Anuncios

L’empresa concessionària despatxarà a 140 empleats pel fi dels peatges en l’AP-7

Imatge d’un peatge | Arxiu

 

Aumar, companyia del grup Abertis que gestiona les autopistes, ha comunicat hui als seus treballadors l’inici d’un expedient de regulació d’ocupació (ERO) que afectarà  140 treballadors de l’autopista AP-7, des de Tarragona fins a la ciutat d’Alacant

 

Anuncios

La concessió a Aumar d’esta autopista pagament finalitzarà el pròxim 31 de desembre i el Govern ha anunciat que, a partir de l’1 de gener de 2020, estes vies deixaran de tindre peatges i passaran a formar part de la xarxa de l’Estat.

 

Aumar ja ha comunicat formalment als representants dels Treballadors la intenció d’iniciar un procediment d’extinció de contractes, així mateix també els ha sol·licitat que nomenen els membres que integraran la comissió negociadora. L’ERO també afectarà als treballadors de l’AP-4, entre Sevilla i Cadis

 

Els afectats pels despatxaments són empleats que atenen els llocs de peatge i les oficines, ja que el Govern ha garantit que mantindrà els llocs de treball en les labors de manteniment, segons fonts sindicals.

 

La concessió de l’AP-7, una de les vies de major trànsit d’Espanya, sobretot en els mesos d’estiu, ha sigut prorrogada en diverses ocasions en el passat per raons econòmiques.

 

L’AP-7, coneguda també com l’autopista del Mediterrani, comunica tota la costa mediterrània des de la frontera amb França fins a Algesires. La concessió del tram entre Alacant i Tarragona és el primer que expirarà i s’espera que la resta el vaja fent després de manera progressiva.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios