Crema el cotxe de la nóvia, s’emporta a la filla i mor atropellat hores després en Moixent

Crema cotxe exnóvia Alzira

El vídeo de com va cremar eixe matí el cotxe a l’exnóvia | Twitter

 

Un home de 44 anys ha mort i una xiqueta de quatre anys ha quedat ferida per una contusió este dilluns en un accident de trànsit en l’A-35, en el terme municipal de Moixent, en la comarca de la Costera (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’Emergències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Acabava de cremar el cotxe de l’exnóvia i s’emportava a la filla

Segons informacions posteriors, avançades per ‘Levante-EMV’, pareix ser que l’home, veí de l’Alcúdia, presumptament havia cremat el cotxe de la seua exnóvia en Alzira eixe matí en el carrer de l’Organista Cabanilles, tal com es pot vore en el vídeo, en què la intervenció ràpida dels bombers va fer possible que no s’escampara el foc als altres cotxes.

 

Després d’això, l’home va pegar a fugir en un Ford Focus verd amb la xiqueta que tenia la parella en comú. I, per causes que encara no es coneixen, en l’autovia A-35 entre la Font de la Figuera i Moixent, va parar i va baixar del cotxe. Va ser en eixe moment que va patir un atropellament. L’accident va passar cap a les 16.35 hores. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servici d’Assistència Mèdia Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els servicis mèdics van confirmar la defunció de l’home, de 44 anys, i van assistir a la xiqueta de quatre anys per una contusió. La menor va ser traslladada a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, segons les mateixes fonts. Pareix ser que la mare de la xiqueta i el seu pare tenien una relació tòxica i que ella va posar una denúncia en contra d’ell per maltractament l’any 2018. A més, recentment, es veu que també l’havia tornat a amenaçar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.