27.6 C
València
Dissabte, 7 juny, 2025

Amenaça de cremar a una mare i un bebé de 10 mesos si no li dona la bossa de mà en la Vall d’Uixó

Dona amb encenedor de nit

Fàtima va amenaçar de cremar a la víctima amb un encenedor i la gasolina que li havia tirat damunt | Pixabay

 

Una dona ha sigut detinguda en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) després de ruixar amb gasolina a una altra dona que passejava –amb el seu xiquet en un carret– i intentar cremar-la després de robar-li la bossa de mà, segons han informat fonts de la Comandància Provincial.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

L’incident es va produir dilluns passat cap a les 20.30 hores. Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima estava passejant amb el seu xiquet de 10 mesos quan, de repent, l’ara detinguda se li va acostar amb una botella de plàstic en la mà i una mistera. L’agressora, una dona d’origen marroquí de 49 anys i que es diu Fàtima B. R., li va tirar la gasolina per damunt a la víctima i, en eixe moment, la va amenaçar en pegar-li foc amb un encenedor si no li donava la bossa.

 

Els fets tenien lloc en el carrer d’Octavi Ten i Ortega, de la Vall d’Uixó, i la dona va intentar tranquil·litzar a l’agressora mentres intentava apartar el carret del xiquet, amb por, ja que també li havia caigut la gasolina al carro. Però Fàtima no es va tranquil·litzar, sinó que va continuar amenaçant-la amb violència amb la mistera encesa. En eixe moment, va ser quan la víctima li va donar la bossa i la lladre va eixir corrents.

 

Deixa el xiquet segur i perseguix a la delinqüent

Aprofitant que la delinqüent havia pegat a fugir, la víctima va deixar al xiquet segur amb una veïna que passava per la zona i, en eixe moment, va tirar darrere d’ella fins a trobar-la. Quan les dones van estar cara a cara una altra volta, la víctima li va exigir que li tornara les coses, però Fàtima la va espentar i la va tirar en terra i va continuar amenaçant-la amb l’encenedor, segons testimonis del lloc.

 

Per a eixe moment, la Policia Local i la Guàrdia Civil ja estava per la zona. Quan van arribar, van ajudar a la víctima i van trobar a Fàtima, retinguda per dos veïns. Els agents van detindre a la lladre, acusada d’homicidi en grau de temptativa i robatori amb violència. A més, li requisaren la botella amb gasolina –presumptament– dos ganivets i un parell de misteres.

 

Fàtima B. R., amb diferents antecedents delictius en Espanya, com furts i lesions, ha entrat en presó provisionalment sense fiança, tal com ha decretat el Jutjat de Nules. A més, en breu s’espera que passe un reconeiximent per part d’un psiquatre forense per a determinar el seu estat mental, tal com va sol·licitar el seu advocat defensor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís exigix a la Generalitat i ajuntaments valencians trencar relacions amb Israel per genocidi en Palestina

Compromís presenta en Les Corts una proposta urgent per a condemnar el genocidi israelià contra palestins i que la Generalitat i ajuntaments valencians trenquen vincles amb Israel.

El xicotet ximpanzé Ekon avança reeixidament en la seua criança amb contacte humà en Bioparc València

Ekon, ximpanzé nascut en Bioparc València, progressa favorablement en la seua criança sota cura humana a causa de dificultats maternals. Està en la seua fase final d'alimentació amb contacte humà, mantenint vincles familiars i preparació per a la seua integració al grup.

Detingut a Elx després de robar 500 euros amb el mètode de les xinxetes per a distraure a la víctima

Un home va ser detingut a Elx per sostraure 500 euros després d'usar xinxetes per a distraure a la víctima, un mètode conegut com sembra, on es llancen objectes per a desviar l'atenció.

Reobri el Centre Ocupacional de La Torre després de la DANA per a atendre 80 persones amb discapacitat

El Centre Ocupacional de La Torre a València torna a funcionar després de les inundacions per la DANA, oferint servicis a 80 persones amb discapacitat gràcies a suport públic i privat.

Ciutadans es compromet al fet que Alacant no siga sol conegut com a refugi de Mazón

Ciutadans reafirma el seu compromís a Alacant perquè la província no siga únicament reconeguda per ser refugi del president Carlos Mazón, impulsant un nou espai electoral centrat en el municipalisme i millores clau.

Detenen a Quatre Persones a València per Cultivar Marihuana d’Alta Qualitat amb Premis Inclosos

La Policia Nacional arresta a quatre persones a València per cultivar marihuana amb premis per la seua alta qualitat, interceptant 425 plantes i quasi 24 quilos de cànnabis.

Fiscalia sueca acusa adolescent a Alacant d’ordenar assassinats a Escandinàvia

La Fiscalia de Suècia acusa un jove de 16 anys detingut a Alacant de coordinar des d'Espanya assassinats i extorsions a Suècia i Dinamarca mitjançant xarxes socials.

Lactància i ús del xupló, claus per a reduir la mort sobtada del lactant segons pediatres

Un estudi revela que la lactància materna i l'ús del xupló disminuïxen el risc de mort sobtada en bebés. Experts insistixen a millorar l'educació sobre prevenció i reduir exposicions nocives.