Amenaça de cremar a una mare i un bebé de 10 mesos si no li dona la bossa de mà en la Vall d’Uixó

Dona amb encenedor de nit

Fàtima va amenaçar de cremar a la víctima amb un encenedor i la gasolina que li havia tirat damunt | Pixabay

 

Una dona ha sigut detinguda en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) després de ruixar amb gasolina a una altra dona que passejava –amb el seu xiquet en un carret– i intentar cremar-la després de robar-li la bossa de mà, segons han informat fonts de la Comandància Provincial.

 

L’incident es va produir dilluns passat cap a les 20.30 hores. Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima estava passejant amb el seu xiquet de 10 mesos quan, de repent, l’ara detinguda se li va acostar amb una botella de plàstic en la mà i una mistera. L’agressora, una dona d’origen marroquí de 49 anys i que es diu Fàtima B. R., li va tirar la gasolina per damunt a la víctima i, en eixe moment, la va amenaçar en pegar-li foc amb un encenedor si no li donava la bossa.

 

Els fets tenien lloc en el carrer d’Octavi Ten i Ortega, de la Vall d’Uixó, i la dona va intentar tranquil·litzar a l’agressora mentres intentava apartar el carret del xiquet, amb por, ja que també li havia caigut la gasolina al carro. Però Fàtima no es va tranquil·litzar, sinó que va continuar amenaçant-la amb violència amb la mistera encesa. En eixe moment, va ser quan la víctima li va donar la bossa i la lladre va eixir corrents.

 

Deixa el xiquet segur i perseguix a la delinqüent

Aprofitant que la delinqüent havia pegat a fugir, la víctima va deixar al xiquet segur amb una veïna que passava per la zona i, en eixe moment, va tirar darrere d’ella fins a trobar-la. Quan les dones van estar cara a cara una altra volta, la víctima li va exigir que li tornara les coses, però Fàtima la va espentar i la va tirar en terra i va continuar amenaçant-la amb l’encenedor, segons testimonis del lloc.

 

Per a eixe moment, la Policia Local i la Guàrdia Civil ja estava per la zona. Quan van arribar, van ajudar a la víctima i van trobar a Fàtima, retinguda per dos veïns. Els agents van detindre a la lladre, acusada d’homicidi en grau de temptativa i robatori amb violència. A més, li requisaren la botella amb gasolina –presumptament– dos ganivets i un parell de misteres.

 

Fàtima B. R., amb diferents antecedents delictius en Espanya, com furts i lesions, ha entrat en presó provisionalment sense fiança, tal com ha decretat el Jutjat de Nules. A més, en breu s’espera que passe un reconeiximent per part d’un psiquatre forense per a determinar el seu estat mental, tal com va sol·licitar el seu advocat defensor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.