Troben el cadàver d’un home, de 40 anys, que portava mort durant una setmana en Torrevieja

Els veïns van notar una forta olor que eixia de la vivenda  | cedida

El cadàver d’un home, d’uns 40 anys, ha sigut trobat este matí de dimecres en la casa a on residia en Torrevieja, en la comarca alacantina del Baix Segura. El cos es trobava en un avançat estat de descomposició , ja que portava entre sis i set dies mort.

 

Agents de la Guàrdia Civil i bombers del parc de Torrevieja-Baixv Segura han accedit a la vivenda amb un camió escala, després de ser avisats pels veïns, que havien notat una olor molt forta que eixia de la casa del carrer de Bella Antonia, segons ha avançat el diari ‘Información’.

 

Els bombers han hagut d’utilitzar unes vestimentes de protecció de bacteris per a traure el cos de la vivenda, donat l’avançat estat de descomposició. 

 

La víctima patia una malaltia mental i la casa estava plena de fem i objectes, Tot i això, la causa de la mort encara està sent investigada per la Guàrdia Civil i no apunta a què siga una defunció violenta.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Alcoi complix el somni de Camilo Sesto amb un museu que repassa la seua vida

Alcoi ha inaugurat un museu dedicat a Camilo Sesto amb 2.000 peces que repassen la seua trajectòria personal i artística, fruit de la col·laboració entre institucions, família i fans.

Confirmen les penes pels abusos sexuals de la secta de Vistabella del Maestrat

El Tribunal Superior de Justícia valencià ha ratificat les condemnes de fins a set anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa instal·lada en una masia de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals a menors entre 2007 i 2022.

Khaalia Hillsman deixa el Valencia Basket després de ser l’MVP de la Copa de la Reina

El Valencia Basket ha confirmat que no renova la pivota nord-americana Khaalia Hillsman, clau en la Copa de la Reina però amb menys pes en la Lliga Femenina.

Un conductor ferit en xocar contra un arbre després de perdre el control del cotxe a Elx

Un conductor ha resultat ferit a Elx en perdre el control del cotxe i col·lidir amb un vehicle estacionat, mobiliari urbà i un arbre, que ha caigut sobre el vehicle. La seua acompanyant ha eixit il·lesa.

Irene Montero acusa la Generalitat de fer passar vergonya al professorat valencià

Irene Montero ha elogiat la lluita del professorat valencià en vaga i ha acusat la Generalitat de generar una imatge de vergonya, mentre Podem adverteix que la mobilització continuarà fins a aconseguir millores en l’educació pública.

Irene Montero contraposa l’orgull del professorat a la vergonya de la Generalitat per la vaga educativa

Irene Montero ha destacat en València l’orgull del professorat de l’escola pública en vaga i ha acusat la Generalitat de actuar amb vergonya davant unes reivindicacions que considera bàsiques per a l’educació valenciana.

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.