Agredix a la dona amb un martell i un descaragolador en el Perellonet

C/ de l'Escotilla en el Perellonet

El carrer de l’Escotilla, lloc a on s’ha produït la brutal agressió | Maps

 

Un home ha sigut detingut en el Perellonet, una pedania de la Ciutat de València per, presumptament, agredir amb un martell i un descaragolador a la seua parella, una dona de 45 anys que ha resultat ferida de gravetat, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

Els fets van passar cap a les 18.30 hores de la vesprada del divendres, quan un home, suposadament, va agredir amb un martell i un descaragolador a una dona que, pel que pareix, és la seua parella. Segona ha informat el diari ‘Levante’, la brutal agressió ha passat en el C/ de l’Escotilla, en la casa que compartien la dona i el seu agressor. Un agent de la Policia Nacional, que es trobava en el lloc, va intervindre.

 

L’agent, junt amb membres de la Policia Local, van detindre a l’home i el van traslladar a la comissaria d’Alfafar. Les ferramentes que va usar l’home per a agredir a la víctima han sigut recuperades i formen part de la investigació. Respecte de la dona, ha sigut traslladada en estat greu a l’Hospital la Fe de València, segons les mateixes fonts, a on continua hospitalitzada per les ferides provocades en el tòrax, segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU).

 

La Generalitat Valenciana ha expressat la seua repulsa per l’agressió del Perellonet i per l’assassinat de Maria Asunción –dona assassinada pel seu home este matí en Elx– i ha convocat una concentració demà a les 12.00 hores en l’Ajuntament de Montanejos, localitat a on se troba reunit el Consell en una reunió de treball d’estiu.

 

 

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.