Agredix a la dona amb un martell i un descaragolador en el Perellonet

C/ de l'Escotilla en el Perellonet

El carrer de l’Escotilla, lloc a on s’ha produït la brutal agressió | Maps

 

Un home ha sigut detingut en el Perellonet, una pedania de la Ciutat de València per, presumptament, agredir amb un martell i un descaragolador a la seua parella, una dona de 45 anys que ha resultat ferida de gravetat, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

Els fets van passar cap a les 18.30 hores de la vesprada del divendres, quan un home, suposadament, va agredir amb un martell i un descaragolador a una dona que, pel que pareix, és la seua parella. Segona ha informat el diari ‘Levante’, la brutal agressió ha passat en el C/ de l’Escotilla, en la casa que compartien la dona i el seu agressor. Un agent de la Policia Nacional, que es trobava en el lloc, va intervindre.

 

L’agent, junt amb membres de la Policia Local, van detindre a l’home i el van traslladar a la comissaria d’Alfafar. Les ferramentes que va usar l’home per a agredir a la víctima han sigut recuperades i formen part de la investigació. Respecte de la dona, ha sigut traslladada en estat greu a l’Hospital la Fe de València, segons les mateixes fonts, a on continua hospitalitzada per les ferides provocades en el tòrax, segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU).

 

La Generalitat Valenciana ha expressat la seua repulsa per l’agressió del Perellonet i per l’assassinat de Maria Asunción –dona assassinada pel seu home este matí en Elx– i ha convocat una concentració demà a les 12.00 hores en l’Ajuntament de Montanejos, localitat a on se troba reunit el Consell en una reunió de treball d’estiu.

 

 

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.