7.1 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

La Conselleria prorroga els contractes del personal eventual

Hospital La Fe de València

La Conselleria prorroga fins a novembre els contractes de personal eventual | Wikipedia

 

La Mesa Sectorial celebrada esta dijous ha aprovat, per unanimitat, la resolució de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, en relació a l’adopció de mesures relatives al personal al servici de les institucions Sanitàries del Servici de Salut de la Comunitat Valenciana, amb motiu de la pandèmia provocada per la COVID-19.

 

Sempre des del marc de la flexible adaptació, tant pel que fa a la tornada a la nova normalitat com a les diferents situacions que es vagen produint respecte a l’evolució de la pandèmia, s’ha aprovat, com a primera mesura, prorrogar fins al 30 de novembre de 2020 els nomenaments de personal de caràcter eventual formalitzats i/o prorrogats des del 28 de febrer de 2020. L’objectiu és cobrir les necessitats originades per la crisi de la COVID-19. Esta pròrroga podrà estendre’s si la situació epidemiològica ho aconsella.

 

Queda oberta la possibilitat d’oferir al personal que finalitze amb avaluació positiva els programes formatius de l’últim any de formació sanitària especialitzada per a les titulacions universitàries de grau/llicenciatura de Medicina, Infermeria, Farmàcia i d’àmbit de la Psicologia, Química, Biologia i Física, bé un nomenament temporal eventual de 6 mesos, prorrogables si la situació assistencial ho requerix, o bé l’ocupació temporal de les places de vacants, sempre respectant el dret preferent del personal inscrit i disponible en les llistes d’ocupació temporal.

 

S’ha aprovat també la proposta de gaudi per part del personal de les Institucions Sanitàries de dies de permís i de vacacions (juliol, agost i setembre) garantint, en tot moment, la necessària assistència i la cobertura mínima del 70% del personal de cada servici o unitat, llevat que l’evolució de la pandèmia aconselle un percentatge superior i, tot això, donant complida informació a les juntes de personal.

 

Es qualifiquen com a places de difícil cobertura les ocupades per personal que ha desenvolupat les seues funcions en les Institucions Sanitàries del Sistema Valencià de Salut, durant el temps de duració de l’estat d’alarma provocat per la COVID-19.

 

D’altra banda, es procedirà a l’adaptació dels Acords de Gestió relatius a l’exercici 2020 amb la finalitat de què s’ajusten per a reflectir la incidència del període d’emergència sanitària en els diferents indicadors, metes i objectius establits.

 

Finalment, en els sistemes de carrera i desenvolupament professional, s’ha aprovat l’adopció de diferents mesures entre les que es destaca que en l’avaluació de l’àrea de compromís amb l’organització s’assignarà el màxim de crèdits possibles en relació al període de l’exercici 2020.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.