Sis ferits, entre ells una xiqueta de 7 mesos, en un accident múltiple en la N-332 a l’altura d’Oliva

Accident N-334 Oliva

Estat d’un dels cotxes després del xoc en la N-332 a l’altura d’Oliva | Bombers de València

 

Un total de sis persones han resultat ferides amb contusions en un accident de trànsit registrat este dissabte en la carretera N-332, al seu pas per la localitat valenciana d’Oliva, en la comarca de la Safor. Entre elles, figura una xiqueta de set mesos, segons les dades actualitzades del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

A les 12.25 hores ha entrat avís a Emergències d’un accident de trànsit en el quilòmetre 316 de la N-332 en Oliva. Fins al lloc s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic, que han atés sis persones, tres d’elles membres d’una família.

 

En concret, els atesos han sigut una dona de 37 anys per contusió, un home de 90 anys amb policontusions, igual que una dona de 59 anys. D’un altre costat, han sigut atesos un home de 37 anys i un altre home de 55 anys, i una xiqueta de set mesos, que presentava policontusions lleus. Han sigut traslladats a l’Hospital de Gandia.

 

Per la seua part, el Consorci Provincial de Bombers de València han indicat que efectius d’Oliva i Gandia han hagut d’alliberar a una de les persones, que havia quedat atrapada.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.