26.6 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

La dona d’un jugador del Madrid: «S’alimentava de les mostres del súper per viure»

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Des que va conèixer a Fede Valverde, el futbolista del Reial Madrid, Mina Bonino viu una vida de luxe en Madrid. Tot i això, no sempre ha tingut tanta sort: durant un temps va haver d’alimentar-se amb les mostres dels supermercats.

 

El seu fanatisme per River Plate, l’origen de la seua aventura

La jove és fanàtica de l’equip argentí River Plate i l’any 2018 va viatjar fins a la capital espanyola per vore la final de la Copa Internacional que es disputava entre este club i Boca Juniors -els majors rivals del seu país- al Santiago Bernabéu. Una aventura que va estar plena d’alts i baixos.

 

«Per als que no em coneixen, soc Mina Bonino, infla, fanàtica, boja de River des que vaig néixer. Si vostès em pregunten què significa River per a mi, què representa, no els puc dir exactament amb una paraula el que representa, però sí que el que millor el definix és la història que els explicaré als meus fills», ha començat explicat en una entrevista que li ha concedit al canal TNT Sports.

 

La final de la Copa Internacional va fer que la jove de 27 anys decidira viatjar «d’un dia per l’altre» fins a Madrid. «Em vaig treure un passatge d’anada. No em vaig treure el de tornada perquè valia un ou i mig i no arribava». Tals eren els seus problemes econòmics que Mina es va haver de quedar «en un hostal de tres euros la nit», durant la seua estada en la capital espanyola. «Hi havia tres seguidors de River, un vell i un rus, imagina’t esta barreja».

 

La jove argentina també ha confessat que amb tal de no haver de pagar res i gastar els pocs diners que tenia «menjava el que hi havia». «Anava al supermercat i les mostres que hi havia, que estaven les promotores donant-te formatgets, sandvitxos… jo agarrava tot».

 

 

El canvi de rumb de Mina Bonino

Finalment, River va disputar el partit contra Boca Juniors, i l’equip de Mina Bonino va guanyar i va conseguir la ‘Copa Libertadores‘. Una victòria que els va conduir als Emirats Àrabs per disputar el Mundial de Clubs.

 

I l’argentina també va decidir seguir-los en esta aventura. «Vaig passar de no tenir diners a treure’m un passatge d’anada i anar-me’n a Dubai. Des d’allà, jo tenia passatge de tornada pel 23, a demés em vaig haver de clavar dos o tres dies allà perquè havíem perdut contra l’Al-Ain», ha explicat.

 

«Em volia matar, m’havia de clavar enmig del no-res, sola. L’única manera que tenia de tornar a l’Argentina era que el vol fos barat, llavors calia viatjar per Nadal, perquè els vols ací i en Any Nou estan molt més barats». Mina Bonino va passar tota la nit del 23 de desembre dormint a l’aeroport, «tirada a uns cartons que hi havia» i amb un «coixinet» que ella mateixa s’havia endut.

 

Així tot, l’argentina va conseguir tornar al seu país natal el dia de Nadal i, tot i que en aquell viatge ho va passar realment malament, ara ho recorda com una «bonica història per explicar». «Vaig deixar tot per River i fins i tot la targeta de crèdit en 25.000 quotes, però va valer la pena».

 

Nova aventura amb final feliç

Tan sols uns dies després d’arribar a l’Argentina, Mina Bonino va tornar a desplaçar-se fins a Madrid, però en esta ocasió ho va fer per conèixer a Fede Valverde. La jove i el futbolista havien parlat només per xarxes socials, però ella es va atrevir a endinsar-se en una nova aventura i va arribar novament a la capital espanyola per conèixer al jugador del Reial Madrid.

 

Un viatge en el que va tenir més sort i que va servir perquè conquistarà el cor del migcampista. Això va ser el començament d’una bonica història d’amor que ja fa més de dos anys que seguixen junts i amb un fill en comú. Ara, la parella es troba a punt de celebrar el primer aniversari del seu primogènit, Benicio, que va néixer el febrer de 2020.

 

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.