Anuncios

Troben el cadàver d’un bebé acabat de nàixer en un contenidor d’Alacant

Carrer tallat policia

Zona acordonada a on s’ha trobat el cadàver | Europa Press

 

Un home ha trobat este dilluns abans de les 20.00 hores el cadàver d’un bebé acabat de nàixer dins d’un contenidor de fem situat en el carrer General Ilizaicin, en el barri de Carolinas Baixes d’Alacant, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

 

Anuncios

Fonts de la investigació han assegurat que el bebé encara tenia el cordó umbilical. Pel que pareix, l’home ha donat l’avís del descobriment del cadàver a l’altura del número 20 d’eixe carrer en una zona de descampat. De moment es desconeix el sexe del bebé.

 

A les 21.00 hores, efectius de les unitats de la Brigada de Policia Judicial i Científica de la Policia Nacional encara estaven treballant en el lloc dels fets per poder examinar el lloc a on s’havia trobat el cadàver i donar amb algun indici de qui pot ser la mare, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Els carrers del voltant van estar tancats fins que va arribar la comissió judicial per a procedir a l’alçament del cadàver. A les 22 hores, el carrer es va reobrir, però encara no s’ha pogut localitzar a la mare del bebé, de raça caucàsica.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.
Anuncios