Sis ferits, entre ells una xiqueta de 7 mesos, en un accident múltiple en la N-332 a l’altura d’Oliva

Accident N-334 Oliva

Estat d’un dels cotxes després del xoc en la N-332 a l’altura d’Oliva | Bombers de València

 

Un total de sis persones han resultat ferides amb contusions en un accident de trànsit registrat este dissabte en la carretera N-332, al seu pas per la localitat valenciana d’Oliva, en la comarca de la Safor. Entre elles, figura una xiqueta de set mesos, segons les dades actualitzades del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

A les 12.25 hores ha entrat avís a Emergències d’un accident de trànsit en el quilòmetre 316 de la N-332 en Oliva. Fins al lloc s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic, que han atés sis persones, tres d’elles membres d’una família.

 

En concret, els atesos han sigut una dona de 37 anys per contusió, un home de 90 anys amb policontusions, igual que una dona de 59 anys. D’un altre costat, han sigut atesos un home de 37 anys i un altre home de 55 anys, i una xiqueta de set mesos, que presentava policontusions lleus. Han sigut traslladats a l’Hospital de Gandia.

 

Per la seua part, el Consorci Provincial de Bombers de València han indicat que efectius d’Oliva i Gandia han hagut d’alliberar a una de les persones, que havia quedat atrapada.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.