Educació activa el web ‘aulasegura.es’ amb informació pràctica sobre el retorn a classe

Ejemplo de shortcode con estilo
  Educació de la Generalitat ha activat el web ‘aulasegura.es’ en què es posa a la disposició de la comunitat educativa valenciana la informació sobre la tornada a l’escola en condicions de seguretat en este curs 2021-2022. El titular de la Conselleria, Vicent Marzà, ha destacat que “activem este portal web el primer dia de treball del professorat, que […]

 

Educació de la Generalitat ha activat el web ‘aulasegura.es’ en què es posa a la disposició de la comunitat educativa valenciana la informació sobre la tornada a l’escola en condicions de seguretat en este curs 2021-2022.

El titular de la Conselleria, Vicent Marzà, ha destacat que “activem este portal web el primer dia de treball del professorat, que durant una setmana estaran treballant per a rebre l’alumnat el pròxim dia 8 de setembre. Moltes famílies, a més, ja s’estan preparant per a la tornada a l’escola i esta informació és útil i es pot consultar de manera àgil”.

El portal inclou els protocols de seguretat, higiene i protecció establits en els centres educatius per a fer front a la COVID-19 i respon a preguntes freqüents que es generen sobre la tornada a classe.

A més, ‘aulasegura.es’ disposa d’un centre d’atenció telefònica, el 900 300 555 per a atendre també dubtes.

Segons el conseller Vicent Marzà, “amb este espai volem que la comunitat educativa tinga un bon accés a informació bàsica sobre un curs en què moltes pautes i dinàmiques estan ja molt integrades pel curs passat, però és necessari que la informació continue al seu abast en tot moment”.

El Conseller hi ha afegit: “El context sanitari és diferent perquè el personal dels centres ja està immunitzat i tot l’alumnat a partir dels 12 anys ja tindrà la primera pauta de vacunació quan torne a classe el 8 de setembre. No obstant això, hem de continuar acomplint les mesures que ens marquen les autoritats sanitàries i aconseguir també enguany que els centres educatius siguen els espais de socialització més segurs. Està tot preparat des de juliol i amb tots els recursos de personal i de material, neteja i higiene organitzats”.

El curs passat el portal ‘aulasegura.es’ va rebre un total de 345.548 visites, el 95 % de les quals es van fer durant el mes de setembre.

Últimes notícies

145 municipis del sud de València i nord d’Alacant queden confinats per l’Orden de la Generalitat

L’Orden de la Generalitat ha decretat el confinament de 145 municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant per les fortes pluges, que ja han deixat més de 700 l/m2 acumulats. La mesura, amb base en la legislació de protecció civil, entra en vigor de manera immediata.

Renfe oferix canvis gratis per les fortes pluges a la Comunitat Valenciana

Renfe ha habilitat canvis i anul·lacions gratuïtes este dilluns per les greus pluges que afecten el litoral de la Comunitat Valenciana, amb possibles alteracions en el servici ferroviari durant tota la jornada. Aena recomana revisar vols i la Generalitat Valenciana prepara una orde de confinament en municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant.

Forna (Atzúbia) ix més colpada per la dana Adam amb 720 l/m² en 48 hores

La pedania de Forna, a Atzúbia (Alacant), ha acumulat 720 l/m² en 48 hores per la dana Adam, mentre diversos punts de la Safor i la Marina Alta han superat els 600 l/m². Aemet preveu que el vent de gregal afluixe al llarg del migdia, però les pluges continuaran algunes hores més.

Quinze helicòpters rescaten desenes de persones en zones inundades de València i Alacant

Una quinzena d’helicòpters participa este dilluns en el rescat de desenes de persones atrapades per les fortes pluges al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb més de 700 l/m2 en 24 hores. Les autoritats demanen que la població continue confinada per la situació de perill, malgrat el descens del nivell d’alerta meteorològica.

La Comunitat Valenciana, tercera autonomia amb més divorcis en el segon trimestre

La Comunitat Valenciana ha registrat 50,8 disolucions matrimonials per cada 100.000 habitants entre abril i juny, per damunt de la mitjana estatal de 43,6. Les xifres situen el territori com el tercer amb una taxa més alta, segons el Consell General del Poder Judicial.

Reactiven els rescats amb helicòpter per les inundacions a la Marina Alta

El Consorci Provincial de Bombers d'Alacant ha tornat a activar l'helicòpter de rescat per auxiliar persones atrapades per les inundacions provocades per la dana Adam a la Marina Alta, on la situació continua sent complicada encara que sense ferits confirmats.

El festival Zevra 2027 passa a dos dies i mira cap a un públic més adult

El Zevra de Cullera ha posat a la venda els primers abons per a la seua sisena edició, que en 2027 concentrarà la programació principal en dos dies i orientarà el cartell a un públic més adult, amb Bad Gyal com a primer nom confirmat.

Creu Roja obri un alberg provisional a Gandia per als desallotjats per la DANA Adam

Creu Roja ha habilitat 40 places en un alberg provisional al Centre Esportiu Raval de Gandia per a veïns desallotjats prop del barranc de Beniopa i atén també persones evacuades fins a l’àrea de servici de La Safor per les fortes pluges de la DANA Adam.