14 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Mata a la dona a punyalades, de 47 anys, quan li demana el divorci

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Agents de la Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un home de 52 anys com a presumpte autor de l’apunyalament de la seua parella, una dona de 47 anys que es deia María Asunción, que ha mort. Els fets s’han produït en el garatge d’un edifici del carrer Felipe Moya de la ciutat sobre les 07.30 hores d’este dissabte, en el barri d’Altabix. L’home hauria confessat davant dels agents la seua autoria.

 

Els fets han ocorregut cap a les 07.30 hores d’este dissabte quan, pel que pareix, la víctima havia acudit al garatge. Segons ha informat el diari ‘Información’, la dona li havia comunicat feia 10 dies al seu home que volia divoraciar-se i, segons asseguren alguns veïns, des d’eixe moment ja no vivien junts i era ella la que vivia en la casa familiar amb un dels fills.

 

El cambrer d’un bar pròxim ha alertat de la discussió en el garatge i, en arribar la Policia, l’home ha confessat que havia matat a la seua dona, segons han relatat fonts policials, que han indicat que han localitzat el ganivet amb el que, suposadament, ha apunyalat a la seua dona, mare d’almenys de dos fills: un de 18 anys i l’altre, de 21.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU) ha precisat que l’avís ha entrat a les 07.31 hores per agressió i que, fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una ambulància del SAMU que li ha realitzat una reanimació cardiopulmonar avançada a la dona de 47 anys. No obstant això, la dona no ha pogut ser reanimada i ha mort.

 

La Generalitat Valenciana ha expressat la seua repulsa per l’agressió i ha convocat una concentració demà a les 12.00 hores en l’Ajuntament de Montanejos, localitat a on se troba reunit el Consell en una reunió de treball d’estiu. Per la seua banda, l’Ajuntament d’Elx ha declarat dos dies de dol.

 

 

 

.

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.

Restablixen la circulació en quasi tota la xarxa de carreteres de València després de les últimes pluges

La Diputació de València ha restablit el trànsit en quasi tota la xarxa provincial afectada per les pluges, amb especial incidència a la Ribera. Totes les vies estan obertes amb normalitat o amb precaució excepte la CV-543, tancada per acumulació d'aigua.

Morant demana la dimissió de Feijóo per mentir sobre la dana i reclama al PP que l’aparte

La líder del PSPV-PSOE ha reclamat l'eixida de Feijóo per, diu, haver mentit sobre la dana de 2024 i ha demanat al PP que l'aparte. També ha exigit a la jutgessa els guasaps complets amb Mazón i ha criticat la seua declaració telemàtica.