15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Un mort i quatre ferits, entre ells un bebé de 18 mesos, en un accident greu en l’AP-7 en el Campello

Accident AP-7 el Campello

Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant

 

Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident en l’autopista AP-7 a l’altura del terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En el sinistre ha mort una persona i quatre n’han resultat ferides —entre elles un bebé de 18 mesos— en un accident greu entre diversos vehicles en l’AP-7 a l’altura del Campello (Alacant), segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El sinistre ha obligat a tallar l’autopista en sentit Alacant des del km. 677, a un quilòmetre del peatge, després de l’eixida del Campello i ha obligat a tallar l’autopista perquè aterraren dos helicòpters, informa el Centre de Gestió de Trànsit.

 

 

A més, alguns usuaris han informat que, a més de les retencions en l’AP-7, també hi ha retencions ja en la CV-775 i han demanat que s’utilitzen mitjans alternatius per a circular.

 

 

El Centre d’Emergències ha fet un desplegament de dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent i una de Suport Vital Bàsic. I també estan treballant en l’accident cinc dotacions de Bombers de la Diputació d’Alacant, mentres que la Direcció General de Trànsit (DGT) ha marcat el nivell roig. Els efectius sanitaris continuen en la zona de l’accident quasi dues hores després.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Peníscola arranca 2026 amb la semifinal de la Supercopa davant el Jimbee Cartagena

El campió de Copa obri l'any mesurant-se al vigent campió de lliga a Palma. El vencedor jugarà la final del diumenge davant Inter o Palma Futsal.

El Ricardo Tormo obri 2026 amb 14 proves i el Gran Premi el 22 de novembre

El Circuit Ricardo Tormo va presentar un calendari provisional amb 14 proves per a 2026. El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana es disputarà el 22 de novembre i tancarà MotoGP.

Thiago Fernández firma pel Vila-real fins a 2031

El Vila-real va anunciar la incorporació del migcampista Thiago Fernández, que ha firmat per cinc temporades i mitja fins a juny de 2031. Ha arribat lliure després d'acabar el seu vincle amb Vélez i s'integrarà de manera progressiva als ordes de Marcelino.

El Palau de la Música de València tanca 2025 amb 229.472 assistents

L'auditori ha tancat el curs 2025 amb 229.472 assistents i un dels seus millors últims trimestres, amb un augment pròxim al 90% respecte a 2024, malgrat incidències.

Avís especial per pluja i neu en la Comunitat Valenciana per la borrasca Francis

Emergències ha emés un avís especial per la borrasca Francis des del dissabte fins a Reis, amb pluges intenses i neu en cotes molt baixes. Aemet preveu dos fases: temporal de pluges i entrada d'aire molt fred.

Detinguda a la Marina Alta una parella que venia cocaïna en localitats de La Safor

Un home de 32 anys i una dona de 30 han sigut detinguts a la Marina Alta per presumpta distribució de cocaïna en diverses localitats de La Safor. La Policia Nacional va intervindre 640,8 grams de droga, 403,6 de tall i 8.390 euros, a més d'útils i dos vehicles.

El Museu de Belles Arts de València supera les 250.000 visites en 2025

El MuBAV ha aconseguit 250.949 visites en 2025, un 5% més que l'any anterior. L'últim trimestre va ser el més concorregut i el 59% del públic va ser estranger.

La Va unir demana a Agricultura un estudi per la baixada de rendiment de la xufa

La Va unir ha detectat una caiguda sostinguda de la productivitat de la xufa i ha sol·licitat a la Generalitat un estudi integral per a identificar causes i solucions. L'organització alerta de riscos per a la viabilitat del cultiu en la DOP de València.