Troben el cadàver sense roba d’una dona en la platja del Saler de València

Platja del Saler | Cedida

 

El cadàver d’una dona, de 49 anys i nacionalitat argentina, ha sigut trobat en la riba de la platja del Saler de València este dijous pel matí. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a conéixer les causes de la mort. En estos moments, només es coneix que el cos va aparéixer sense roba i que la dona havia consumit alcohol i pastilles.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, una persona, que havia eixit a córrer per la zona, ha avisat a la Policia en vore el cos molt prop del restaurant Duna, a primera hora del matí. Els investigadors han trobat una nevereta portàtil, un pot de cervesa buit, una cadira de platja, el recipient d’un medicament, roba i la documentació de la dona en l’arena, segons fonts judicials. 

 

El cadàver no presenta senyals d’haver patit cap agressió violenta, pel que tot apunta a que es va ofegar. A més, els agents de la Benemèrita tampoc han trobat cap indici criminal en el lloc dels fets. El cos de la dona ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia. 

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.