Pega i intenta ofegar a la nóvia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere després que l’ara detingut –presumptament– haguera tancat a la seua parella sentimental en el domicili a on els dos residixen per a, posteriorment, pegar-li i intentar asfixiar-la.

 

La policia va acudir a l’habitatge a on suposadament es van produir els fets, després que la mateixa víctima tocara al 091 demanant ajuda. Quan els agents van arribar a la casa, van observar la porta d’entrada trencada i amb restes de sang, les habitacions regirades i alguns mobles trencats. A més, van trobar a la dona amb la cara amb sang i amb una forta crisi d’ansietat, ha relatat la Prefectura en un comunicat.

 

Els agents van descobrir que la víctima davant l’actitud agressiva de la seua parella, es va tancar en una habitació i ell va intentar accedir per la porta. Com que no ho va conseguir, va intentar entrar pel balcó del costat i va trencar la persiana. Després d’això –presumptament– es va produir l’agressió: li va pegar en la cara, la va sacsejar i la va intentar ogefar.

 

A més d’això, pareix ser que el sospitós hauria retingut a la seua parella en casa i li hauria trencat tres telèfons mòbils després de tirar-los en terra. El detingut ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament respecte de la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.