El Llevant Femení confirma tres positius més per Covid-19

 

El Llevant Femení ha informat este dilluns que ha sol·licitat a la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) retardar la data dels partits contra el Sevilla i el Barcelona d’esta setmana després d’haver detectat tres positius per coronavirus.

 

Este equip valencià havia de jugar en la Primera Iberdrola enfront del Sevilla FC este dimecres 4 de novembre cap a les 19.00 hores en territori sevillà i diumenge que ve dia 8, contra l’FC Barcelona en la Ciutat Esportiva de Bunyol.

 

El club valencià, que ha explicat en un comunicat que està a l’espera de la resolució del Jutge de Competició, ha anunciat també que totes les jugadores i cos tècnic ja es trobaven aïllades en els seus domicilis particulars.

 

El Llevant ja va haver d’ajornar divendres passat el partit que havia de jugar davant el Reial Madrid en descobrir un cas positiu de Covid-19 en la seua plantilla.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.