Educació activa el web ‘aulasegura.es’ amb informació pràctica sobre el retorn a classe

 

Educació de la Generalitat ha activat el web ‘aulasegura.es’ en què es posa a la disposició de la comunitat educativa valenciana la informació sobre la tornada a l’escola en condicions de seguretat en este curs 2021-2022.

El titular de la Conselleria, Vicent Marzà, ha destacat que “activem este portal web el primer dia de treball del professorat, que durant una setmana estaran treballant per a rebre l’alumnat el pròxim dia 8 de setembre. Moltes famílies, a més, ja s’estan preparant per a la tornada a l’escola i esta informació és útil i es pot consultar de manera àgil”.

El portal inclou els protocols de seguretat, higiene i protecció establits en els centres educatius per a fer front a la COVID-19 i respon a preguntes freqüents que es generen sobre la tornada a classe.

A més, ‘aulasegura.es’ disposa d’un centre d’atenció telefònica, el 900 300 555 per a atendre també dubtes.

Segons el conseller Vicent Marzà, “amb este espai volem que la comunitat educativa tinga un bon accés a informació bàsica sobre un curs en què moltes pautes i dinàmiques estan ja molt integrades pel curs passat, però és necessari que la informació continue al seu abast en tot moment”.

El Conseller hi ha afegit: “El context sanitari és diferent perquè el personal dels centres ja està immunitzat i tot l’alumnat a partir dels 12 anys ja tindrà la primera pauta de vacunació quan torne a classe el 8 de setembre. No obstant això, hem de continuar acomplint les mesures que ens marquen les autoritats sanitàries i aconseguir també enguany que els centres educatius siguen els espais de socialització més segurs. Està tot preparat des de juliol i amb tots els recursos de personal i de material, neteja i higiene organitzats”.

El curs passat el portal ‘aulasegura.es’ va rebre un total de 345.548 visites, el 95 % de les quals es van fer durant el mes de setembre.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana sumarà 53 de les 500 noves places de jutges fins a 2027

El Govern ha aprovat la tramitació urgent de dos reials decrets per crear 500 places de jutges i 200 de fiscals fins a 2027, de les quals 53 places judicials aniran a la Comunitat Valenciana.

Així queda el calendari laboral de 2027: 12 festius i nou de comuns a tot l’Estat

L’any 2027 tindrà dotze festius nacionals a Espanya, dels quals nou seran comuns a totes les autonomies, inclosa la Comunitat Valenciana.

Arresten un home i una dona per un robatori amb força en una vivenda de la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 40 anys i una dona de 41 anys per un presumpte robatori amb força en una vivenda de la Vall d’Uixó, on haurien forçat la tanca per a entrar.

Els valencians ja poden consultar on votar en les eleccions generals del 29 de novembre

L'Oficina del Cens Electoral facilita la consulta dels col·legis i les meses electorals de cara als pròxims comicis

Dimarts amb oratge estable: poc de núvol i lleuger descens de les màximes

Dimarts arribarà amb cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, temperatures màximes lleugerament més baixes i vent fluix variable. Dimecres augmentarà la nuvolositat i hi haurà probabilitat de pluges dèbils, sobretot al litoral i al sud.

Ndukwe firma l’empat del Levante al minut 99 davant el Sevilla

El Levante ha salvat un punt al Ciutat de València gràcies a un gol d’Ifeanyi Ndukwe en el minut 99 davant el Sevilla, després d’una frenètica recta final amb dos gols andalusos i dos remuntats pels granotes.

Allegri i Rafa Marín avisen d’un duel molt dur a La Ceràmica entre Villarreal i Nàpols

Massimiliano Allegri i Rafa Marín han remarcat la dificultat del partit de Champions a La Ceràmica davant un Villarreal que arriba en creixement i concedeix poques ocasions. El tècnic i el central del Nàpols demanen ordre, concentració i pocs errors per a traure un bon resultat.

Rescatat en helicòpter un home de 80 anys després de caure en un camí de Vilamarxant

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat en helicòpter un home duns 80 anys que ha caigut en un camí de Vilamarxant i no podia continuar caminant. La víctima, amb una lesió en una cama, ha sigut traslladada a lHospital La Fe de València.