Llum verda a l’AP-7 lliure de peatges entre Alacant i Tarragona a partir de l’1 de gener

Foment alçarà les barreres de l’AP-7 entre Alacant i Tarragona el pròxim 1 de gener | València Diari

 

Llum verda: el tram de l’AP-7 que connecta Tarragona i Alacant serà gratuït a partir de l’1 de gener del 2020. El govern espanyol en funcions ho ha aprovat de forma definitiva en el Consell de Ministres d’este divendres, 2 d’agost, i el que fins ara era un secret a veus és ja una realitat oficial. L’alçament de les barreres en tot el territori valencià i, fins i tot, poder pujar gratuïtament fins a Barcelona.

 

La portaveu de l’executiu, Isabel Celáa, ha anunciat que l’Estat es farà càrrec de la gestió de la via i eliminarà el peatge que fins ara existia, tal com ja havia avançat mesos arrere el ministre de Foment, el ministra valencià José Luis Ábalos. Ara, la voluntat es torna acció firmada i la concessió de l’explotació de l’AP-7 a Abertis, que finalitza el pròxim 31 de desembre, no serà renovada.

 

El Consell de Ministres aprova l’eliminació del peatge entre Alacant i Tarragona a partir de l’1 de gener

El secretari general d’Infraestructures, Julián López, ja va anunciar a finals de juliol la intenció de liberalitzar el peatge una volta finalitzara la concessió vigent i alçar les cèlebres barreres de l’AP-7. Foment calcula que es produirà un augment de la intensitat mitjana diària de vehicles pesants, cosa que obligarà a «un reforç del ferm» per a dotar-lo de «més consistència», i actualment està estudiant possibles actuacions com abordar variants o ampliar carrils per a canalitzar el gran flux de trànsit que espera generar la mesura.

 

També pots llegir:

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.

La Fiscalia demana 4 anys de presó a un empresari per quedar-se 350.000 euros d’un inversor

La Fiscalia d'Alacant sol·licita quatre anys de presó per a un empresari acusat d'apropiar-se de 350.000 euros transferits per un inversor per a projectes d'instal·lacions fotovoltaiques.

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.