Troben el cadàver sense roba d’una dona en la platja del Saler de València

Platja del Saler | Cedida

 

El cadàver d’una dona, de 49 anys i nacionalitat argentina, ha sigut trobat en la riba de la platja del Saler de València este dijous pel matí. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a conéixer les causes de la mort. En estos moments, només es coneix que el cos va aparéixer sense roba i que la dona havia consumit alcohol i pastilles.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, una persona, que havia eixit a córrer per la zona, ha avisat a la Policia en vore el cos molt prop del restaurant Duna, a primera hora del matí. Els investigadors han trobat una nevereta portàtil, un pot de cervesa buit, una cadira de platja, el recipient d’un medicament, roba i la documentació de la dona en l’arena, segons fonts judicials. 

 

El cadàver no presenta senyals d’haver patit cap agressió violenta, pel que tot apunta a que es va ofegar. A més, els agents de la Benemèrita tampoc han trobat cap indici criminal en el lloc dels fets. El cos de la dona ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia. 

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.