Sis ferits, entre ells una xiqueta de 7 mesos, en un accident múltiple en la N-332 a l’altura d’Oliva

Accident N-334 Oliva

Estat d’un dels cotxes després del xoc en la N-332 a l’altura d’Oliva | Bombers de València

 

Un total de sis persones han resultat ferides amb contusions en un accident de trànsit registrat este dissabte en la carretera N-332, al seu pas per la localitat valenciana d’Oliva, en la comarca de la Safor. Entre elles, figura una xiqueta de set mesos, segons les dades actualitzades del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

A les 12.25 hores ha entrat avís a Emergències d’un accident de trànsit en el quilòmetre 316 de la N-332 en Oliva. Fins al lloc s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic, que han atés sis persones, tres d’elles membres d’una família.

 

En concret, els atesos han sigut una dona de 37 anys per contusió, un home de 90 anys amb policontusions, igual que una dona de 59 anys. D’un altre costat, han sigut atesos un home de 37 anys i un altre home de 55 anys, i una xiqueta de set mesos, que presentava policontusions lleus. Han sigut traslladats a l’Hospital de Gandia.

 

Per la seua part, el Consorci Provincial de Bombers de València han indicat que efectius d’Oliva i Gandia han hagut d’alliberar a una de les persones, que havia quedat atrapada.

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.