9 C
València
Dissabte, 29 novembre, 2025

Una veïna d’Algemesí demana menjar i ajuda després de donar positiu per coronavirus

 

Una veïna de la localitat d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), ha denunciat a través de les xarxes socials que l’Ajuntament del municipi s’ha mostrat indiferent davant la situació que està passant tant ella com la seua família.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la xica havia demanat al consistori d’Algemesí aliments i articles per a la higiene personal i de desinfecció per a la seua casa, ja que tant ella com la resta de la seua família estan confinats per haver donat positiu per coronavirus.

 

L’afectada ha afirmat que ha avisat de la seua situació tant a Creu Roja, com als Servicis Socials i a la regidora de Benestar Social d’Algemesí, a qui li va traslladar personalment la situació de la seua família, però no ha rebut cap resposta. «No hi ha ajuda per cap part», lamenta i prega «un simple xampú».

 

La versió de l’alcaldessa d’Algemesí

Per la seua part, l’alcaldessa d’Algemesí, Marta Trenzano ha explicat al citat mitjà que esta veïna no és habitual dels Servicis Socials, ja que compta amb ingressos i recursos i que, a demés, compta amb familiars que no conviuen amb ella, que li poden ajudar, com passa amb la resta dels 135 casos que hi ha actius ara en Algemesí.

 

«No hem deixat a la gent en risc d’exclusió social ni abans, ni ara amb la pandèmia. Este cas és el d’una família amb recursos i l’Ajuntament no es pot fer càrrec de tots», assegura Trenzano.

Últimes notícies

Una ‘santera’ en línia estafa 12.970 euros a una dona que va buscar sanar al seu marit

Una veïna d'Alacant ha entregat 12.970 euros a una 'santera' captada en xarxes amb la promesa de curar al seu marit. Els diners el va rebre un home detingut a Valladolid i lliure amb càrrecs.

Un estudi revela que el consum de cítrics modifica l’expressió del genoma

La segona fase d'un projecte nutrigenòmic confirma en ratolins que una dieta amb taronja o mandarina modula l'activitat de gens per òrgan i ruta molecular. L'equip combina bioinformàtica i machine learning i aporta indicis en cor i cervell.

Un paó del parc Reina Sofia de Guardamar dona positiu en grip aviària

Un paó del parc municipal ha donat positiu en grip aviària i ha mort. L'Ajuntament ha activat el protocol i aplica restriccions i neteja per a contindre el focus.

Vox situa a Pérez Llorca a les portes de la investidura després d’assumir el 100% de les seues peticions

Vox afirma que el candidat del PP ha arreplegat el 'cent per cent' de les seues exigències per a donar suport a la investidura. Abascal veu possible el sí si es confirmen els compromisos.

L’església dels Sants Joans de València recupera la seua esplendor i els frescos de Palomino

L'església dels Sants Joans ha recuperat la seua lluentor després de cinc anys d'obres que han consolidat l'estructura i retornat la pintura mural d'Antonio Palomino. El temple es prepara per a la seua reobertura i torna a integrar-se en el triangle històric al costat de la Llotja i el Mercat Central.

Pastor (PP) ha assegurat que ningú parla mal de Pérez Llorca i que això trenca a l’oposició

El síndic del PP ha defés en Les Corts la figura de Juanfran Pérez Llorca i ha reivindicat un acord tranquil i transparent, mentres arremetia contra l'oposició.

Vox celebra els compromisos de Pérez Llorca en immigració i aigua però exigix anar més enllà

Vox ha valorat les promeses del candidat del PP sobre immigració i obres hídriques, però ha condicionat el seu suport a noves mesures en seguretat, energia i fiscalitat. El partit s'ha desmarcat de la reforma del finançament i ha defés mantindre la retallada a l'AVL.

Condemnen a 5 anys a un avi per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha imposat cinc anys de presó a un home de 83 anys per agredir sexualment a la seua neta entre 2009 i 2015. La pena inclou 15.000 euros d'indemnització, allunyament i veto per a treballar amb menors.