Controls policials de trànsit en València per a frenar el coronavirus

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia Local de València ha començat este dimecres controls de trànsit per a evitar la propagació del coronavirus | Policia Local de València   La Policia Local de València ha decidit establir controls de trànsit en diferents punts de la ciutat per a evitar desplaçaments de la població i vigilar els que es facen […]
Control policial en València

La Policia Local de València ha començat este dimecres controls de trànsit per a evitar la propagació del coronavirus | Policia Local de València

 

La Policia Local de València ha decidit establir controls de trànsit en diferents punts de la ciutat per a evitar desplaçaments de la població i vigilar els que es facen per raons justificades durant l’estat d’alarma decretat davant la crisi del coronavirus.

 

Este cos municipal ha informat a través del seu compte de Twitter de l’establiment d’estos controls, que comencen a funcionar este dimecres. En este sentit, la Policia Local ha afirmat que estos punts de vigilància serviran per a comprovar la destinació de les persones que viatgen en vehicles a motor per la capital valenciana.

 

En esta línia, la Policia ha destacat que demanarà als conductors documentació que justifique el seu desplaçament, pel que demana que els qui isquen amb cotxe porten els documents necessaris per a acreditar l’eixida de les seues cases. La Policia Local agraïx la col·laboració de tots els ciutadans davant d’esta circumstància.

 

«Des de hui establim controls de trànsit en la ciutat. Comprovarem destinació i necessitarem justificació del teu desplaçament. Porta documents que ho acrediten. Gràcies per la teua col·laboració», exposa la Policia Local de València en el missatge emés en la seua xarxa social.

 

 

«Ens juguem que el nivell de contagi siga alt»

El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, ha explicat que, després de decretar-se dissabte passat de nit l’estat d’alarma arran de la crisi del coronavirus, vam entrar en «una segona fase». Cano ha afegit que després «dels primers dies» de confinament i «d’estricte compliment» per part dels ciutadans de les normes dictades, encara hi ha persones que es relaxen, que reduïxen la tensió i decidixen eixir al carrer.

 

«Passen els dies, baixa la tensió, la gent es relaxa i hi ha qui ix, però l’estat d’alarma seguix igual», ha manifestat Aarón Cano, que ha subratllat que l’alarma continua perquè «els casos —de coronavirus— continuen creixent».

 

El responsable de Policia Local i Bombers de València ha manifestat que en esta ciutat, com en totes, s’ha de «ser molt estrictes i severs en el compliment de l’estat d’alarma» i ha apuntat que si no s’atenen i seguixen totes les recomanacions, «ens juguem que el nivell de contagi siga alt».

 

Cano ha agregat, en esta línia, que els valencians «no podem permetre’ns un col·lapse de la sanitat valenciana», pel que ha insistit en què s’han d’evitar els desplaçaments i els contactes entre persones per a evitar contagis del Covid-19. Cano ha recordat que en València hi ha uns 800.000 habitants i ha reiterat la necessitat d’evitar el seu moviment per la ciutat.

Últimes notícies

Unai Sordo vincula l’augment de l’ocupació a la regularització de migrants

Unai Sordo ha relacionat l’augment de les persones ocupades amb la regularització de migrants i ha defensat que Espanya reduïsca l’atur fins a aconseguir l’ocupació plena.

Unai Sordo reclama aclarar quién impulsa las movilizaciones violentas

El secretari general de CCOO ha condemnat els actes de Bilbao i ha reclamat investigar qui convoca les mobilitzacions violentes.

Detenen un home per huit robatoris en cotxes a Buñol

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 38 anys per huit presumptes robatoris amb força en vehicles d’un polígon industrial de Buñol. Els fets van ocórrer entre agost i setembre.

Cinc detinguts a Almassora després de trobar 400 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a Almassora en una operació contra una presumpta xarxa de tràfic de drogues. Els agents han intervingut 400 plantes i material de cultiu interior.

Productors valencians se sumen a la tractorada de Madrid

Agricultors i ramaders valencians participaran el 28 d’octubre en una tractorada a Madrid per reclamar mesures urgents per al sector.

Paiporta adapta la reconstrucción a futuras danas y olas de calor

Paiporta ha iniciado la reconstrucción de 45 infraestructuras municipales y adapta el diseño urbano a lluvias, inundaciones y olas de calor.

Cinc detinguts a València en una xarxa de tràfic de haixix

La Policia Nacional ha detingut cinc persones a València en una operació contra una xarxa de tràfic de haixix. La investigació suma 87 arrestats i 10,8 tones de droga intervingudes.

La Comunitat Valenciana suma 31.000 persones a l’atur en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha registrat 31.000 persones aturades més en el tercer trimestre de 2026. L’ocupació també ha crescut, amb 8.500 persones ocupades més.