Agredix a la dona amb un martell i un descaragolador en el Perellonet

C/ de l'Escotilla en el Perellonet

El carrer de l’Escotilla, lloc a on s’ha produït la brutal agressió | Maps

 

Un home ha sigut detingut en el Perellonet, una pedania de la Ciutat de València per, presumptament, agredir amb un martell i un descaragolador a la seua parella, una dona de 45 anys que ha resultat ferida de gravetat, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

Els fets van passar cap a les 18.30 hores de la vesprada del divendres, quan un home, suposadament, va agredir amb un martell i un descaragolador a una dona que, pel que pareix, és la seua parella. Segona ha informat el diari ‘Levante’, la brutal agressió ha passat en el C/ de l’Escotilla, en la casa que compartien la dona i el seu agressor. Un agent de la Policia Nacional, que es trobava en el lloc, va intervindre.

 

L’agent, junt amb membres de la Policia Local, van detindre a l’home i el van traslladar a la comissaria d’Alfafar. Les ferramentes que va usar l’home per a agredir a la víctima han sigut recuperades i formen part de la investigació. Respecte de la dona, ha sigut traslladada en estat greu a l’Hospital la Fe de València, segons les mateixes fonts, a on continua hospitalitzada per les ferides provocades en el tòrax, segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU).

 

La Generalitat Valenciana ha expressat la seua repulsa per l’agressió del Perellonet i per l’assassinat de Maria Asunción –dona assassinada pel seu home este matí en Elx– i ha convocat una concentració demà a les 12.00 hores en l’Ajuntament de Montanejos, localitat a on se troba reunit el Consell en una reunió de treball d’estiu.

 

 

 

  

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.