17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Crema el cotxe de la nóvia, s’emporta a la filla i mor atropellat hores després en Moixent

Crema cotxe exnóvia Alzira

El vídeo de com va cremar eixe matí el cotxe a l’exnóvia | Twitter

 

Un home de 44 anys ha mort i una xiqueta de quatre anys ha quedat ferida per una contusió este dilluns en un accident de trànsit en l’A-35, en el terme municipal de Moixent, en la comarca de la Costera (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’Emergències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Acabava de cremar el cotxe de l’exnóvia i s’emportava a la filla

Segons informacions posteriors, avançades per ‘Levante-EMV’, pareix ser que l’home, veí de l’Alcúdia, presumptament havia cremat el cotxe de la seua exnóvia en Alzira eixe matí en el carrer de l’Organista Cabanilles, tal com es pot vore en el vídeo, en què la intervenció ràpida dels bombers va fer possible que no s’escampara el foc als altres cotxes.

 

Després d’això, l’home va pegar a fugir en un Ford Focus verd amb la xiqueta que tenia la parella en comú. I, per causes que encara no es coneixen, en l’autovia A-35 entre la Font de la Figuera i Moixent, va parar i va baixar del cotxe. Va ser en eixe moment que va patir un atropellament. L’accident va passar cap a les 16.35 hores. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servici d’Assistència Mèdia Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els servicis mèdics van confirmar la defunció de l’home, de 44 anys, i van assistir a la xiqueta de quatre anys per una contusió. La menor va ser traslladada a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, segons les mateixes fonts. Pareix ser que la mare de la xiqueta i el seu pare tenien una relació tòxica i que ella va posar una denúncia en contra d’ell per maltractament l’any 2018. A més, recentment, es veu que també l’havia tornat a amenaçar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model on ningú perd

Morant ha defés que el nou sistema manté l'statu quo, sense perdedors, i ha destacat que aportaria 3.700 milions anuals a la Comunitat. Agents socials han recolzat la reforma mentres reclamen un fons d'anivellament i condonació de deute per l'infrafinançament.

Cultura anuncia candidatura de Potries i altres huit ciutats a Capital Europea de la Cultura 2031

Nou ciutats espanyoles, entre elles Potries i Toledo, optaran a la Capital Europea de la Cultura en 2031. Cultura ha fixat el calendari: finalistes al març i decisió al desembre.

Pérez Llorca recorda que l’acta de Mazón la decidixen els votants

Preguntat per si el PP demanarà l'acta de diputat a Carlos Mazón, Pérez Llorca ha subratllat que l'atorga i la quitació l'electorat. Ha defés que Mazón ja va assumir responsabilitats en dimitir.

Morant compartix que cal baixar la crispació, però no amb la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha recolzat la idea de reduir la crispació política, però ha rebutjat la 'recepta' proposada per Jordi Sevilla. Defén que el Govern sí que aplica polítiques socialdemòcrates.

Aemet denuncia el degoteig constant d’atacs i desinformació contra divulgadors climàtics

Aemet ha lamentat l'augment sostingut d'atacs i desinformació contra divulgadors i organismes científics. Advertix que minar la confiança debilita la resposta ciutadana.

Estela Carbonell, campiona de la Supercopa d’Itàlia amb la Juve: ‘Volem guanyar tot el que puguem’

La lateral valenciana ha alçat la Supercopa d'Itàlia amb la Juventus i reivindica l'ambició de l'equip: Lliga, Copa i avançar en la Champions després de superar a la Roma.

Pérez Llorca acusa a Montero d’usar el finançament com a cartell electoral

Pérez Llorca ha denunciat que la proposta d'Hisenda sobre finançament autonòmic és un 'cartell electoral' de María Jesús Montero. Reclama una negociació real amb els presidents autonòmics.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

Morant ha defés que la proposta del Govern manté l'statu quo i que ningú sale perdent. Ha reclamat responsabilitat per a culminar un acord que beneficiaria a la Comunitat Valenciana.