Controls policials de trànsit en València per a frenar el coronavirus

Control policial en València

La Policia Local de València ha començat este dimecres controls de trànsit per a evitar la propagació del coronavirus | Policia Local de València

 

La Policia Local de València ha decidit establir controls de trànsit en diferents punts de la ciutat per a evitar desplaçaments de la població i vigilar els que es facen per raons justificades durant l’estat d’alarma decretat davant la crisi del coronavirus.

 

Este cos municipal ha informat a través del seu compte de Twitter de l’establiment d’estos controls, que comencen a funcionar este dimecres. En este sentit, la Policia Local ha afirmat que estos punts de vigilància serviran per a comprovar la destinació de les persones que viatgen en vehicles a motor per la capital valenciana.

 

En esta línia, la Policia ha destacat que demanarà als conductors documentació que justifique el seu desplaçament, pel que demana que els qui isquen amb cotxe porten els documents necessaris per a acreditar l’eixida de les seues cases. La Policia Local agraïx la col·laboració de tots els ciutadans davant d’esta circumstància.

 

«Des de hui establim controls de trànsit en la ciutat. Comprovarem destinació i necessitarem justificació del teu desplaçament. Porta documents que ho acrediten. Gràcies per la teua col·laboració», exposa la Policia Local de València en el missatge emés en la seua xarxa social.

 

 

«Ens juguem que el nivell de contagi siga alt»

El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, ha explicat que, després de decretar-se dissabte passat de nit l’estat d’alarma arran de la crisi del coronavirus, vam entrar en «una segona fase». Cano ha afegit que després «dels primers dies» de confinament i «d’estricte compliment» per part dels ciutadans de les normes dictades, encara hi ha persones que es relaxen, que reduïxen la tensió i decidixen eixir al carrer.

 

«Passen els dies, baixa la tensió, la gent es relaxa i hi ha qui ix, però l’estat d’alarma seguix igual», ha manifestat Aarón Cano, que ha subratllat que l’alarma continua perquè «els casos —de coronavirus— continuen creixent».

 

El responsable de Policia Local i Bombers de València ha manifestat que en esta ciutat, com en totes, s’ha de «ser molt estrictes i severs en el compliment de l’estat d’alarma» i ha apuntat que si no s’atenen i seguixen totes les recomanacions, «ens juguem que el nivell de contagi siga alt».

 

Cano ha agregat, en esta línia, que els valencians «no podem permetre’ns un col·lapse de la sanitat valenciana», pel que ha insistit en què s’han d’evitar els desplaçaments i els contactes entre persones per a evitar contagis del Covid-19. Cano ha recordat que en València hi ha uns 800.000 habitants i ha reiterat la necessitat d’evitar el seu moviment per la ciutat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.