Amenaça de cremar a una mare i un bebé de 10 mesos si no li dona la bossa de mà en la Vall d’Uixó

Dona amb encenedor de nit

Fàtima va amenaçar de cremar a la víctima amb un encenedor i la gasolina que li havia tirat damunt | Pixabay

 

Una dona ha sigut detinguda en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) després de ruixar amb gasolina a una altra dona que passejava –amb el seu xiquet en un carret– i intentar cremar-la després de robar-li la bossa de mà, segons han informat fonts de la Comandància Provincial.

 

L’incident es va produir dilluns passat cap a les 20.30 hores. Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima estava passejant amb el seu xiquet de 10 mesos quan, de repent, l’ara detinguda se li va acostar amb una botella de plàstic en la mà i una mistera. L’agressora, una dona d’origen marroquí de 49 anys i que es diu Fàtima B. R., li va tirar la gasolina per damunt a la víctima i, en eixe moment, la va amenaçar en pegar-li foc amb un encenedor si no li donava la bossa.

 

Els fets tenien lloc en el carrer d’Octavi Ten i Ortega, de la Vall d’Uixó, i la dona va intentar tranquil·litzar a l’agressora mentres intentava apartar el carret del xiquet, amb por, ja que també li havia caigut la gasolina al carro. Però Fàtima no es va tranquil·litzar, sinó que va continuar amenaçant-la amb violència amb la mistera encesa. En eixe moment, va ser quan la víctima li va donar la bossa i la lladre va eixir corrents.

 

Deixa el xiquet segur i perseguix a la delinqüent

Aprofitant que la delinqüent havia pegat a fugir, la víctima va deixar al xiquet segur amb una veïna que passava per la zona i, en eixe moment, va tirar darrere d’ella fins a trobar-la. Quan les dones van estar cara a cara una altra volta, la víctima li va exigir que li tornara les coses, però Fàtima la va espentar i la va tirar en terra i va continuar amenaçant-la amb l’encenedor, segons testimonis del lloc.

 

Per a eixe moment, la Policia Local i la Guàrdia Civil ja estava per la zona. Quan van arribar, van ajudar a la víctima i van trobar a Fàtima, retinguda per dos veïns. Els agents van detindre a la lladre, acusada d’homicidi en grau de temptativa i robatori amb violència. A més, li requisaren la botella amb gasolina –presumptament– dos ganivets i un parell de misteres.

 

Fàtima B. R., amb diferents antecedents delictius en Espanya, com furts i lesions, ha entrat en presó provisionalment sense fiança, tal com ha decretat el Jutjat de Nules. A més, en breu s’espera que passe un reconeiximent per part d’un psiquatre forense per a determinar el seu estat mental, tal com va sol·licitar el seu advocat defensor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.