Anuncios

Troben el cadàver d’un home, de 40 anys, que portava mort durant una setmana en Torrevieja

Els veïns van notar una forta olor que eixia de la vivenda  | cedida

El cadàver d’un home, d’uns 40 anys, ha sigut trobat este matí de dimecres en la casa a on residia en Torrevieja, en la comarca alacantina del Baix Segura. El cos es trobava en un avançat estat de descomposició , ja que portava entre sis i set dies mort.

 

Anuncios

Agents de la Guàrdia Civil i bombers del parc de Torrevieja-Baixv Segura han accedit a la vivenda amb un camió escala, després de ser avisats pels veïns, que havien notat una olor molt forta que eixia de la casa del carrer de Bella Antonia, segons ha avançat el diari ‘Información’.

 

Els bombers han hagut d’utilitzar unes vestimentes de protecció de bacteris per a traure el cos de la vivenda, donat l’avançat estat de descomposició. 

 

La víctima patia una malaltia mental i la casa estava plena de fem i objectes, Tot i això, la causa de la mort encara està sent investigada per la Guàrdia Civil i no apunta a què siga una defunció violenta.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.
Anuncios