20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Troben el cadàver d’un bebé acabat de nàixer en un contenidor d’Alacant

Carrer tallat policia

Zona acordonada a on s’ha trobat el cadàver | Europa Press

 

Un home ha trobat este dilluns abans de les 20.00 hores el cadàver d’un bebé acabat de nàixer dins d’un contenidor de fem situat en el carrer General Ilizaicin, en el barri de Carolinas Baixes d’Alacant, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

 

Fonts de la investigació han assegurat que el bebé encara tenia el cordó umbilical. Pel que pareix, l’home ha donat l’avís del descobriment del cadàver a l’altura del número 20 d’eixe carrer en una zona de descampat. De moment es desconeix el sexe del bebé.

 

A les 21.00 hores, efectius de les unitats de la Brigada de Policia Judicial i Científica de la Policia Nacional encara estaven treballant en el lloc dels fets per poder examinar el lloc a on s’havia trobat el cadàver i donar amb algun indici de qui pot ser la mare, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Els carrers del voltant van estar tancats fins que va arribar la comissió judicial per a procedir a l’alçament del cadàver. A les 22 hores, el carrer es va reobrir, però encara no s’ha pogut localitzar a la mare del bebé, de raça caucàsica.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.