10.1 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Mata a la dona a punyalades, de 47 anys, quan li demana el divorci

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Agents de la Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un home de 52 anys com a presumpte autor de l’apunyalament de la seua parella, una dona de 47 anys que es deia María Asunción, que ha mort. Els fets s’han produït en el garatge d’un edifici del carrer Felipe Moya de la ciutat sobre les 07.30 hores d’este dissabte, en el barri d’Altabix. L’home hauria confessat davant dels agents la seua autoria.

 

Els fets han ocorregut cap a les 07.30 hores d’este dissabte quan, pel que pareix, la víctima havia acudit al garatge. Segons ha informat el diari ‘Información’, la dona li havia comunicat feia 10 dies al seu home que volia divoraciar-se i, segons asseguren alguns veïns, des d’eixe moment ja no vivien junts i era ella la que vivia en la casa familiar amb un dels fills.

 

El cambrer d’un bar pròxim ha alertat de la discussió en el garatge i, en arribar la Policia, l’home ha confessat que havia matat a la seua dona, segons han relatat fonts policials, que han indicat que han localitzat el ganivet amb el que, suposadament, ha apunyalat a la seua dona, mare d’almenys de dos fills: un de 18 anys i l’altre, de 21.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU) ha precisat que l’avís ha entrat a les 07.31 hores per agressió i que, fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una ambulància del SAMU que li ha realitzat una reanimació cardiopulmonar avançada a la dona de 47 anys. No obstant això, la dona no ha pogut ser reanimada i ha mort.

 

La Generalitat Valenciana ha expressat la seua repulsa per l’agressió i ha convocat una concentració demà a les 12.00 hores en l’Ajuntament de Montanejos, localitat a on se troba reunit el Consell en una reunió de treball d’estiu. Per la seua banda, l’Ajuntament d’Elx ha declarat dos dies de dol.

 

 

 

.

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.