17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Una veïna d’Algemesí demana menjar i ajuda després de donar positiu per coronavirus

 

Una veïna de la localitat d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), ha denunciat a través de les xarxes socials que l’Ajuntament del municipi s’ha mostrat indiferent davant la situació que està passant tant ella com la seua família.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la xica havia demanat al consistori d’Algemesí aliments i articles per a la higiene personal i de desinfecció per a la seua casa, ja que tant ella com la resta de la seua família estan confinats per haver donat positiu per coronavirus.

 

L’afectada ha afirmat que ha avisat de la seua situació tant a Creu Roja, com als Servicis Socials i a la regidora de Benestar Social d’Algemesí, a qui li va traslladar personalment la situació de la seua família, però no ha rebut cap resposta. «No hi ha ajuda per cap part», lamenta i prega «un simple xampú».

 

La versió de l’alcaldessa d’Algemesí

Per la seua part, l’alcaldessa d’Algemesí, Marta Trenzano ha explicat al citat mitjà que esta veïna no és habitual dels Servicis Socials, ja que compta amb ingressos i recursos i que, a demés, compta amb familiars que no conviuen amb ella, que li poden ajudar, com passa amb la resta dels 135 casos que hi ha actius ara en Algemesí.

 

«No hem deixat a la gent en risc d’exclusió social ni abans, ni ara amb la pandèmia. Este cas és el d’una família amb recursos i l’Ajuntament no es pot fer càrrec de tots», assegura Trenzano.

Últimes notícies

Pérez Llorca cridarà a Pedro Sánchez per a demanar una reunió sobre la DANA i assumptes de la Comunitat

Pérez Llorca cridarà a Pedro Sánchez per a sol·licitar una reunió centrada en la recuperació després de la DANA del 29 d'octubre de 2024 i en altres qüestions valencianes. El nou Consell manté la continuïtat i crea un comissionat com a comandament únic per a la reconstrucció.

Pérez Llorca conforma un Consell d’11 conselleries: huit repetixen, tres s’incorporen i una ix

Pérez Llorca ha nomenat un nou Govern valencià amb 11 conselleries i tres vicepresidències. Huit consellers es mantenen, entren tres perfils i una responsable ix.

Detinguda la propietària de la clínica dental d’Alzira després de la mort d’una menor atesa

La Policia Nacional ha detingut a Alzira a la propietària de la clínica on va ser atesa la xiqueta que va morir el 20 de novembre. També ha sigut arrestat l'anestesista que la va sedar, mentres un jutjat investiga la defunció i les lesions a una altra menor.

Pérez Llorca nomena un Govern valencià amb 11 conselleries i tres vicepresidències

Pérez Llorca ha configurat un Consell amb 11 carteres i tres vicepresidències. Manté a huit consellers de l'anterior Executiu i crea dos noves conselleries.

Detingut l’anestesista que va sedar a la xiqueta morta després d’anar al dentista a Alzira

La Policia ha detingut a València a l'anestesista d'una clínica d'Alzira després de la mort d'una xiqueta de 6 anys i l'ingrés d'una altra de 4. La clínica mancava de permís per a sedació intravenosa i el jutjat investiga els fets.

Bernabé ha assenyalat que no hi havia denúncies prèvies en l’assassinat de Oriana a Alacant

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha indicat que la víctima i la seua parella estaven en procés de divorci, convivien i no figuraven en VioGén. La Policia investiga el crim mentres s'espera la confirmació oficial com a tercer assassinat masclista de l'any en la Comunitat.

Dos detinguts per introduir cocaïna i haixix a Mallorca a través de ferris des de València

Dos hòmens han sigut detinguts per introduir cocaïna i haixix a Mallorca usant ferris comercials des de València. En els registres es van intervindre 152 quilos de droga i 400.000 euros.

Robaven cotxes i muntaven les seues peces en sinistrats per la DANA per a revendre’ls

La Policia Nacional ha desarticulat a La Nucia un grup que robava turismes, desmuntava les seues peces i les instal·lava en vehicles sinistrats per la DANA per a vendre'ls com de segona mà. Hi ha tres detinguts i la investigació continua oberta.