14.2 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Godella inicia una campanya de conscienciació ciutadana per a evitar que les mascotes orinen en el carrer

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Medi Ambient i Benestar Animal, ha iniciat una campanya de sensibilització per a evitar que les mascotes orinen a les cantonades dels carrers o en el mobiliari urbà amb el lema ‘El pipí em destruïx’.

 

Amb esta iniciativa, el consistori de Godella, pretén conscienciar a la ciutadania perquè els gossos no facen les seues necessitats en els fanals, ja que acaba sent perjudicial per al mobiliari urbà.

 

En este sentit, s’han instal·lat diferents rètols en el terme municipal per a fomentar que les mascotes facen les seues necessitats en els llocs habilitats per a això i no a les cantonades dels comerços, cases o en el mobiliari urbà com a fanals o bancs.

 

Repartiran una botella entre les persones que censen als gossos

Així mateix, des de la Regidoria de Medi Ambient i Benestar Animal es repartirà una botella a totes les persones que censen el seu gos en l’Ajuntament perquè puguen netejar els residus dels seus animals de companyia.

 

La regidora Natalia Garrido ha explicat que esta campanya de conscienciació busca «recordar a la població la importància que els animals orinen en els llocs habilitats i, a demés, evitar que ho facen en cantonades de les cases, fanals o banquets dels carrers».

 

«Per ara repartirem entre les persones que censen als seus gossos unes botelles perquè puguen netejar l’orina dels seus animals, però està previst fer un repartiment més ampli en un futur», ha agregat la regidora.

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.