Fiquen una pròtesi de platí a una dona després de què l’home li trenque el pòmul d’una pallissa

8M

L’home la va tombar en terra d’una punyada i li va continuar pegant puntades en la cara | Angel Ullate

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 61 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar comés la setmana passada, després d’agredir a la seua parella i trencar-li uns quants ossos de la cara. La víctima va haver de ser operada en un hospital amb cirurgia maxil·lofacial i oral per a col·locar-li una pròtesi de platí i una malla. La dona havia ingressat en l’hospital com a «víctima d’un atropellament» i va ser un conegut el que va denunciar els fets.

 

  

Les investigacions van començar en tindre coneixement els policies de la denúncia interposada per un conegut, informant d’una pallissa que li havia pegat un home a la seua dona el passat dia 14 de maig, després d’una forta discussió. La dona va ingressar en un hospital, segons pareix, com a «víctima d’un atropellament».

 

 

  

Els agents van descobrir que després d’una discussió, l’home li va pegar una punyada que la va tombar i, una volta en terra, va continuar pegant-li puntades, cosa que li va provocar un trencament de pòmul i de mandíbula, a més d’afonar-li els ossos pròxims a l’ull. Per eixes lesions, va haver de ser intervinguda quirúrgicament en un hospital de València, a on li van col·locar una pròtesi de platí i una malla.

 

 

Els policies, en tindre coneiximent dels fets, van identificar al sospitós i, després de localitzar-ho, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, a on han decretat el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.