Crema el cotxe de la nóvia, s’emporta a la filla i mor atropellat hores després en Moixent

Crema cotxe exnóvia Alzira

El vídeo de com va cremar eixe matí el cotxe a l’exnóvia | Twitter

 

Un home de 44 anys ha mort i una xiqueta de quatre anys ha quedat ferida per una contusió este dilluns en un accident de trànsit en l’A-35, en el terme municipal de Moixent, en la comarca de la Costera (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’Emergències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Acabava de cremar el cotxe de l’exnóvia i s’emportava a la filla

Segons informacions posteriors, avançades per ‘Levante-EMV’, pareix ser que l’home, veí de l’Alcúdia, presumptament havia cremat el cotxe de la seua exnóvia en Alzira eixe matí en el carrer de l’Organista Cabanilles, tal com es pot vore en el vídeo, en què la intervenció ràpida dels bombers va fer possible que no s’escampara el foc als altres cotxes.

 

Després d’això, l’home va pegar a fugir en un Ford Focus verd amb la xiqueta que tenia la parella en comú. I, per causes que encara no es coneixen, en l’autovia A-35 entre la Font de la Figuera i Moixent, va parar i va baixar del cotxe. Va ser en eixe moment que va patir un atropellament. L’accident va passar cap a les 16.35 hores. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servici d’Assistència Mèdia Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els servicis mèdics van confirmar la defunció de l’home, de 44 anys, i van assistir a la xiqueta de quatre anys per una contusió. La menor va ser traslladada a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, segons les mateixes fonts. Pareix ser que la mare de la xiqueta i el seu pare tenien una relació tòxica i que ella va posar una denúncia en contra d’ell per maltractament l’any 2018. A més, recentment, es veu que també l’havia tornat a amenaçar.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.