16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Agredix a la dona amb un martell i un descaragolador en el Perellonet

C/ de l'Escotilla en el Perellonet

El carrer de l’Escotilla, lloc a on s’ha produït la brutal agressió | Maps

 

Un home ha sigut detingut en el Perellonet, una pedania de la Ciutat de València per, presumptament, agredir amb un martell i un descaragolador a la seua parella, una dona de 45 anys que ha resultat ferida de gravetat, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

Els fets van passar cap a les 18.30 hores de la vesprada del divendres, quan un home, suposadament, va agredir amb un martell i un descaragolador a una dona que, pel que pareix, és la seua parella. Segona ha informat el diari ‘Levante’, la brutal agressió ha passat en el C/ de l’Escotilla, en la casa que compartien la dona i el seu agressor. Un agent de la Policia Nacional, que es trobava en el lloc, va intervindre.

 

L’agent, junt amb membres de la Policia Local, van detindre a l’home i el van traslladar a la comissaria d’Alfafar. Les ferramentes que va usar l’home per a agredir a la víctima han sigut recuperades i formen part de la investigació. Respecte de la dona, ha sigut traslladada en estat greu a l’Hospital la Fe de València, segons les mateixes fonts, a on continua hospitalitzada per les ferides provocades en el tòrax, segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU).

 

La Generalitat Valenciana ha expressat la seua repulsa per l’agressió del Perellonet i per l’assassinat de Maria Asunción –dona assassinada pel seu home este matí en Elx– i ha convocat una concentració demà a les 12.00 hores en l’Ajuntament de Montanejos, localitat a on se troba reunit el Consell en una reunió de treball d’estiu.

 

 

 

  

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.