Una veïna d’Algemesí demana menjar i ajuda després de donar positiu per coronavirus

 

Una veïna de la localitat d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), ha denunciat a través de les xarxes socials que l’Ajuntament del municipi s’ha mostrat indiferent davant la situació que està passant tant ella com la seua família.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la xica havia demanat al consistori d’Algemesí aliments i articles per a la higiene personal i de desinfecció per a la seua casa, ja que tant ella com la resta de la seua família estan confinats per haver donat positiu per coronavirus.

 

L’afectada ha afirmat que ha avisat de la seua situació tant a Creu Roja, com als Servicis Socials i a la regidora de Benestar Social d’Algemesí, a qui li va traslladar personalment la situació de la seua família, però no ha rebut cap resposta. «No hi ha ajuda per cap part», lamenta i prega «un simple xampú».

 

La versió de l’alcaldessa d’Algemesí

Per la seua part, l’alcaldessa d’Algemesí, Marta Trenzano ha explicat al citat mitjà que esta veïna no és habitual dels Servicis Socials, ja que compta amb ingressos i recursos i que, a demés, compta amb familiars que no conviuen amb ella, que li poden ajudar, com passa amb la resta dels 135 casos que hi ha actius ara en Algemesí.

 

«No hem deixat a la gent en risc d’exclusió social ni abans, ni ara amb la pandèmia. Este cas és el d’una família amb recursos i l’Ajuntament no es pot fer càrrec de tots», assegura Trenzano.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.