Mata a la dona a punyalades, de 47 anys, quan li demana el divorci

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Agents de la Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un home de 52 anys com a presumpte autor de l’apunyalament de la seua parella, una dona de 47 anys que es deia María Asunción, que ha mort. Els fets s’han produït en el garatge d’un edifici del carrer Felipe Moya de la ciutat sobre les 07.30 hores d’este dissabte, en el barri d’Altabix. L’home hauria confessat davant dels agents la seua autoria.

 

Els fets han ocorregut cap a les 07.30 hores d’este dissabte quan, pel que pareix, la víctima havia acudit al garatge. Segons ha informat el diari ‘Información’, la dona li havia comunicat feia 10 dies al seu home que volia divoraciar-se i, segons asseguren alguns veïns, des d’eixe moment ja no vivien junts i era ella la que vivia en la casa familiar amb un dels fills.

 

El cambrer d’un bar pròxim ha alertat de la discussió en el garatge i, en arribar la Policia, l’home ha confessat que havia matat a la seua dona, segons han relatat fonts policials, que han indicat que han localitzat el ganivet amb el que, suposadament, ha apunyalat a la seua dona, mare d’almenys de dos fills: un de 18 anys i l’altre, de 21.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU) ha precisat que l’avís ha entrat a les 07.31 hores per agressió i que, fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una ambulància del SAMU que li ha realitzat una reanimació cardiopulmonar avançada a la dona de 47 anys. No obstant això, la dona no ha pogut ser reanimada i ha mort.

 

La Generalitat Valenciana ha expressat la seua repulsa per l’agressió i ha convocat una concentració demà a les 12.00 hores en l’Ajuntament de Montanejos, localitat a on se troba reunit el Consell en una reunió de treball d’estiu. Per la seua banda, l’Ajuntament d’Elx ha declarat dos dies de dol.

 

 

 

.

També pots llegir…

Últimes notícies

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.