La Conselleria prorroga els contractes del personal eventual

Hospital La Fe de València

La Conselleria prorroga fins a novembre els contractes de personal eventual | Wikipedia

 

La Mesa Sectorial celebrada esta dijous ha aprovat, per unanimitat, la resolució de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, en relació a l’adopció de mesures relatives al personal al servici de les institucions Sanitàries del Servici de Salut de la Comunitat Valenciana, amb motiu de la pandèmia provocada per la COVID-19.

 

Sempre des del marc de la flexible adaptació, tant pel que fa a la tornada a la nova normalitat com a les diferents situacions que es vagen produint respecte a l’evolució de la pandèmia, s’ha aprovat, com a primera mesura, prorrogar fins al 30 de novembre de 2020 els nomenaments de personal de caràcter eventual formalitzats i/o prorrogats des del 28 de febrer de 2020. L’objectiu és cobrir les necessitats originades per la crisi de la COVID-19. Esta pròrroga podrà estendre’s si la situació epidemiològica ho aconsella.

 

Queda oberta la possibilitat d’oferir al personal que finalitze amb avaluació positiva els programes formatius de l’últim any de formació sanitària especialitzada per a les titulacions universitàries de grau/llicenciatura de Medicina, Infermeria, Farmàcia i d’àmbit de la Psicologia, Química, Biologia i Física, bé un nomenament temporal eventual de 6 mesos, prorrogables si la situació assistencial ho requerix, o bé l’ocupació temporal de les places de vacants, sempre respectant el dret preferent del personal inscrit i disponible en les llistes d’ocupació temporal.

 

S’ha aprovat també la proposta de gaudi per part del personal de les Institucions Sanitàries de dies de permís i de vacacions (juliol, agost i setembre) garantint, en tot moment, la necessària assistència i la cobertura mínima del 70% del personal de cada servici o unitat, llevat que l’evolució de la pandèmia aconselle un percentatge superior i, tot això, donant complida informació a les juntes de personal.

 

Es qualifiquen com a places de difícil cobertura les ocupades per personal que ha desenvolupat les seues funcions en les Institucions Sanitàries del Sistema Valencià de Salut, durant el temps de duració de l’estat d’alarma provocat per la COVID-19.

 

D’altra banda, es procedirà a l’adaptació dels Acords de Gestió relatius a l’exercici 2020 amb la finalitat de què s’ajusten per a reflectir la incidència del període d’emergència sanitària en els diferents indicadors, metes i objectius establits.

 

Finalment, en els sistemes de carrera i desenvolupament professional, s’ha aprovat l’adopció de diferents mesures entre les que es destaca que en l’avaluació de l’àrea de compromís amb l’organització s’assignarà el màxim de crèdits possibles en relació al període de l’exercici 2020.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.