Apareixen 9.000 matalassos en Torrevieja

Matalassos en un carrer

Matalassos en mig de la via pública | Google

 

L’Ajuntament del municipi de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), s’han vist sorpresos per la recollida de més de 9.000 matalassos que havien sigut abandonats al carrer. En concret, s’han arreplegat una mitjana de 100 matalassos al dia. Açò ha suposat un important gasto per al consistori alacantí, ja que la xifra econòmica s’eleva fins als 163.458 euros, tenint en compte la retirada i trasllat a l’abocador corresponent.

 

Des de l’Ajuntament es pregunten perquè els matalassos no han sigut retirats per la mateixa empresa amb la què s’adquirixen, pràctica habitual, segons informen fonts municipals. Des del consistori s’ha afirmat que els matalassos no han pogut eixir dels hotels de Torrevieja, ja que no hi han tantes places turístiques. I, per si fora poc, tampoc han pujat les vendes d’este producte respecte a altres anys. 

 

Com a conseqüència d’estos fets, s’ha produït una gran quantitat d’abocaments incontrolats i els servicis de neteja s’han vist desbordats. L’Ajuntament ha demanat la col·laboració als veïns per a comunicar qualsevol incidència o denúncia que vulguen fer anònimament, i així poder sancionar als infractors.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.