Controls policials de trànsit en València per a frenar el coronavirus

Control policial en València

La Policia Local de València ha començat este dimecres controls de trànsit per a evitar la propagació del coronavirus | Policia Local de València

 

La Policia Local de València ha decidit establir controls de trànsit en diferents punts de la ciutat per a evitar desplaçaments de la població i vigilar els que es facen per raons justificades durant l’estat d’alarma decretat davant la crisi del coronavirus.

 

Este cos municipal ha informat a través del seu compte de Twitter de l’establiment d’estos controls, que comencen a funcionar este dimecres. En este sentit, la Policia Local ha afirmat que estos punts de vigilància serviran per a comprovar la destinació de les persones que viatgen en vehicles a motor per la capital valenciana.

 

En esta línia, la Policia ha destacat que demanarà als conductors documentació que justifique el seu desplaçament, pel que demana que els qui isquen amb cotxe porten els documents necessaris per a acreditar l’eixida de les seues cases. La Policia Local agraïx la col·laboració de tots els ciutadans davant d’esta circumstància.

 

«Des de hui establim controls de trànsit en la ciutat. Comprovarem destinació i necessitarem justificació del teu desplaçament. Porta documents que ho acrediten. Gràcies per la teua col·laboració», exposa la Policia Local de València en el missatge emés en la seua xarxa social.

 

 

«Ens juguem que el nivell de contagi siga alt»

El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, ha explicat que, després de decretar-se dissabte passat de nit l’estat d’alarma arran de la crisi del coronavirus, vam entrar en «una segona fase». Cano ha afegit que després «dels primers dies» de confinament i «d’estricte compliment» per part dels ciutadans de les normes dictades, encara hi ha persones que es relaxen, que reduïxen la tensió i decidixen eixir al carrer.

 

«Passen els dies, baixa la tensió, la gent es relaxa i hi ha qui ix, però l’estat d’alarma seguix igual», ha manifestat Aarón Cano, que ha subratllat que l’alarma continua perquè «els casos —de coronavirus— continuen creixent».

 

El responsable de Policia Local i Bombers de València ha manifestat que en esta ciutat, com en totes, s’ha de «ser molt estrictes i severs en el compliment de l’estat d’alarma» i ha apuntat que si no s’atenen i seguixen totes les recomanacions, «ens juguem que el nivell de contagi siga alt».

 

Cano ha agregat, en esta línia, que els valencians «no podem permetre’ns un col·lapse de la sanitat valenciana», pel que ha insistit en què s’han d’evitar els desplaçaments i els contactes entre persones per a evitar contagis del Covid-19. Cano ha recordat que en València hi ha uns 800.000 habitants i ha reiterat la necessitat d’evitar el seu moviment per la ciutat.

Últimes notícies

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.