11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Apareixen 9.000 matalassos en Torrevieja

Matalassos en un carrer

Matalassos en mig de la via pública | Google

 

L’Ajuntament del municipi de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), s’han vist sorpresos per la recollida de més de 9.000 matalassos que havien sigut abandonats al carrer. En concret, s’han arreplegat una mitjana de 100 matalassos al dia. Açò ha suposat un important gasto per al consistori alacantí, ja que la xifra econòmica s’eleva fins als 163.458 euros, tenint en compte la retirada i trasllat a l’abocador corresponent.

 

Des de l’Ajuntament es pregunten perquè els matalassos no han sigut retirats per la mateixa empresa amb la què s’adquirixen, pràctica habitual, segons informen fonts municipals. Des del consistori s’ha afirmat que els matalassos no han pogut eixir dels hotels de Torrevieja, ja que no hi han tantes places turístiques. I, per si fora poc, tampoc han pujat les vendes d’este producte respecte a altres anys. 

 

Com a conseqüència d’estos fets, s’ha produït una gran quantitat d’abocaments incontrolats i els servicis de neteja s’han vist desbordats. L’Ajuntament ha demanat la col·laboració als veïns per a comunicar qualsevol incidència o denúncia que vulguen fer anònimament, i així poder sancionar als infractors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.

Detingut per incendiar 18 contenidors i danyar 32 vehicles a València

La Policia Nacional ha arrestat de matinada a un home de 45 anys a València després d'una cadena d'incendis que ha calcinat 18 contenidors i danyat 32 vehicles i tres façanes. Ha ocorregut al carrer Jerònim Gal·lés, on els veïns han alertat al 091 i els bombers han sufocat els focus.

València destinarà 14 milions perquè no puge el preu del transport

L'Ajuntament de València ha anunciat que cobrirà amb pressupost propi la part de les ajudes estatals no finançada per no tindre ZBE. Destinarà 14 milions per a mantindre els descomptes i evitar pujades l'any vinent.

Mercadona lidera la quota de productes de Nadal amb un 19,6% i Carrefour s’acosta

Mercadona encapçala les vendes nadalenques amb un 19,6% i Carrefour aconseguix el 14,8%, segons Worldpanel. La compra en línia a penes suposa el 1,6% del total.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en La Marina (Elx); la Guàrdia Civil a prop a dos sospitosos

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després d'una pallissa en la pedania de La Marina. La Guàrdia Civil ha voltat una vivenda on romanen dos sospitosos a l'espera de detenció.

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.