Amenaça de cremar a una mare i un bebé de 10 mesos si no li dona la bossa de mà en la Vall d’Uixó

Dona amb encenedor de nit

Fàtima va amenaçar de cremar a la víctima amb un encenedor i la gasolina que li havia tirat damunt | Pixabay

 

Una dona ha sigut detinguda en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) després de ruixar amb gasolina a una altra dona que passejava –amb el seu xiquet en un carret– i intentar cremar-la després de robar-li la bossa de mà, segons han informat fonts de la Comandància Provincial.

 

L’incident es va produir dilluns passat cap a les 20.30 hores. Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima estava passejant amb el seu xiquet de 10 mesos quan, de repent, l’ara detinguda se li va acostar amb una botella de plàstic en la mà i una mistera. L’agressora, una dona d’origen marroquí de 49 anys i que es diu Fàtima B. R., li va tirar la gasolina per damunt a la víctima i, en eixe moment, la va amenaçar en pegar-li foc amb un encenedor si no li donava la bossa.

 

Els fets tenien lloc en el carrer d’Octavi Ten i Ortega, de la Vall d’Uixó, i la dona va intentar tranquil·litzar a l’agressora mentres intentava apartar el carret del xiquet, amb por, ja que també li havia caigut la gasolina al carro. Però Fàtima no es va tranquil·litzar, sinó que va continuar amenaçant-la amb violència amb la mistera encesa. En eixe moment, va ser quan la víctima li va donar la bossa i la lladre va eixir corrents.

 

Deixa el xiquet segur i perseguix a la delinqüent

Aprofitant que la delinqüent havia pegat a fugir, la víctima va deixar al xiquet segur amb una veïna que passava per la zona i, en eixe moment, va tirar darrere d’ella fins a trobar-la. Quan les dones van estar cara a cara una altra volta, la víctima li va exigir que li tornara les coses, però Fàtima la va espentar i la va tirar en terra i va continuar amenaçant-la amb l’encenedor, segons testimonis del lloc.

 

Per a eixe moment, la Policia Local i la Guàrdia Civil ja estava per la zona. Quan van arribar, van ajudar a la víctima i van trobar a Fàtima, retinguda per dos veïns. Els agents van detindre a la lladre, acusada d’homicidi en grau de temptativa i robatori amb violència. A més, li requisaren la botella amb gasolina –presumptament– dos ganivets i un parell de misteres.

 

Fàtima B. R., amb diferents antecedents delictius en Espanya, com furts i lesions, ha entrat en presó provisionalment sense fiança, tal com ha decretat el Jutjat de Nules. A més, en breu s’espera que passe un reconeiximent per part d’un psiquatre forense per a determinar el seu estat mental, tal com va sol·licitar el seu advocat defensor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.