12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

377 contagis nous i 5 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

Els contagis per coronavirus han baixat este dilluns, 14 de setembre, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat ha confirmat 377 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, 5 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.561 en total.

 

Dels 377 casos nous, 19 s’han diagnosticat en la província de Castelló, 150 en la d’Alacant i 208 en la província de València. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 31.739 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, han pujat el número de persones ingressades. Ara com ara, continuen ingressades 502 persones, 38 més que en l’última actualització. D’elles, 79 es troben ingressades en UCI, set menys que el passat divendres, 11 de setembre. Respecte de les altes, 1214 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 32.966 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 54 residències de majors, una menys que ahir: 4 en Castelló, 16 en la província d’Alacant i 34 en la de València. A demés, també hi ha casos en 10 residències de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 3 en Alacant i 5 en València; i en 5 centre de menors: 1 en Castelló, 3 en Alacant i 1 en València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 31.739

Castelló: 19 nous (3.443 en total).

Alacant: 150 nous (10.057 en total).

València: 208 nous (18.232 en total).

Sense assignar: 1 nou (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.561

Castelló: 0 nous (231 en total).

Alacant: 4 nous (538 en total).

València: 1 nous (792 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

 

  • Alacant Hospital General: 1.500 | 350 | 65
  • Alcoi: 691 | 101 | 117
  • Castelló: 1.685 | 328 | 88
  • Dénia: 1.086 | 353 | 23
  • Elda: 829 | 163 | 57
  • Elx: 870 | 115 | 13
  • Elx – Crevillent: 718 | 130 | 14
  • Gandia: 1.053 | 307 | 29
  • La Marina Baixa: 1.418 | 176 | 113
  • La Plana: 1.086 | 143 | 101
  • La Ribera: 1.124 | 187 | 38
  • Manises: 1.314 | 125 | 72
  • Orihuela: 740 | 196 | 26
  • Requena: 602 | 46 | 78
  • Sagunt: 646 | 127 | 44
  • Sant Joan d’Alacant: 1.144 | 313 | 47
  • Torrevieja: 1.063 | 254 | 63
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.884 | 247 | 71
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 2.204 | 350 | 93
  • València Dr. Peset: 2.851 | 488 | 85
  • València hospital General: 3.126 | 518 | 145
  • València La Fe: 2.578 | 422 | 102
  • Vinaròs: 543 | 87 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 984 | 154 | 48

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que, si és triat, demanarà perdó a les víctimes de la DANA

En el seu debat d'investidura, Pérez Llorca ha assegurat que, si és triat, les seues primeres paraules seran per a demanar perdó a les famílies de les 229 víctimes de la dana d'octubre. També ha avançat que exigirà disculpes i responsabilitats a altres administracions, assenyalant que el Govern d'Espanya no ha reconegut errors.

El Congrés convalida el reial decret d’ajudes per la DANA a València amb el no de Vox i l’abstenció de Junts

El Congrés ha convalidat el reial decret d'ajudes per la DANA d'octubre en la Comunitat Valenciana i ha acordat la seua tramitació urgent com a projecte de llei. El paquet mobilitza fins a 6.000 milions en avals, finançament ICO i fons de prevenció.

La defensa de Ábalos denúncia que demanar presó busca pressionar-li per a col·laborar

La defensa de José Luis Ábalos ha sostingut que la sol·licitud de presó provisional és una forma de pressió per a induir la seua col·laboració i ha negat risc de fugida, recordant que han passat set dies des que es va fixar la vistilla.

Morant qüestiona el perdó de Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i acusa una investidura ‘fake’

Diana Morant posa en dubte el perdó de Juanfran Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i qualifica de 'fake' la seua investidura, que vincula a Mazón i a Vox.

Baldoví exigix a Pérez Llorca demanar l’acta a Mazón si vol disculpar-se amb les víctimes de la dana

Baldoví ha retret a Pérez Llorca un discurs gris i orientat a Vox i li ha instat a demanar l'acta a Mazón si pretén disculpar-se amb les víctimes de la dana. També ha reclamat eleccions.

Pérez Llorca ha promés seguir el canvi de 2023 i oferix un Pacte d’estabilitat en Les Corts

El candidat del PP ha defés continuar el canvi iniciat en 2023 i ha proposat un Pacte de Les Corts per a assegurar la governabilitat. Ha arribat sense acords tancats i ha fet l'ullet a Vox en qüestions clau.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i més transparència en delinqüència

Pérez Llorca ha plantejat en la seua investidura el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen i la publicació de dades de delinqüència per nacionalitat. Ha demanat més controls, proves d'edat i reforç de la vigilància en les costes valencianes.

Pérez Llorca ha anunciat menys imposats, més deduccions i eliminar estructures ideològiques

En la seua investidura en Les Corts, Pérez Llorca ha promés baixar impostos, ampliar un 50% les deduccions autonòmiques de l'IRPF i suprimir estructures 'ideològiques'. A més, ha reclamat reformar el finançament autonòmic amb un fons d'anivellament transitori i ha demanat unitat al PSPV.