Troben el cadàver d’un bebé acabat de nàixer en un contenidor d’Alacant

Carrer tallat policia

Zona acordonada a on s’ha trobat el cadàver | Europa Press

 

Un home ha trobat este dilluns abans de les 20.00 hores el cadàver d’un bebé acabat de nàixer dins d’un contenidor de fem situat en el carrer General Ilizaicin, en el barri de Carolinas Baixes d’Alacant, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

 

Fonts de la investigació han assegurat que el bebé encara tenia el cordó umbilical. Pel que pareix, l’home ha donat l’avís del descobriment del cadàver a l’altura del número 20 d’eixe carrer en una zona de descampat. De moment es desconeix el sexe del bebé.

 

A les 21.00 hores, efectius de les unitats de la Brigada de Policia Judicial i Científica de la Policia Nacional encara estaven treballant en el lloc dels fets per poder examinar el lloc a on s’havia trobat el cadàver i donar amb algun indici de qui pot ser la mare, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Els carrers del voltant van estar tancats fins que va arribar la comissió judicial per a procedir a l’alçament del cadàver. A les 22 hores, el carrer es va reobrir, però encara no s’ha pogut localitzar a la mare del bebé, de raça caucàsica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.