13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Apareixen 9.000 matalassos en Torrevieja

Matalassos en un carrer

Matalassos en mig de la via pública | Google

 

L’Ajuntament del municipi de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), s’han vist sorpresos per la recollida de més de 9.000 matalassos que havien sigut abandonats al carrer. En concret, s’han arreplegat una mitjana de 100 matalassos al dia. Açò ha suposat un important gasto per al consistori alacantí, ja que la xifra econòmica s’eleva fins als 163.458 euros, tenint en compte la retirada i trasllat a l’abocador corresponent.

 

Des de l’Ajuntament es pregunten perquè els matalassos no han sigut retirats per la mateixa empresa amb la què s’adquirixen, pràctica habitual, segons informen fonts municipals. Des del consistori s’ha afirmat que els matalassos no han pogut eixir dels hotels de Torrevieja, ja que no hi han tantes places turístiques. I, per si fora poc, tampoc han pujat les vendes d’este producte respecte a altres anys. 

 

Com a conseqüència d’estos fets, s’ha produït una gran quantitat d’abocaments incontrolats i els servicis de neteja s’han vist desbordats. L’Ajuntament ha demanat la col·laboració als veïns per a comunicar qualsevol incidència o denúncia que vulguen fer anònimament, i així poder sancionar als infractors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

EU-Podem impulsa una moció de censura contra Barcala per l’escàndol de les VPP

EU-Podem ha anunciat contactes amb l'oposició per a explorar una moció de censura contra l'alcalde Luis Barcala per l'escàndol de les VPP. La iniciativa arriba després del ple en el qual també Vox va demanar la seua dimissió i agreuja l'aïllament del govern en minoria.

L’ex director d’Emergències ha negat haver accedit ni filtrat l’àudio de Aemet

L'ex director general d'Emergències ha negat haver accedit o filtrat l'àudio de Aemet. Un informe de la Guàrdia Civil li situa entre els qui van copiar la crida, en una causa paral·lela a la gestió de la DANA.

El Govern Basc ha concedit a ‘Txeroki’ la semillibertat de dilluns a divendres

El Govern Basc ha concedit a Garikoitz Aspiazu, Txeroki, un règim de semillibertat de dilluns a divendres amb l'article 100.2. La mesura queda a decisió del Jutjat Central de Vigilància Penitenciària després de l'informe no vinculant de la Fiscalia.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat col·loca sis registres entre els deu més alts

El ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 graus i va situar a la Comunitat entre els principals registres del país, amb sis marques en el top 10.

Ratxes de 148 km/h a Xodos pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

L'episodi manté l'avís groc en quasi tota la Comunitat i ha deixat ratxes molt fortes a Castelló, Alacant i València. A València s'han atés deu servicis pel vent.

Montero lidera la remuntada del València Basket a Tel Aviv: 99-104 en la pròrroga

València Basket es va imposar 99-104 al Hapoel Tel Aviv després d'una pròrroga, remuntant 15 punts amb un descomunal Jean Montero (29 punts, 8 assistències i 4 rebots). El base va sostindre a l'equip i el triple final de Darius Thompson en el temps extra va rematar la victòria.

Fort vent i baixada de temperatures marcaran un cap de setmana més fred i nuvolós en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana estarà dominat pel vent de l'oest, un descens tèrmic i més nuvolositat, amb pluges febles i cota de neu en descens. La mar es mantindrà alterada en tot el litoral.

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.