12 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Fiquen una pròtesi de platí a una dona després de què l’home li trenque el pòmul d’una pallissa

8M

L’home la va tombar en terra d’una punyada i li va continuar pegant puntades en la cara | Angel Ullate

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 61 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar comés la setmana passada, després d’agredir a la seua parella i trencar-li uns quants ossos de la cara. La víctima va haver de ser operada en un hospital amb cirurgia maxil·lofacial i oral per a col·locar-li una pròtesi de platí i una malla. La dona havia ingressat en l’hospital com a «víctima d’un atropellament» i va ser un conegut el que va denunciar els fets.

 

  

Les investigacions van començar en tindre coneixement els policies de la denúncia interposada per un conegut, informant d’una pallissa que li havia pegat un home a la seua dona el passat dia 14 de maig, després d’una forta discussió. La dona va ingressar en un hospital, segons pareix, com a «víctima d’un atropellament».

 

 

  

Els agents van descobrir que després d’una discussió, l’home li va pegar una punyada que la va tombar i, una volta en terra, va continuar pegant-li puntades, cosa que li va provocar un trencament de pòmul i de mandíbula, a més d’afonar-li els ossos pròxims a l’ull. Per eixes lesions, va haver de ser intervinguda quirúrgicament en un hospital de València, a on li van col·locar una pròtesi de platí i una malla.

 

 

Els policies, en tindre coneiximent dels fets, van identificar al sospitós i, després de localitzar-ho, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, a on han decretat el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.