Crema el cotxe de la nóvia, s’emporta a la filla i mor atropellat hores després en Moixent

Crema cotxe exnóvia Alzira

El vídeo de com va cremar eixe matí el cotxe a l’exnóvia | Twitter

 

Un home de 44 anys ha mort i una xiqueta de quatre anys ha quedat ferida per una contusió este dilluns en un accident de trànsit en l’A-35, en el terme municipal de Moixent, en la comarca de la Costera (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’Emergències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Acabava de cremar el cotxe de l’exnóvia i s’emportava a la filla

Segons informacions posteriors, avançades per ‘Levante-EMV’, pareix ser que l’home, veí de l’Alcúdia, presumptament havia cremat el cotxe de la seua exnóvia en Alzira eixe matí en el carrer de l’Organista Cabanilles, tal com es pot vore en el vídeo, en què la intervenció ràpida dels bombers va fer possible que no s’escampara el foc als altres cotxes.

 

Després d’això, l’home va pegar a fugir en un Ford Focus verd amb la xiqueta que tenia la parella en comú. I, per causes que encara no es coneixen, en l’autovia A-35 entre la Font de la Figuera i Moixent, va parar i va baixar del cotxe. Va ser en eixe moment que va patir un atropellament. L’accident va passar cap a les 16.35 hores. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servici d’Assistència Mèdia Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els servicis mèdics van confirmar la defunció de l’home, de 44 anys, i van assistir a la xiqueta de quatre anys per una contusió. La menor va ser traslladada a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, segons les mateixes fonts. Pareix ser que la mare de la xiqueta i el seu pare tenien una relació tòxica i que ella va posar una denúncia en contra d’ell per maltractament l’any 2018. A més, recentment, es veu que també l’havia tornat a amenaçar.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.