Troben el cadàver sense roba d’una dona en la platja del Saler de València

Platja del Saler | Cedida

 

El cadàver d’una dona, de 49 anys i nacionalitat argentina, ha sigut trobat en la riba de la platja del Saler de València este dijous pel matí. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a conéixer les causes de la mort. En estos moments, només es coneix que el cos va aparéixer sense roba i que la dona havia consumit alcohol i pastilles.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, una persona, que havia eixit a córrer per la zona, ha avisat a la Policia en vore el cos molt prop del restaurant Duna, a primera hora del matí. Els investigadors han trobat una nevereta portàtil, un pot de cervesa buit, una cadira de platja, el recipient d’un medicament, roba i la documentació de la dona en l’arena, segons fonts judicials. 

 

El cadàver no presenta senyals d’haver patit cap agressió violenta, pel que tot apunta a que es va ofegar. A més, els agents de la Benemèrita tampoc han trobat cap indici criminal en el lloc dels fets. El cos de la dona ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia. 

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.