Agredix a la dona amb un martell i un descaragolador en el Perellonet

C/ de l'Escotilla en el Perellonet

El carrer de l’Escotilla, lloc a on s’ha produït la brutal agressió | Maps

 

Un home ha sigut detingut en el Perellonet, una pedania de la Ciutat de València per, presumptament, agredir amb un martell i un descaragolador a la seua parella, una dona de 45 anys que ha resultat ferida de gravetat, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

Els fets van passar cap a les 18.30 hores de la vesprada del divendres, quan un home, suposadament, va agredir amb un martell i un descaragolador a una dona que, pel que pareix, és la seua parella. Segona ha informat el diari ‘Levante’, la brutal agressió ha passat en el C/ de l’Escotilla, en la casa que compartien la dona i el seu agressor. Un agent de la Policia Nacional, que es trobava en el lloc, va intervindre.

 

L’agent, junt amb membres de la Policia Local, van detindre a l’home i el van traslladar a la comissaria d’Alfafar. Les ferramentes que va usar l’home per a agredir a la víctima han sigut recuperades i formen part de la investigació. Respecte de la dona, ha sigut traslladada en estat greu a l’Hospital la Fe de València, segons les mateixes fonts, a on continua hospitalitzada per les ferides provocades en el tòrax, segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU).

 

La Generalitat Valenciana ha expressat la seua repulsa per l’agressió del Perellonet i per l’assassinat de Maria Asunción –dona assassinada pel seu home este matí en Elx– i ha convocat una concentració demà a les 12.00 hores en l’Ajuntament de Montanejos, localitat a on se troba reunit el Consell en una reunió de treball d’estiu.

 

 

 

  

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.