20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Apareixen 9.000 matalassos en Torrevieja

Matalassos en un carrer

Matalassos en mig de la via pública | Google

 

L’Ajuntament del municipi de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), s’han vist sorpresos per la recollida de més de 9.000 matalassos que havien sigut abandonats al carrer. En concret, s’han arreplegat una mitjana de 100 matalassos al dia. Açò ha suposat un important gasto per al consistori alacantí, ja que la xifra econòmica s’eleva fins als 163.458 euros, tenint en compte la retirada i trasllat a l’abocador corresponent.

 

Des de l’Ajuntament es pregunten perquè els matalassos no han sigut retirats per la mateixa empresa amb la què s’adquirixen, pràctica habitual, segons informen fonts municipals. Des del consistori s’ha afirmat que els matalassos no han pogut eixir dels hotels de Torrevieja, ja que no hi han tantes places turístiques. I, per si fora poc, tampoc han pujat les vendes d’este producte respecte a altres anys. 

 

Com a conseqüència d’estos fets, s’ha produït una gran quantitat d’abocaments incontrolats i els servicis de neteja s’han vist desbordats. L’Ajuntament ha demanat la col·laboració als veïns per a comunicar qualsevol incidència o denúncia que vulguen fer anònimament, i així poder sancionar als infractors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Redó ha afirmat que el PP repetix a Móstoles la seua actitud del cas Nevenka

Redó ha qualificat de 'cínica' la reacció del PP de Madrid en el cas de Móstoles i l'ha comparada amb el patró del cas Nevenka. Ha demanat respostes immediates i centrades en la protecció de les víctimes.

Condemnat a 22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

Un home de 32 anys ha sigut condemnat a 22 anys i mig per assassinar a la seua parella, Dori, de 27, amb almenys 18 punyalades en 2022 a Alcoi. L'Audiència d'Alacant ha aplicat el veredicte del jurat i el condemnat haurà d'indemnitzar a la família amb més de 255.000 euros.

El València espera incorporar un director esportiu per al mercat espanyol en 4 a 8 setmanes

El club preveu sumar un director esportiu centrat en el mercat espanyol en un termini de 30 a 60 dies. La figura actuarà com a enllaç entre la direcció i l'entrenador.

El València Basket canvia el focus a Copa i Lliga després de caure en l’Eurolliga

L'equip taronja cau 69-55 davant el Reyer Venècia i redirigix la seua temporada cap a la Copa de la Reina i la Lliga Femenina Endesa. Burgos apel·la a mantindre la mentalitat.

Dos filaes més permeten la desfilada mixta en els Moros i Cristians d’Alcoi

Chano i Asturians han eliminat els dissenys de vestimenta diferenciats per sexe i se sumen a Llauradors, Magenta i Benimerins. Cinc filaes permeten ja esquadres mixtes, mentres 23 de 28 encara no ho fan.

Gourlay ratifica la seua plena confiança en Corberán i assumix la responsabilitat

El director general de futbol del València va recolzar sense matisos a Carlos Corberán, va assumir la responsabilitat pels resultats i va demanar estabilitat per a remuntar.

El risc de pobresa en la Comunitat creix 0,8 punts i aconseguix al 30,7% de la població

El 30,7% de la població de la Comunitat Valenciana està en risc de pobresa o exclusió social, cinc punts per damunt de la mitjana. La taxa empitjora 0,8 punts enfront de 2024.

El Govern cancel·la la junta de València Parc Central davant el veto a Bernabé com a consellera

Transports ha suspés la junta general i ha ajornat sense data el consell d'administració després de l'intent de veto a la designació de Pilar Bernabé. El Govern ha qualificat la situació d'inèdita i de crisi de confiança entre els socis.