12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Troben el cadàver d’un home cremat en Aldaia

Imatge dels matolls cremats en l'incendi d'aquesta tarda

Imatge d’arxiu | Frederic Recasens

 

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, després de trobar el seu cadàver este diumenge en una zona prop d’un conegut centre comercial i allunyada del nucli urbà d’Aldaia, en la comarca de l’horta (València). El cos de l’home estava cremat, pel que encara es consideren diferents possibilitats.

 

El cadàver de l’home aparegué al costat d’un arbre, segons ha avançat ‘Las Provincias’, molt prop del seu cotxe. El cos no tenia signes de violència o altres que impliquen algun tipo de forcejament i, al seu costat, hi havia una garrafa de gasolina buida. El terra, ple d’herba, va prendre de seguida donades les altes temperatures.

 

La comitiva judicial es va desplaçar fins al lloc dels fets i va autoritzar l’alçament del cadàver. L’autòpsia estava prevista per a este dilluns en l’Institut Anatòmic Forense de València, tot i que encara no se sap què va passar. Alguns dels agents allí presents van preguntar als veïns dels voltants si havien vist o sentit alguna cosa sospitosa.

 

Tot i que encara no es descarta cap hipòtesi, els agents afirmen que la més possible és el suïcidi, perquè l’home tenia problemes mentals, però no es descarta l’homicidi, ja que és molt poc probable elegir morir cremat. A més, incinerar el cos és una de les formes més utilitzades en els assassinats per a fer desaparéixer les proves, encara que ara per ara els experts forenses poden arribar a conéixer, quasi amb total seguretat, les causes de la mort. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.