Troben el cadàver sense roba d’una dona en la platja del Saler de València

Platja del Saler | Cedida

 

El cadàver d’una dona, de 49 anys i nacionalitat argentina, ha sigut trobat en la riba de la platja del Saler de València este dijous pel matí. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a conéixer les causes de la mort. En estos moments, només es coneix que el cos va aparéixer sense roba i que la dona havia consumit alcohol i pastilles.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, una persona, que havia eixit a córrer per la zona, ha avisat a la Policia en vore el cos molt prop del restaurant Duna, a primera hora del matí. Els investigadors han trobat una nevereta portàtil, un pot de cervesa buit, una cadira de platja, el recipient d’un medicament, roba i la documentació de la dona en l’arena, segons fonts judicials. 

 

El cadàver no presenta senyals d’haver patit cap agressió violenta, pel que tot apunta a que es va ofegar. A més, els agents de la Benemèrita tampoc han trobat cap indici criminal en el lloc dels fets. El cos de la dona ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia. 

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.