El Levante torna a la zona de descens després d’onze jornades

Ejemplo de shortcode con estilo
La derrota per 0-2 davant de Atlético de Madrid ha deixat el Levante en la dihuitena plaça, amb deu punts. L’equip buscarà reaccionar en els pròxims partits.

El Levante ha tornat als llocs de descens després de perdre per 0-2 davant de Atlético de Madrid al Ciutat de València. Després d’onze jornades, ocupa la dihuitena plaça amb deu punts.

L’equip valencià no estava en zona de descens des de la derrota per 3-0 davant de l’Espanyol, a domicili, en la primera jornada. Aquell resultat el va situar en la penúltima posició.

La trajectòria posterior ha tingut moments de recuperació. En la tercera jornada, el Levante ha guanyat el Betis per 5-2. També s’ha imposat a l’Athletic Club per 3-1 en la sisena jornada, disputada finalment el 21 d’octubre després d’ajornar-se per la pluja.

La classificació del Levante

L’onze granota ha arribat a ocupar l’onzena posició gràcies al triomf davant de l’Athletic Club. No estava tan amunt en la classificació de Primera des de maig de 2021.

La derrota per 2-1 davant de la Real Sociedad, a domicili, i el resultat advers contra l’Atlético de Madrid l’han fet caure fins a la dihuitena plaça. Esta posició marca ara la zona de descens, empatada a punts amb l’Elche.

El balanç de l’equip és de dues victòries, quatre empats i cinc derrotes. A més, ha marcat 16 gols i n’ha encaixat 21. Amb estes xifres, el Levante afronta el repte d’eixir dels llocs de perill.

El pròxim diumenge visitarà el Celta de Vigo a Balaídos en LaLiga EA Sports. Abans, este dijous, jugarà a domicili contra el Tarancón la primera ronda de la Copa del Rey.

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.