Pega i intenta ofegar a la nóvia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere després que l’ara detingut –presumptament– haguera tancat a la seua parella sentimental en el domicili a on els dos residixen per a, posteriorment, pegar-li i intentar asfixiar-la.

 

La policia va acudir a l’habitatge a on suposadament es van produir els fets, després que la mateixa víctima tocara al 091 demanant ajuda. Quan els agents van arribar a la casa, van observar la porta d’entrada trencada i amb restes de sang, les habitacions regirades i alguns mobles trencats. A més, van trobar a la dona amb la cara amb sang i amb una forta crisi d’ansietat, ha relatat la Prefectura en un comunicat.

 

Els agents van descobrir que la víctima davant l’actitud agressiva de la seua parella, es va tancar en una habitació i ell va intentar accedir per la porta. Com que no ho va conseguir, va intentar entrar pel balcó del costat i va trencar la persiana. Després d’això –presumptament– es va produir l’agressió: li va pegar en la cara, la va sacsejar i la va intentar ogefar.

 

A més d’això, pareix ser que el sospitós hauria retingut a la seua parella en casa i li hauria trencat tres telèfons mòbils després de tirar-los en terra. El detingut ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament respecte de la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.