18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Fiquen una pròtesi de platí a una dona després de què l’home li trenque el pòmul d’una pallissa

8M

L’home la va tombar en terra d’una punyada i li va continuar pegant puntades en la cara | Angel Ullate

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 61 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar comés la setmana passada, després d’agredir a la seua parella i trencar-li uns quants ossos de la cara. La víctima va haver de ser operada en un hospital amb cirurgia maxil·lofacial i oral per a col·locar-li una pròtesi de platí i una malla. La dona havia ingressat en l’hospital com a «víctima d’un atropellament» i va ser un conegut el que va denunciar els fets.

 

  

Les investigacions van començar en tindre coneixement els policies de la denúncia interposada per un conegut, informant d’una pallissa que li havia pegat un home a la seua dona el passat dia 14 de maig, després d’una forta discussió. La dona va ingressar en un hospital, segons pareix, com a «víctima d’un atropellament».

 

 

  

Els agents van descobrir que després d’una discussió, l’home li va pegar una punyada que la va tombar i, una volta en terra, va continuar pegant-li puntades, cosa que li va provocar un trencament de pòmul i de mandíbula, a més d’afonar-li els ossos pròxims a l’ull. Per eixes lesions, va haver de ser intervinguda quirúrgicament en un hospital de València, a on li van col·locar una pròtesi de platí i una malla.

 

 

Els policies, en tindre coneiximent dels fets, van identificar al sospitós i, després de localitzar-ho, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, a on han decretat el seu ingrés en la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.

Gradolí avisa que no hi haurà normalitat si es protegix a Mazón

La presidenta de Víctimes de la Dana ha assenyalat a Carlos Mazón com a principal responsable de les 230 morts i ha demanat a les Corts que esclarisquen què va fallar i qui va decidir no actuar.

El Circuit Ricardo Tormo llançarà 10.000 entrades extra per al GP de la Comunitat Valenciana

El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.

Compromís denuncia ‘persecució’ a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una 'persecució judicial i política' contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral i ha reclamat democratitzar la justícia.

Compromís denuncia persecució a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat este dimarts una persecució judicial i política contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral per presumpte encobriment. El partit reclama una democratització de la justícia i apel·la a les forces democràtiques.

Gradolí: ‘No hi haurà normalitat’ mentres es protegisca a Mazón

Mariló Gradolí ha afirmat davant la comissió d'investigació de Les Corts que no hi haurà normalitat si es protegix a Carlos Mazón. Ha reclamat veritat i assumpció de responsabilitats.

Rosa Álvarez ha demanat justícia per la DANA i ha acusat el Govern valencià de negligència

La presidenta de l'Associació Víctimes Mortals Dana 29-O ha reclamat justícia davant Les Corts i ha denunciat negligència del Govern valencià. Ha exigit responsabilitats polítiques a Carlos Mazón i ha criticat el veto a les víctimes en la comissió.

Alacant xifra en 46 els pisos públics investigats sense empadronats a la Platja de Sant Joan

L'Ajuntament ha detectat 46 de 140 vivendes de la promoció Els Naus sense ningú empadronat i traslladarà les dades al jutjat. També observa indicis d'altres irregularitats.