Una veïna d’Algemesí demana menjar i ajuda després de donar positiu per coronavirus

 

Una veïna de la localitat d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), ha denunciat a través de les xarxes socials que l’Ajuntament del municipi s’ha mostrat indiferent davant la situació que està passant tant ella com la seua família.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la xica havia demanat al consistori d’Algemesí aliments i articles per a la higiene personal i de desinfecció per a la seua casa, ja que tant ella com la resta de la seua família estan confinats per haver donat positiu per coronavirus.

 

L’afectada ha afirmat que ha avisat de la seua situació tant a Creu Roja, com als Servicis Socials i a la regidora de Benestar Social d’Algemesí, a qui li va traslladar personalment la situació de la seua família, però no ha rebut cap resposta. «No hi ha ajuda per cap part», lamenta i prega «un simple xampú».

 

La versió de l’alcaldessa d’Algemesí

Per la seua part, l’alcaldessa d’Algemesí, Marta Trenzano ha explicat al citat mitjà que esta veïna no és habitual dels Servicis Socials, ja que compta amb ingressos i recursos i que, a demés, compta amb familiars que no conviuen amb ella, que li poden ajudar, com passa amb la resta dels 135 casos que hi ha actius ara en Algemesí.

 

«No hem deixat a la gent en risc d’exclusió social ni abans, ni ara amb la pandèmia. Este cas és el d’una família amb recursos i l’Ajuntament no es pot fer càrrec de tots», assegura Trenzano.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.