Un mort i quatre ferits, entre ells un bebé de 18 mesos, en un accident greu en l’AP-7 en el Campello

Accident AP-7 el Campello

Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant

 

Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident en l’autopista AP-7 a l’altura del terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En el sinistre ha mort una persona i quatre n’han resultat ferides —entre elles un bebé de 18 mesos— en un accident greu entre diversos vehicles en l’AP-7 a l’altura del Campello (Alacant), segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El sinistre ha obligat a tallar l’autopista en sentit Alacant des del km. 677, a un quilòmetre del peatge, després de l’eixida del Campello i ha obligat a tallar l’autopista perquè aterraren dos helicòpters, informa el Centre de Gestió de Trànsit.

 

 

A més, alguns usuaris han informat que, a més de les retencions en l’AP-7, també hi ha retencions ja en la CV-775 i han demanat que s’utilitzen mitjans alternatius per a circular.

 

 

El Centre d’Emergències ha fet un desplegament de dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent i una de Suport Vital Bàsic. I també estan treballant en l’accident cinc dotacions de Bombers de la Diputació d’Alacant, mentres que la Direcció General de Trànsit (DGT) ha marcat el nivell roig. Els efectius sanitaris continuen en la zona de l’accident quasi dues hores després.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU