Un mort i quatre ferits, entre ells un bebé de 18 mesos, en un accident greu en l’AP-7 en el Campello

Ejemplo de shortcode con estilo
Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant   Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident en l’autopista AP-7 a l’altura del terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En el sinistre ha mort una persona […]
Accident AP-7 el Campello

Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant

 

Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident en l’autopista AP-7 a l’altura del terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En el sinistre ha mort una persona i quatre n’han resultat ferides —entre elles un bebé de 18 mesos— en un accident greu entre diversos vehicles en l’AP-7 a l’altura del Campello (Alacant), segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El sinistre ha obligat a tallar l’autopista en sentit Alacant des del km. 677, a un quilòmetre del peatge, després de l’eixida del Campello i ha obligat a tallar l’autopista perquè aterraren dos helicòpters, informa el Centre de Gestió de Trànsit.

 

 

A més, alguns usuaris han informat que, a més de les retencions en l’AP-7, també hi ha retencions ja en la CV-775 i han demanat que s’utilitzen mitjans alternatius per a circular.

 

 

El Centre d’Emergències ha fet un desplegament de dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent i una de Suport Vital Bàsic. I també estan treballant en l’accident cinc dotacions de Bombers de la Diputació d’Alacant, mentres que la Direcció General de Trànsit (DGT) ha marcat el nivell roig. Els efectius sanitaris continuen en la zona de l’accident quasi dues hores després.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Activada la preemergència per risc d’inundacions a la zona de Pego-Girona-Gorgos

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat la preemergència hidrològica nivell groc al sistema Pego-Girona-Gorgos per les intenses pluges associades a la dana Adam.

Gandia suspén les classes dilluns per l’episodi de pluges intenses

L’Ajuntament de Gandia ha suspés les classes d’este dilluns i ha ordenat el tancament d’instal·lacions municipals per l’episodi de pluges i l’alerta roja al litoral sud de la província de València.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

Emergències de la Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert als municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant per pluges persistents i risc d’inundacions.

Les pluges deixen més de 200 litres a la Safor en un cap de setmana passat per aigua

Les pluges persistents han descarregat amb molta intensitat a la Safor, on diversos municipis han superat ja els 200 litres per metre quadrat. Emergències ha gestionat 135 incidents a la Comunitat Valenciana, sobretot per danys en via pública i problemes en carreteres.

Renfe carrega contra Semaf per parar trens de Rodalia per la pluja extrema

Renfe ha criticat que el sindicat de maquinistes Semaf haja demanat no circular en les línies C1 i C2 de Rodalia, en zona amb avís roig per pluges torrencials, i defensa que la informació tècnica permet fer-ho amb seguretat.

Emergències alerta que el pitjor de la tempesta encara està per arribar

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, alerta que el tram més advers de la tempesta arribarà este diumenge de vesprada al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb avís roig per pluges intenses i fortes ratxes de vent.

Pluges torrencials a la Safor amb 166 l/m² en el Real de Gandia

La Safor està patint este diumenge pluges torrencials, amb 166 l/m² acumulats en el Real de Gandia i valors molt elevats en altres municipis de la comarca, segons Avamet i Aemet.

Proposen limitar de manera temporal la pujada del lloguer per a frenar la crisi d’habitatge

La catedràtica de la Universitat d’Alacant Paloma Taltavull defensa contindre de manera temporal la pujada dels lloguers com a mesura puntual per a mitigar la crisi d’habitatge, marcada per una forta pressió de la demanda i una oferta insuficient. L’experta adverteix que la falta de vivenda en lloguer és un problema endèmic des de la crisi financera de 2008.