Troben el cadàver d’un bebé acabat de nàixer en un contenidor d’Alacant

Carrer tallat policia

Zona acordonada a on s’ha trobat el cadàver | Europa Press

 

Un home ha trobat este dilluns abans de les 20.00 hores el cadàver d’un bebé acabat de nàixer dins d’un contenidor de fem situat en el carrer General Ilizaicin, en el barri de Carolinas Baixes d’Alacant, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

 

Fonts de la investigació han assegurat que el bebé encara tenia el cordó umbilical. Pel que pareix, l’home ha donat l’avís del descobriment del cadàver a l’altura del número 20 d’eixe carrer en una zona de descampat. De moment es desconeix el sexe del bebé.

 

A les 21.00 hores, efectius de les unitats de la Brigada de Policia Judicial i Científica de la Policia Nacional encara estaven treballant en el lloc dels fets per poder examinar el lloc a on s’havia trobat el cadàver i donar amb algun indici de qui pot ser la mare, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Els carrers del voltant van estar tancats fins que va arribar la comissió judicial per a procedir a l’alçament del cadàver. A les 22 hores, el carrer es va reobrir, però encara no s’ha pogut localitzar a la mare del bebé, de raça caucàsica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.