Anuncios

Fiquen una pròtesi de platí a una dona després de què l’home li trenque el pòmul d’una pallissa

8M

L’home la va tombar en terra d’una punyada i li va continuar pegant puntades en la cara | Angel Ullate

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 61 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar comés la setmana passada, després d’agredir a la seua parella i trencar-li uns quants ossos de la cara. La víctima va haver de ser operada en un hospital amb cirurgia maxil·lofacial i oral per a col·locar-li una pròtesi de platí i una malla. La dona havia ingressat en l’hospital com a «víctima d’un atropellament» i va ser un conegut el que va denunciar els fets.

 

  

Anuncios

Les investigacions van començar en tindre coneixement els policies de la denúncia interposada per un conegut, informant d’una pallissa que li havia pegat un home a la seua dona el passat dia 14 de maig, després d’una forta discussió. La dona va ingressar en un hospital, segons pareix, com a «víctima d’un atropellament».

 

 

  

Els agents van descobrir que després d’una discussió, l’home li va pegar una punyada que la va tombar i, una volta en terra, va continuar pegant-li puntades, cosa que li va provocar un trencament de pòmul i de mandíbula, a més d’afonar-li els ossos pròxims a l’ull. Per eixes lesions, va haver de ser intervinguda quirúrgicament en un hospital de València, a on li van col·locar una pròtesi de platí i una malla.

 

 

Els policies, en tindre coneiximent dels fets, van identificar al sospitós i, després de localitzar-ho, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, a on han decretat el seu ingrés en la presó.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios