L’empresa concessionària despatxarà a 140 empleats pel fi dels peatges en l’AP-7

Imatge d’un peatge | Arxiu

 

Aumar, companyia del grup Abertis que gestiona les autopistes, ha comunicat hui als seus treballadors l’inici d’un expedient de regulació d’ocupació (ERO) que afectarà  140 treballadors de l’autopista AP-7, des de Tarragona fins a la ciutat d’Alacant

 

La concessió a Aumar d’esta autopista pagament finalitzarà el pròxim 31 de desembre i el Govern ha anunciat que, a partir de l’1 de gener de 2020, estes vies deixaran de tindre peatges i passaran a formar part de la xarxa de l’Estat.

 

Aumar ja ha comunicat formalment als representants dels Treballadors la intenció d’iniciar un procediment d’extinció de contractes, així mateix també els ha sol·licitat que nomenen els membres que integraran la comissió negociadora. L’ERO també afectarà als treballadors de l’AP-4, entre Sevilla i Cadis

 

Els afectats pels despatxaments són empleats que atenen els llocs de peatge i les oficines, ja que el Govern ha garantit que mantindrà els llocs de treball en les labors de manteniment, segons fonts sindicals.

 

La concessió de l’AP-7, una de les vies de major trànsit d’Espanya, sobretot en els mesos d’estiu, ha sigut prorrogada en diverses ocasions en el passat per raons econòmiques.

 

L’AP-7, coneguda també com l’autopista del Mediterrani, comunica tota la costa mediterrània des de la frontera amb França fins a Algesires. La concessió del tram entre Alacant i Tarragona és el primer que expirarà i s’espera que la resta el vaja fent després de manera progressiva.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.