Mata a la dona a punyalades, de 47 anys, quan li demana el divorci

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Agents de la Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un home de 52 anys com a presumpte autor de l’apunyalament de la seua parella, una dona de 47 anys que es deia María Asunción, que ha mort. Els fets s’han produït en el garatge d’un edifici del carrer Felipe Moya de la ciutat sobre les 07.30 hores d’este dissabte, en el barri d’Altabix. L’home hauria confessat davant dels agents la seua autoria.

 

Els fets han ocorregut cap a les 07.30 hores d’este dissabte quan, pel que pareix, la víctima havia acudit al garatge. Segons ha informat el diari ‘Información’, la dona li havia comunicat feia 10 dies al seu home que volia divoraciar-se i, segons asseguren alguns veïns, des d’eixe moment ja no vivien junts i era ella la que vivia en la casa familiar amb un dels fills.

 

El cambrer d’un bar pròxim ha alertat de la discussió en el garatge i, en arribar la Policia, l’home ha confessat que havia matat a la seua dona, segons han relatat fonts policials, que han indicat que han localitzat el ganivet amb el que, suposadament, ha apunyalat a la seua dona, mare d’almenys de dos fills: un de 18 anys i l’altre, de 21.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU) ha precisat que l’avís ha entrat a les 07.31 hores per agressió i que, fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una ambulància del SAMU que li ha realitzat una reanimació cardiopulmonar avançada a la dona de 47 anys. No obstant això, la dona no ha pogut ser reanimada i ha mort.

 

La Generalitat Valenciana ha expressat la seua repulsa per l’agressió i ha convocat una concentració demà a les 12.00 hores en l’Ajuntament de Montanejos, localitat a on se troba reunit el Consell en una reunió de treball d’estiu. Per la seua banda, l’Ajuntament d’Elx ha declarat dos dies de dol.

 

 

 

.

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.