Crema el cotxe de la nóvia, s’emporta a la filla i mor atropellat hores després en Moixent

Crema cotxe exnóvia Alzira

El vídeo de com va cremar eixe matí el cotxe a l’exnóvia | Twitter

 

Un home de 44 anys ha mort i una xiqueta de quatre anys ha quedat ferida per una contusió este dilluns en un accident de trànsit en l’A-35, en el terme municipal de Moixent, en la comarca de la Costera (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’Emergències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Acabava de cremar el cotxe de l’exnóvia i s’emportava a la filla

Segons informacions posteriors, avançades per ‘Levante-EMV’, pareix ser que l’home, veí de l’Alcúdia, presumptament havia cremat el cotxe de la seua exnóvia en Alzira eixe matí en el carrer de l’Organista Cabanilles, tal com es pot vore en el vídeo, en què la intervenció ràpida dels bombers va fer possible que no s’escampara el foc als altres cotxes.

 

Després d’això, l’home va pegar a fugir en un Ford Focus verd amb la xiqueta que tenia la parella en comú. I, per causes que encara no es coneixen, en l’autovia A-35 entre la Font de la Figuera i Moixent, va parar i va baixar del cotxe. Va ser en eixe moment que va patir un atropellament. L’accident va passar cap a les 16.35 hores. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servici d’Assistència Mèdia Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els servicis mèdics van confirmar la defunció de l’home, de 44 anys, i van assistir a la xiqueta de quatre anys per una contusió. La menor va ser traslladada a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, segons les mateixes fonts. Pareix ser que la mare de la xiqueta i el seu pare tenien una relació tòxica i que ella va posar una denúncia en contra d’ell per maltractament l’any 2018. A més, recentment, es veu que també l’havia tornat a amenaçar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.