Anuncios

Controls policials de trànsit en València per a frenar el coronavirus

Control policial en València

La Policia Local de València ha començat este dimecres controls de trànsit per a evitar la propagació del coronavirus | Policia Local de València

 

La Policia Local de València ha decidit establir controls de trànsit en diferents punts de la ciutat per a evitar desplaçaments de la població i vigilar els que es facen per raons justificades durant l’estat d’alarma decretat davant la crisi del coronavirus.

 

Anuncios

Este cos municipal ha informat a través del seu compte de Twitter de l’establiment d’estos controls, que comencen a funcionar este dimecres. En este sentit, la Policia Local ha afirmat que estos punts de vigilància serviran per a comprovar la destinació de les persones que viatgen en vehicles a motor per la capital valenciana.

 

En esta línia, la Policia ha destacat que demanarà als conductors documentació que justifique el seu desplaçament, pel que demana que els qui isquen amb cotxe porten els documents necessaris per a acreditar l’eixida de les seues cases. La Policia Local agraïx la col·laboració de tots els ciutadans davant d’esta circumstància.

 

«Des de hui establim controls de trànsit en la ciutat. Comprovarem destinació i necessitarem justificació del teu desplaçament. Porta documents que ho acrediten. Gràcies per la teua col·laboració», exposa la Policia Local de València en el missatge emés en la seua xarxa social.

 

 

«Ens juguem que el nivell de contagi siga alt»

El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, ha explicat que, després de decretar-se dissabte passat de nit l’estat d’alarma arran de la crisi del coronavirus, vam entrar en «una segona fase». Cano ha afegit que després «dels primers dies» de confinament i «d’estricte compliment» per part dels ciutadans de les normes dictades, encara hi ha persones que es relaxen, que reduïxen la tensió i decidixen eixir al carrer.

 

«Passen els dies, baixa la tensió, la gent es relaxa i hi ha qui ix, però l’estat d’alarma seguix igual», ha manifestat Aarón Cano, que ha subratllat que l’alarma continua perquè «els casos —de coronavirus— continuen creixent».

 

El responsable de Policia Local i Bombers de València ha manifestat que en esta ciutat, com en totes, s’ha de «ser molt estrictes i severs en el compliment de l’estat d’alarma» i ha apuntat que si no s’atenen i seguixen totes les recomanacions, «ens juguem que el nivell de contagi siga alt».

 

Cano ha agregat, en esta línia, que els valencians «no podem permetre’ns un col·lapse de la sanitat valenciana», pel que ha insistit en què s’han d’evitar els desplaçaments i els contactes entre persones per a evitar contagis del Covid-19. Cano ha recordat que en València hi ha uns 800.000 habitants i ha reiterat la necessitat d’evitar el seu moviment per la ciutat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios