10.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Troben el cadàver d’un home, de 40 anys, que portava mort durant una setmana en Torrevieja

Els veïns van notar una forta olor que eixia de la vivenda  | cedida

El cadàver d’un home, d’uns 40 anys, ha sigut trobat este matí de dimecres en la casa a on residia en Torrevieja, en la comarca alacantina del Baix Segura. El cos es trobava en un avançat estat de descomposició , ja que portava entre sis i set dies mort.

 

Agents de la Guàrdia Civil i bombers del parc de Torrevieja-Baixv Segura han accedit a la vivenda amb un camió escala, després de ser avisats pels veïns, que havien notat una olor molt forta que eixia de la casa del carrer de Bella Antonia, segons ha avançat el diari ‘Información’.

 

Els bombers han hagut d’utilitzar unes vestimentes de protecció de bacteris per a traure el cos de la vivenda, donat l’avançat estat de descomposició. 

 

La víctima patia una malaltia mental i la casa estava plena de fem i objectes, Tot i això, la causa de la mort encara està sent investigada per la Guàrdia Civil i no apunta a què siga una defunció violenta.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.