Un mort i quatre ferits, entre ells un bebé de 18 mesos, en un accident greu en l’AP-7 en el Campello

Accident AP-7 el Campello

Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant

 

Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident en l’autopista AP-7 a l’altura del terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En el sinistre ha mort una persona i quatre n’han resultat ferides —entre elles un bebé de 18 mesos— en un accident greu entre diversos vehicles en l’AP-7 a l’altura del Campello (Alacant), segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El sinistre ha obligat a tallar l’autopista en sentit Alacant des del km. 677, a un quilòmetre del peatge, després de l’eixida del Campello i ha obligat a tallar l’autopista perquè aterraren dos helicòpters, informa el Centre de Gestió de Trànsit.

 

 

A més, alguns usuaris han informat que, a més de les retencions en l’AP-7, també hi ha retencions ja en la CV-775 i han demanat que s’utilitzen mitjans alternatius per a circular.

 

 

El Centre d’Emergències ha fet un desplegament de dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent i una de Suport Vital Bàsic. I també estan treballant en l’accident cinc dotacions de Bombers de la Diputació d’Alacant, mentres que la Direcció General de Trànsit (DGT) ha marcat el nivell roig. Els efectius sanitaris continuen en la zona de l’accident quasi dues hores després.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.