Una veïna d’Algemesí demana menjar i ajuda després de donar positiu per coronavirus

 

Una veïna de la localitat d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), ha denunciat a través de les xarxes socials que l’Ajuntament del municipi s’ha mostrat indiferent davant la situació que està passant tant ella com la seua família.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la xica havia demanat al consistori d’Algemesí aliments i articles per a la higiene personal i de desinfecció per a la seua casa, ja que tant ella com la resta de la seua família estan confinats per haver donat positiu per coronavirus.

 

L’afectada ha afirmat que ha avisat de la seua situació tant a Creu Roja, com als Servicis Socials i a la regidora de Benestar Social d’Algemesí, a qui li va traslladar personalment la situació de la seua família, però no ha rebut cap resposta. «No hi ha ajuda per cap part», lamenta i prega «un simple xampú».

 

La versió de l’alcaldessa d’Algemesí

Per la seua part, l’alcaldessa d’Algemesí, Marta Trenzano ha explicat al citat mitjà que esta veïna no és habitual dels Servicis Socials, ja que compta amb ingressos i recursos i que, a demés, compta amb familiars que no conviuen amb ella, que li poden ajudar, com passa amb la resta dels 135 casos que hi ha actius ara en Algemesí.

 

«No hem deixat a la gent en risc d’exclusió social ni abans, ni ara amb la pandèmia. Este cas és el d’una família amb recursos i l’Ajuntament no es pot fer càrrec de tots», assegura Trenzano.

Últimes notícies

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.