Mata a la dona a punyalades, de 47 anys, quan li demana el divorci

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Agents de la Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un home de 52 anys com a presumpte autor de l’apunyalament de la seua parella, una dona de 47 anys que es deia María Asunción, que ha mort. Els fets s’han produït en el garatge d’un edifici del carrer Felipe Moya de la ciutat sobre les 07.30 hores d’este dissabte, en el barri d’Altabix. L’home hauria confessat davant dels agents la seua autoria.

 

Els fets han ocorregut cap a les 07.30 hores d’este dissabte quan, pel que pareix, la víctima havia acudit al garatge. Segons ha informat el diari ‘Información’, la dona li havia comunicat feia 10 dies al seu home que volia divoraciar-se i, segons asseguren alguns veïns, des d’eixe moment ja no vivien junts i era ella la que vivia en la casa familiar amb un dels fills.

 

El cambrer d’un bar pròxim ha alertat de la discussió en el garatge i, en arribar la Policia, l’home ha confessat que havia matat a la seua dona, segons han relatat fonts policials, que han indicat que han localitzat el ganivet amb el que, suposadament, ha apunyalat a la seua dona, mare d’almenys de dos fills: un de 18 anys i l’altre, de 21.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU) ha precisat que l’avís ha entrat a les 07.31 hores per agressió i que, fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una ambulància del SAMU que li ha realitzat una reanimació cardiopulmonar avançada a la dona de 47 anys. No obstant això, la dona no ha pogut ser reanimada i ha mort.

 

La Generalitat Valenciana ha expressat la seua repulsa per l’agressió i ha convocat una concentració demà a les 12.00 hores en l’Ajuntament de Montanejos, localitat a on se troba reunit el Consell en una reunió de treball d’estiu. Per la seua banda, l’Ajuntament d’Elx ha declarat dos dies de dol.

 

 

 

.

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions, i ha imposat també dos anys de presó a un segon acusat, també futbolista i amic seu. La sentència no és ferma i fixa indemnitzacions econòmiques per a les víctimes.

Sara Sorribes confia a tornar al seu màxim nivell: encara em queda corda

La tenista castellonenca Sara Sorribes assegura que encara li queda corda per a competir al màxim nivell després de la seua retirada temporal i manté com a objectiu tornar a representar Espanya i ser als Jocs de Los Angeles 2028.

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.