La Conselleria prorroga els contractes del personal eventual

Hospital La Fe de València

La Conselleria prorroga fins a novembre els contractes de personal eventual | Wikipedia

 

La Mesa Sectorial celebrada esta dijous ha aprovat, per unanimitat, la resolució de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, en relació a l’adopció de mesures relatives al personal al servici de les institucions Sanitàries del Servici de Salut de la Comunitat Valenciana, amb motiu de la pandèmia provocada per la COVID-19.

 

Sempre des del marc de la flexible adaptació, tant pel que fa a la tornada a la nova normalitat com a les diferents situacions que es vagen produint respecte a l’evolució de la pandèmia, s’ha aprovat, com a primera mesura, prorrogar fins al 30 de novembre de 2020 els nomenaments de personal de caràcter eventual formalitzats i/o prorrogats des del 28 de febrer de 2020. L’objectiu és cobrir les necessitats originades per la crisi de la COVID-19. Esta pròrroga podrà estendre’s si la situació epidemiològica ho aconsella.

 

Queda oberta la possibilitat d’oferir al personal que finalitze amb avaluació positiva els programes formatius de l’últim any de formació sanitària especialitzada per a les titulacions universitàries de grau/llicenciatura de Medicina, Infermeria, Farmàcia i d’àmbit de la Psicologia, Química, Biologia i Física, bé un nomenament temporal eventual de 6 mesos, prorrogables si la situació assistencial ho requerix, o bé l’ocupació temporal de les places de vacants, sempre respectant el dret preferent del personal inscrit i disponible en les llistes d’ocupació temporal.

 

S’ha aprovat també la proposta de gaudi per part del personal de les Institucions Sanitàries de dies de permís i de vacacions (juliol, agost i setembre) garantint, en tot moment, la necessària assistència i la cobertura mínima del 70% del personal de cada servici o unitat, llevat que l’evolució de la pandèmia aconselle un percentatge superior i, tot això, donant complida informació a les juntes de personal.

 

Es qualifiquen com a places de difícil cobertura les ocupades per personal que ha desenvolupat les seues funcions en les Institucions Sanitàries del Sistema Valencià de Salut, durant el temps de duració de l’estat d’alarma provocat per la COVID-19.

 

D’altra banda, es procedirà a l’adaptació dels Acords de Gestió relatius a l’exercici 2020 amb la finalitat de què s’ajusten per a reflectir la incidència del període d’emergència sanitària en els diferents indicadors, metes i objectius establits.

 

Finalment, en els sistemes de carrera i desenvolupament professional, s’ha aprovat l’adopció de diferents mesures entre les que es destaca que en l’avaluació de l’àrea de compromís amb l’organització s’assignarà el màxim de crèdits possibles en relació al període de l’exercici 2020.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.