Llum verda a l’AP-7 lliure de peatges entre Alacant i Tarragona a partir de l’1 de gener

Foment alçarà les barreres de l’AP-7 entre Alacant i Tarragona el pròxim 1 de gener | València Diari

 

Llum verda: el tram de l’AP-7 que connecta Tarragona i Alacant serà gratuït a partir de l’1 de gener del 2020. El govern espanyol en funcions ho ha aprovat de forma definitiva en el Consell de Ministres d’este divendres, 2 d’agost, i el que fins ara era un secret a veus és ja una realitat oficial. L’alçament de les barreres en tot el territori valencià i, fins i tot, poder pujar gratuïtament fins a Barcelona.

 

La portaveu de l’executiu, Isabel Celáa, ha anunciat que l’Estat es farà càrrec de la gestió de la via i eliminarà el peatge que fins ara existia, tal com ja havia avançat mesos arrere el ministre de Foment, el ministra valencià José Luis Ábalos. Ara, la voluntat es torna acció firmada i la concessió de l’explotació de l’AP-7 a Abertis, que finalitza el pròxim 31 de desembre, no serà renovada.

 

El Consell de Ministres aprova l’eliminació del peatge entre Alacant i Tarragona a partir de l’1 de gener

El secretari general d’Infraestructures, Julián López, ja va anunciar a finals de juliol la intenció de liberalitzar el peatge una volta finalitzara la concessió vigent i alçar les cèlebres barreres de l’AP-7. Foment calcula que es produirà un augment de la intensitat mitjana diària de vehicles pesants, cosa que obligarà a «un reforç del ferm» per a dotar-lo de «més consistència», i actualment està estudiant possibles actuacions com abordar variants o ampliar carrils per a canalitzar el gran flux de trànsit que espera generar la mesura.

 

També pots llegir:

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.