Sis ferits, entre ells una xiqueta de 7 mesos, en un accident múltiple en la N-332 a l’altura d’Oliva

Accident N-334 Oliva

Estat d’un dels cotxes després del xoc en la N-332 a l’altura d’Oliva | Bombers de València

 

Un total de sis persones han resultat ferides amb contusions en un accident de trànsit registrat este dissabte en la carretera N-332, al seu pas per la localitat valenciana d’Oliva, en la comarca de la Safor. Entre elles, figura una xiqueta de set mesos, segons les dades actualitzades del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

A les 12.25 hores ha entrat avís a Emergències d’un accident de trànsit en el quilòmetre 316 de la N-332 en Oliva. Fins al lloc s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic, que han atés sis persones, tres d’elles membres d’una família.

 

En concret, els atesos han sigut una dona de 37 anys per contusió, un home de 90 anys amb policontusions, igual que una dona de 59 anys. D’un altre costat, han sigut atesos un home de 37 anys i un altre home de 55 anys, i una xiqueta de set mesos, que presentava policontusions lleus. Han sigut traslladats a l’Hospital de Gandia.

 

Per la seua part, el Consorci Provincial de Bombers de València han indicat que efectius d’Oliva i Gandia han hagut d’alliberar a una de les persones, que havia quedat atrapada.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.