Amenaça de cremar a una mare i un bebé de 10 mesos si no li dona la bossa de mà en la Vall d’Uixó

Dona amb encenedor de nit

Fàtima va amenaçar de cremar a la víctima amb un encenedor i la gasolina que li havia tirat damunt | Pixabay

 

Una dona ha sigut detinguda en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) després de ruixar amb gasolina a una altra dona que passejava –amb el seu xiquet en un carret– i intentar cremar-la després de robar-li la bossa de mà, segons han informat fonts de la Comandància Provincial.

 

L’incident es va produir dilluns passat cap a les 20.30 hores. Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima estava passejant amb el seu xiquet de 10 mesos quan, de repent, l’ara detinguda se li va acostar amb una botella de plàstic en la mà i una mistera. L’agressora, una dona d’origen marroquí de 49 anys i que es diu Fàtima B. R., li va tirar la gasolina per damunt a la víctima i, en eixe moment, la va amenaçar en pegar-li foc amb un encenedor si no li donava la bossa.

 

Els fets tenien lloc en el carrer d’Octavi Ten i Ortega, de la Vall d’Uixó, i la dona va intentar tranquil·litzar a l’agressora mentres intentava apartar el carret del xiquet, amb por, ja que també li havia caigut la gasolina al carro. Però Fàtima no es va tranquil·litzar, sinó que va continuar amenaçant-la amb violència amb la mistera encesa. En eixe moment, va ser quan la víctima li va donar la bossa i la lladre va eixir corrents.

 

Deixa el xiquet segur i perseguix a la delinqüent

Aprofitant que la delinqüent havia pegat a fugir, la víctima va deixar al xiquet segur amb una veïna que passava per la zona i, en eixe moment, va tirar darrere d’ella fins a trobar-la. Quan les dones van estar cara a cara una altra volta, la víctima li va exigir que li tornara les coses, però Fàtima la va espentar i la va tirar en terra i va continuar amenaçant-la amb l’encenedor, segons testimonis del lloc.

 

Per a eixe moment, la Policia Local i la Guàrdia Civil ja estava per la zona. Quan van arribar, van ajudar a la víctima i van trobar a Fàtima, retinguda per dos veïns. Els agents van detindre a la lladre, acusada d’homicidi en grau de temptativa i robatori amb violència. A més, li requisaren la botella amb gasolina –presumptament– dos ganivets i un parell de misteres.

 

Fàtima B. R., amb diferents antecedents delictius en Espanya, com furts i lesions, ha entrat en presó provisionalment sense fiança, tal com ha decretat el Jutjat de Nules. A més, en breu s’espera que passe un reconeiximent per part d’un psiquatre forense per a determinar el seu estat mental, tal com va sol·licitar el seu advocat defensor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.