19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

541 contagis nous i 3 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han tornat a pujar este dijous, 3 de setembre, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat ha confirmat 541 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR, vora un centenar més que ahir. Per la seua banda, persones han mort en les últimes 24 hores, 1.521 en total, 1 d’elles en una residència.

 

Dels 541 casos nous, 256 s’han diagnosticat en la província de València, 237 en la d’Alacant47 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 26.032 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència també és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 375 persones, pràcticament les mateixes que en les últimes hores. D’elles, 51 es troben ingressades en UCI, igual que ahir. Respecte de les altes, 502 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 27.332 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 41 residències de majors, igual que ahir3 en Castelló, 17 en la província d’Alacant (1 menys) i 19 en la de València (1 més). A demés, també hi ha casos en 6 residències de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 1 en Alacant i 3 en València; i en 2 centre de menors: 1 en Castelló i 1 en València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 6: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 4 en la de València. Els números en residències, per tant, no han variat.

 

Casos de coronavirus per províncies: 26.032 

  • Castelló: 47 nous (2.821 en total).
  • Alacant: 237 nous (8.087 en total).
  • València: 256 nous (15.118 en total).
  • Sense assignar: 1 nous (6 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.521

  • Castelló: 1 nou (228 en total).
  • Alacant: 2 nou (526 en total).
  • València: 0 nou (767 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 1.054 | 253 | 63
  • Alcoi: 578 | 126 | 117
  • Castelló: 1.191 | 333 | 84
  • Dénia: 672 | 338 | 19
  • Elda: 648 | 65 | 56
  • Elx: 730 | 100 | 13
  • Elx – Crevillent: 561 | 73 | 12
  • Gandia: 697 | 242 | 29
  • La Marina Baixa: 1.166 | 207 | 111
  • La Plana: 915 | 109 | 101
  • La Ribera: 844 | 145 | 38
  • Manises: 1.035 | 233 | 70
  • Orihuela: 502 | 145 | 24
  • Requena: 552 | 40 | 77
  • Sagunt: 489 | 96 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 791 | 155 | 45
  • Torrevieja: 745 | 142 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.549 | 340 | 69
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.762 | 464 | 89
  • València Dr. Peset: 2.099 | 644 | 78
  • València hospital General: 2.409 | 636 | 142
  • València La Fe: 2.016 | 497 | 100
  • Vinaròs: 440 | 71 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 680 | 277 | 42

Últimes notícies

Gourlay ratifica la seua plena confiança en Corberán i assumix la responsabilitat

El director general de futbol del València va recolzar sense matisos a Carlos Corberán, va assumir la responsabilitat pels resultats i va demanar estabilitat per a remuntar.

El risc de pobresa en la Comunitat creix 0,8 punts i aconseguix al 30,7% de la població

El 30,7% de la població de la Comunitat Valenciana està en risc de pobresa o exclusió social, cinc punts per damunt de la mitjana. La taxa empitjora 0,8 punts enfront de 2024.

El Govern cancel·la la junta de València Parc Central davant el veto a Bernabé com a consellera

Transports ha suspés la junta general i ha ajornat sense data el consell d'administració després de l'intent de veto a la designació de Pilar Bernabé. El Govern ha qualificat la situació d'inèdita i de crisi de confiança entre els socis.

Tunde se centra en ser ell mateix, ser valent i treballar per a l’equip

L'extrem del Llevant es va assentar en l'onze després d'arrancar en el filial i va admetre que el salt a Primera li va arribar abans de l'esperat. Va reivindicar valentia, treball i la confiança del tècnic.

El València fitxa el central Justin de Haas i ho incorporarà a l’estiu

El València ha fitxat el central neerlandés Justin de Haas i ha fixat la seua incorporació per a l'estiu. El club treballa en un altre reforç avançat, segons la seua adreça esportiva.

Urtasun: la democràcia espanyola no cedix davant amenaces de tecno-oligarques

El ministre de Cultura ha reivindicat que les institucions triades marquen les regles i ha advertit que no permetrà ingerències de tecno-oligarques. Les seues paraules arriben després de les crítiques de Pável Dúrov i Elon Musk per l'anunci de restringir les xarxes socials a menors de 16 anys.

Urtasun supedita la col·laboració del Ministeri als detalls de l’acord per les obres de Sorolla

Urtasun ha dit que esperaran a conéixer els detalls de l'acord per a l'arribada a València d'obres de Sorolla de la Hispanic Society abans de concretar si el Ministeri col·laborarà. També ha valorat la recuperació policial de 'La Camusa'.

El Govern recorrerà la llei valenciana d’acompanyament en considerar que retalla drets LGTBI

El Govern ha anunciat que recorrerà la llei valenciana d'acompanyament per considerar que retalla drets LGTBI. El recurs es presentarà abans que acabe febrer.