Un mort i quatre ferits, entre ells un bebé de 18 mesos, en un accident greu en l’AP-7 en el Campello

Ejemplo de shortcode con estilo
Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant   Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident en l’autopista AP-7 a l’altura del terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En el sinistre ha mort una persona […]
Accident AP-7 el Campello

Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant

 

Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident en l’autopista AP-7 a l’altura del terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En el sinistre ha mort una persona i quatre n’han resultat ferides —entre elles un bebé de 18 mesos— en un accident greu entre diversos vehicles en l’AP-7 a l’altura del Campello (Alacant), segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El sinistre ha obligat a tallar l’autopista en sentit Alacant des del km. 677, a un quilòmetre del peatge, després de l’eixida del Campello i ha obligat a tallar l’autopista perquè aterraren dos helicòpters, informa el Centre de Gestió de Trànsit.

 

 

A més, alguns usuaris han informat que, a més de les retencions en l’AP-7, també hi ha retencions ja en la CV-775 i han demanat que s’utilitzen mitjans alternatius per a circular.

 

 

El Centre d’Emergències ha fet un desplegament de dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent i una de Suport Vital Bàsic. I també estan treballant en l’accident cinc dotacions de Bombers de la Diputació d’Alacant, mentres que la Direcció General de Trànsit (DGT) ha marcat el nivell roig. Els efectius sanitaris continuen en la zona de l’accident quasi dues hores després.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.