Educació activa el web ‘aulasegura.es’ amb informació pràctica sobre el retorn a classe

 

Educació de la Generalitat ha activat el web ‘aulasegura.es’ en què es posa a la disposició de la comunitat educativa valenciana la informació sobre la tornada a l’escola en condicions de seguretat en este curs 2021-2022.

El titular de la Conselleria, Vicent Marzà, ha destacat que “activem este portal web el primer dia de treball del professorat, que durant una setmana estaran treballant per a rebre l’alumnat el pròxim dia 8 de setembre. Moltes famílies, a més, ja s’estan preparant per a la tornada a l’escola i esta informació és útil i es pot consultar de manera àgil”.

El portal inclou els protocols de seguretat, higiene i protecció establits en els centres educatius per a fer front a la COVID-19 i respon a preguntes freqüents que es generen sobre la tornada a classe.

A més, ‘aulasegura.es’ disposa d’un centre d’atenció telefònica, el 900 300 555 per a atendre també dubtes.

Segons el conseller Vicent Marzà, “amb este espai volem que la comunitat educativa tinga un bon accés a informació bàsica sobre un curs en què moltes pautes i dinàmiques estan ja molt integrades pel curs passat, però és necessari que la informació continue al seu abast en tot moment”.

El Conseller hi ha afegit: “El context sanitari és diferent perquè el personal dels centres ja està immunitzat i tot l’alumnat a partir dels 12 anys ja tindrà la primera pauta de vacunació quan torne a classe el 8 de setembre. No obstant això, hem de continuar acomplint les mesures que ens marquen les autoritats sanitàries i aconseguir també enguany que els centres educatius siguen els espais de socialització més segurs. Està tot preparat des de juliol i amb tots els recursos de personal i de material, neteja i higiene organitzats”.

El curs passat el portal ‘aulasegura.es’ va rebre un total de 345.548 visites, el 95 % de les quals es van fer durant el mes de setembre.

Últimes notícies

Vandalitzen a Barcelona un mural dedicat al valencià Ferran Torres, heroi del Mundial

Un mural de l’artista urbà TvBoy dedicat al futbolista valencià Ferran Torres, heroi de la final del Mundial davant Argentina, ha aparegut pintat de blanc i amb consignes contra Espanya i a favor de les seleccions catalanes.

Bragarnik torna a Elx per a assumir directament la planificació esportiva de l’Elx

El propietari de l’Elx, Christian Bragarnik, ja és a Elx per a dirigir la planificació esportiva d’una plantilla encara sense fitxatges nous i amb el futur del capità Josan Ferrández per resoldre.

Coque Malla, Sandra Monfort i Estrella Morente posen música a Sagunt a Escena

El festival combina teatre musical, flamenc, folklore valencià i dansa al Teatre Romà i als espais urbans de l’‘Off Romà’

Els primers pressupostos de Pérez Llorca tiren avant gràcies al suport de Vox

Les Corts han aprovat els pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, amb els vots del PP i Vox i el rebuig del PSPV-PSOE i Compromís.

Merino assegura que no va ser conscient de la gravetat de la DANA fins a les 20 hores

Ruth Merino ha declarat davant la jutgessa que investigació la gestió de la DANA que només va percebre la gravetat de la situació cap a les 20 hores i que es va assabentar per la televisió de la convocatòria del Cecopi.

El Rototom reforça les zones d’ombra i estrena bateries solars per a fer front a la calor

El Rototom Sunsplash 2026, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost a Benicàssim, reforçarà les seues zones d’ombra i incorporarà bateries solars per a reduir el consum de gasoil i protegir el públic de la calor extrema.

PortCastelló busca més negoci a Egipte i aspira a diversificar el seu tràfic de mercaderies

Una delegació de PortCastelló i de la Cambra de Comerç ha viatjat a El Caire per presentar avantatges logístics i buscar nous fluxos comercials amb Egipte, un soci clau en tràfic de mercaderies del port.

SOS Hostaleria reclama als diputats que tomben la prohibició de fumar en terrasses

SOS Hostaleria demanarà als grups del Congrés que rebutgen la nova llei que veta fumar en terrasses, que considera letal per a bars i ocupació.