8.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Educació activa el web ‘aulasegura.es’ amb informació pràctica sobre el retorn a classe

 

Educació de la Generalitat ha activat el web ‘aulasegura.es’ en què es posa a la disposició de la comunitat educativa valenciana la informació sobre la tornada a l’escola en condicions de seguretat en este curs 2021-2022.

El titular de la Conselleria, Vicent Marzà, ha destacat que “activem este portal web el primer dia de treball del professorat, que durant una setmana estaran treballant per a rebre l’alumnat el pròxim dia 8 de setembre. Moltes famílies, a més, ja s’estan preparant per a la tornada a l’escola i esta informació és útil i es pot consultar de manera àgil”.

El portal inclou els protocols de seguretat, higiene i protecció establits en els centres educatius per a fer front a la COVID-19 i respon a preguntes freqüents que es generen sobre la tornada a classe.

A més, ‘aulasegura.es’ disposa d’un centre d’atenció telefònica, el 900 300 555 per a atendre també dubtes.

Segons el conseller Vicent Marzà, “amb este espai volem que la comunitat educativa tinga un bon accés a informació bàsica sobre un curs en què moltes pautes i dinàmiques estan ja molt integrades pel curs passat, però és necessari que la informació continue al seu abast en tot moment”.

El Conseller hi ha afegit: “El context sanitari és diferent perquè el personal dels centres ja està immunitzat i tot l’alumnat a partir dels 12 anys ja tindrà la primera pauta de vacunació quan torne a classe el 8 de setembre. No obstant això, hem de continuar acomplint les mesures que ens marquen les autoritats sanitàries i aconseguir també enguany que els centres educatius siguen els espais de socialització més segurs. Està tot preparat des de juliol i amb tots els recursos de personal i de material, neteja i higiene organitzats”.

El curs passat el portal ‘aulasegura.es’ va rebre un total de 345.548 visites, el 95 % de les quals es van fer durant el mes de setembre.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.