Un mort i quatre ferits, entre ells un bebé de 18 mesos, en un accident greu en l’AP-7 en el Campello

Accident AP-7 el Campello

Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant

 

Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident en l’autopista AP-7 a l’altura del terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En el sinistre ha mort una persona i quatre n’han resultat ferides —entre elles un bebé de 18 mesos— en un accident greu entre diversos vehicles en l’AP-7 a l’altura del Campello (Alacant), segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El sinistre ha obligat a tallar l’autopista en sentit Alacant des del km. 677, a un quilòmetre del peatge, després de l’eixida del Campello i ha obligat a tallar l’autopista perquè aterraren dos helicòpters, informa el Centre de Gestió de Trànsit.

 

 

A més, alguns usuaris han informat que, a més de les retencions en l’AP-7, també hi ha retencions ja en la CV-775 i han demanat que s’utilitzen mitjans alternatius per a circular.

 

 

El Centre d’Emergències ha fet un desplegament de dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent i una de Suport Vital Bàsic. I també estan treballant en l’accident cinc dotacions de Bombers de la Diputació d’Alacant, mentres que la Direcció General de Trànsit (DGT) ha marcat el nivell roig. Els efectius sanitaris continuen en la zona de l’accident quasi dues hores després.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.