Sis ferits, entre ells una xiqueta de 7 mesos, en un accident múltiple en la N-332 a l’altura d’Oliva

Accident N-334 Oliva

Estat d’un dels cotxes després del xoc en la N-332 a l’altura d’Oliva | Bombers de València

 

Un total de sis persones han resultat ferides amb contusions en un accident de trànsit registrat este dissabte en la carretera N-332, al seu pas per la localitat valenciana d’Oliva, en la comarca de la Safor. Entre elles, figura una xiqueta de set mesos, segons les dades actualitzades del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

A les 12.25 hores ha entrat avís a Emergències d’un accident de trànsit en el quilòmetre 316 de la N-332 en Oliva. Fins al lloc s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic, que han atés sis persones, tres d’elles membres d’una família.

 

En concret, els atesos han sigut una dona de 37 anys per contusió, un home de 90 anys amb policontusions, igual que una dona de 59 anys. D’un altre costat, han sigut atesos un home de 37 anys i un altre home de 55 anys, i una xiqueta de set mesos, que presentava policontusions lleus. Han sigut traslladats a l’Hospital de Gandia.

 

Per la seua part, el Consorci Provincial de Bombers de València han indicat que efectius d’Oliva i Gandia han hagut d’alliberar a una de les persones, que havia quedat atrapada.

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.