10.7 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Una veïna d’Algemesí demana menjar i ajuda després de donar positiu per coronavirus

 

Una veïna de la localitat d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), ha denunciat a través de les xarxes socials que l’Ajuntament del municipi s’ha mostrat indiferent davant la situació que està passant tant ella com la seua família.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la xica havia demanat al consistori d’Algemesí aliments i articles per a la higiene personal i de desinfecció per a la seua casa, ja que tant ella com la resta de la seua família estan confinats per haver donat positiu per coronavirus.

 

L’afectada ha afirmat que ha avisat de la seua situació tant a Creu Roja, com als Servicis Socials i a la regidora de Benestar Social d’Algemesí, a qui li va traslladar personalment la situació de la seua família, però no ha rebut cap resposta. «No hi ha ajuda per cap part», lamenta i prega «un simple xampú».

 

La versió de l’alcaldessa d’Algemesí

Per la seua part, l’alcaldessa d’Algemesí, Marta Trenzano ha explicat al citat mitjà que esta veïna no és habitual dels Servicis Socials, ja que compta amb ingressos i recursos i que, a demés, compta amb familiars que no conviuen amb ella, que li poden ajudar, com passa amb la resta dels 135 casos que hi ha actius ara en Algemesí.

 

«No hem deixat a la gent en risc d’exclusió social ni abans, ni ara amb la pandèmia. Este cas és el d’una família amb recursos i l’Ajuntament no es pot fer càrrec de tots», assegura Trenzano.

Últimes notícies

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.