25.2 C
València
Dimecres, 9 juliol, 2025

Inicia el procés de participació per a remodelar la plaça de l’Ajuntament de València

Ajuntament València | ValènciaDiari

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’Ajuntament de València ha situat en diferents instal·lacions municipals unes bústies en els que els veïns podran deixar les seues propostes per a remodelar la plaça de l’Ajuntament. La ciutadania podrà opinar i participar de forma presencial fins al pròxim 4 de novembre en les Juntes Municipals de Districte, a més de en els Registres d’entrada de l’Ajuntament.

 

La regidora de Participació i Acció Veïnal, Elisa Valía, ha destacat que estes bústies «se sumen al procés participatiu obert en la web en el marc del procés per a definir els criteris ciutadans de la remodelació i conversió en zona de vianants de la plaça de l’Ajuntament».

 

«És una acció dirigida al públic en general, a tot el món que pase per la plaça de l’Ajuntament i vulga formar part d’este procés de participació», ha remarcat. De fet, la idea és que «la gent puga reflexionar sobre com volen arribar a la plaça, sobre com volen viure-la i sobre què volem que ocórrega en ella», ha apuntat.

 

Valía ha destacat que estes bústies suposen una alternativa a la via online «posant a la disposició de la ciutadania la possibilitat de donar la seua opinió sobre la nova plaça de l’Ajuntament de forma presencial, emplenant un formulari». A més, ha apuntat que «la ciutadania podrà opinar sobre la connectivitat, l’accessibilitat, la seguretat, l’habitabilitat, la identitat, els usos i la gestió de la plaça».

 

 

La edila ha animat a la ciutadania a participar en este procés, que suposa una primera fase d’escolta i transformació conceptual, «i després vindrà el procés de transformació física de la mà de la Regidoria de Renovació Urbana».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Controlen l’incendi que va obligar a desallotjar cent vivendes en l’avinguda de València

Bombers controlen un incendi en un comerç de l'avinguda del Port a València que va obligar a desallotjar un centenar de vivendes. Catorze persones van ser ateses per inhalació de fum.

Denuncien desaparició de 20 vehicles sinistrats per la dana a València i possible comerç il·legal de peces

L'Associació Damnificats Dana Horta Sud-València denuncia davant la justícia la desaparició o sostracció d'una vintena de vehicles danyats per la dana de València. S'investiga una possible comercialització il·legal de peces i la falta de control dels ajuntaments.

Incendi en un comerç de València afecta una poma sencera i deixa onze persones ateses per fum

Un incendi en una botiga de l'Avinguda del Port a València va generar un intens fum que va afectar un centenar de vivendes. Onze persones van rebre atenció mèdica per inhalació de fum, amb danys materials significatius i evacuacions.

El president de Banc Sabadell descarta èxit de l’opa de BBVA sense canvis en les seues condicions

Josep Oliu, president del Banc Sabadell, assegura que l'opa llançada per BBVA no tindrà èxit si no es modifiquen les condicions actuals, considerant l'oferta poc atractiva per als accionistes.

Vila-real inicia proves mèdiques i es prepara per a la pretemporada amb intensos entrenaments

El Vila-real avança en les seues proves físiques i mèdiques i té previst iniciar entrenaments este dijous a la seua ciutat esportiva, preparant una pretemporada amb diversos partits internacionals.

Quatre milions per a rehabilitar l’Escola de Capatassos Agrícoles de Catarroja després dels danys provocats per la DANA

La Diputació de València i Fundació Iberdrola destinaran quatre milions d'euros a la rehabilitació de l'Escola de Capatassos Agrícoles de Catarroja, afectada greument per la DANA. El projecte inclourà restauració, modernització i mesures sostenibles en esta institució educativa situada al Parc Natural de l'Albufera.

Pedro Martínez, convidat per Jordi Fernández a la prèvia de la lliga d’estiu NBA amb els Nets

Pedro Martínez, entrenador del València Basket, assistix a la preparació de la lliga d'estiu NBA amb els Nets de Brooklyn, convidat pel tècnic Jordi Fernández, pioner espanyol en l'NBA.

Creu Roja oferix 2.772 atencions i 12 rescats en platges de València des de juny

Des de l'1 de juny, Creu Roja ha atés 2.772 persones a les platges de València, realitzant 12 rescats de banyistes i 16 evacuacions en ambulància durant l'estiu de 2025.