Troben el cadàver d’un home, de 40 anys, que portava mort durant una setmana en Torrevieja

Els veïns van notar una forta olor que eixia de la vivenda  | cedida

El cadàver d’un home, d’uns 40 anys, ha sigut trobat este matí de dimecres en la casa a on residia en Torrevieja, en la comarca alacantina del Baix Segura. El cos es trobava en un avançat estat de descomposició , ja que portava entre sis i set dies mort.

 

Agents de la Guàrdia Civil i bombers del parc de Torrevieja-Baixv Segura han accedit a la vivenda amb un camió escala, després de ser avisats pels veïns, que havien notat una olor molt forta que eixia de la casa del carrer de Bella Antonia, segons ha avançat el diari ‘Información’.

 

Els bombers han hagut d’utilitzar unes vestimentes de protecció de bacteris per a traure el cos de la vivenda, donat l’avançat estat de descomposició. 

 

La víctima patia una malaltia mental i la casa estava plena de fem i objectes, Tot i això, la causa de la mort encara està sent investigada per la Guàrdia Civil i no apunta a què siga una defunció violenta.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.