Controls policials de trànsit en València per a frenar el coronavirus

Control policial en València

La Policia Local de València ha començat este dimecres controls de trànsit per a evitar la propagació del coronavirus | Policia Local de València

 

La Policia Local de València ha decidit establir controls de trànsit en diferents punts de la ciutat per a evitar desplaçaments de la població i vigilar els que es facen per raons justificades durant l’estat d’alarma decretat davant la crisi del coronavirus.

 

Este cos municipal ha informat a través del seu compte de Twitter de l’establiment d’estos controls, que comencen a funcionar este dimecres. En este sentit, la Policia Local ha afirmat que estos punts de vigilància serviran per a comprovar la destinació de les persones que viatgen en vehicles a motor per la capital valenciana.

 

En esta línia, la Policia ha destacat que demanarà als conductors documentació que justifique el seu desplaçament, pel que demana que els qui isquen amb cotxe porten els documents necessaris per a acreditar l’eixida de les seues cases. La Policia Local agraïx la col·laboració de tots els ciutadans davant d’esta circumstància.

 

«Des de hui establim controls de trànsit en la ciutat. Comprovarem destinació i necessitarem justificació del teu desplaçament. Porta documents que ho acrediten. Gràcies per la teua col·laboració», exposa la Policia Local de València en el missatge emés en la seua xarxa social.

 

 

«Ens juguem que el nivell de contagi siga alt»

El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, ha explicat que, després de decretar-se dissabte passat de nit l’estat d’alarma arran de la crisi del coronavirus, vam entrar en «una segona fase». Cano ha afegit que després «dels primers dies» de confinament i «d’estricte compliment» per part dels ciutadans de les normes dictades, encara hi ha persones que es relaxen, que reduïxen la tensió i decidixen eixir al carrer.

 

«Passen els dies, baixa la tensió, la gent es relaxa i hi ha qui ix, però l’estat d’alarma seguix igual», ha manifestat Aarón Cano, que ha subratllat que l’alarma continua perquè «els casos —de coronavirus— continuen creixent».

 

El responsable de Policia Local i Bombers de València ha manifestat que en esta ciutat, com en totes, s’ha de «ser molt estrictes i severs en el compliment de l’estat d’alarma» i ha apuntat que si no s’atenen i seguixen totes les recomanacions, «ens juguem que el nivell de contagi siga alt».

 

Cano ha agregat, en esta línia, que els valencians «no podem permetre’ns un col·lapse de la sanitat valenciana», pel que ha insistit en què s’han d’evitar els desplaçaments i els contactes entre persones per a evitar contagis del Covid-19. Cano ha recordat que en València hi ha uns 800.000 habitants i ha reiterat la necessitat d’evitar el seu moviment per la ciutat.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.