11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Troben el cadàver d’un home cremat en Aldaia

Imatge dels matolls cremats en l'incendi d'aquesta tarda

Imatge d’arxiu | Frederic Recasens

 

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, després de trobar el seu cadàver este diumenge en una zona prop d’un conegut centre comercial i allunyada del nucli urbà d’Aldaia, en la comarca de l’horta (València). El cos de l’home estava cremat, pel que encara es consideren diferents possibilitats.

 

El cadàver de l’home aparegué al costat d’un arbre, segons ha avançat ‘Las Provincias’, molt prop del seu cotxe. El cos no tenia signes de violència o altres que impliquen algun tipo de forcejament i, al seu costat, hi havia una garrafa de gasolina buida. El terra, ple d’herba, va prendre de seguida donades les altes temperatures.

 

La comitiva judicial es va desplaçar fins al lloc dels fets i va autoritzar l’alçament del cadàver. L’autòpsia estava prevista per a este dilluns en l’Institut Anatòmic Forense de València, tot i que encara no se sap què va passar. Alguns dels agents allí presents van preguntar als veïns dels voltants si havien vist o sentit alguna cosa sospitosa.

 

Tot i que encara no es descarta cap hipòtesi, els agents afirmen que la més possible és el suïcidi, perquè l’home tenia problemes mentals, però no es descarta l’homicidi, ja que és molt poc probable elegir morir cremat. A més, incinerar el cos és una de les formes més utilitzades en els assassinats per a fer desaparéixer les proves, encara que ara per ara els experts forenses poden arribar a conéixer, quasi amb total seguretat, les causes de la mort. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.