Fiquen una pròtesi de platí a una dona després de què l’home li trenque el pòmul d’una pallissa

8M

L’home la va tombar en terra d’una punyada i li va continuar pegant puntades en la cara | Angel Ullate

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 61 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar comés la setmana passada, després d’agredir a la seua parella i trencar-li uns quants ossos de la cara. La víctima va haver de ser operada en un hospital amb cirurgia maxil·lofacial i oral per a col·locar-li una pròtesi de platí i una malla. La dona havia ingressat en l’hospital com a «víctima d’un atropellament» i va ser un conegut el que va denunciar els fets.

 

  

Les investigacions van començar en tindre coneixement els policies de la denúncia interposada per un conegut, informant d’una pallissa que li havia pegat un home a la seua dona el passat dia 14 de maig, després d’una forta discussió. La dona va ingressar en un hospital, segons pareix, com a «víctima d’un atropellament».

 

 

  

Els agents van descobrir que després d’una discussió, l’home li va pegar una punyada que la va tombar i, una volta en terra, va continuar pegant-li puntades, cosa que li va provocar un trencament de pòmul i de mandíbula, a més d’afonar-li els ossos pròxims a l’ull. Per eixes lesions, va haver de ser intervinguda quirúrgicament en un hospital de València, a on li van col·locar una pròtesi de platí i una malla.

 

 

Els policies, en tindre coneiximent dels fets, van identificar al sospitós i, després de localitzar-ho, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, a on han decretat el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.