Apareixen 9.000 matalassos en Torrevieja

Matalassos en un carrer

Matalassos en mig de la via pública | Google

 

L’Ajuntament del municipi de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), s’han vist sorpresos per la recollida de més de 9.000 matalassos que havien sigut abandonats al carrer. En concret, s’han arreplegat una mitjana de 100 matalassos al dia. Açò ha suposat un important gasto per al consistori alacantí, ja que la xifra econòmica s’eleva fins als 163.458 euros, tenint en compte la retirada i trasllat a l’abocador corresponent.

 

Des de l’Ajuntament es pregunten perquè els matalassos no han sigut retirats per la mateixa empresa amb la què s’adquirixen, pràctica habitual, segons informen fonts municipals. Des del consistori s’ha afirmat que els matalassos no han pogut eixir dels hotels de Torrevieja, ja que no hi han tantes places turístiques. I, per si fora poc, tampoc han pujat les vendes d’este producte respecte a altres anys. 

 

Com a conseqüència d’estos fets, s’ha produït una gran quantitat d’abocaments incontrolats i els servicis de neteja s’han vist desbordats. L’Ajuntament ha demanat la col·laboració als veïns per a comunicar qualsevol incidència o denúncia que vulguen fer anònimament, i així poder sancionar als infractors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.