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen educatiu
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 5 casos. Origen laboral
  • Cocentaina: 3 casos. Origen social
  • Cocentaina: 5 casos. Origen social
  • Cox: 24 casos. Origen social
  • Llíria: 3 casos. Origen laboral
  • Massamagrell: 8 casos. Origen social
  • Onda: 3 casos. Origen laboral
  • Onda: 3 casos. Origen social
  • Orihuela: 7 casos. Origen social
  • Paterna: 3 casos. Origen social
  • Pilar de La Horadada: 8 casos. Origen social
  • Requena: 6 casos. Origen social
  • Sagunt: 3 casos. Origen social
  • Torrevieja: 4 casos: Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • Vila-real: 3 casos. Origen laboral
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.