Pega i intenta ofegar a la nóvia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere després que l’ara detingut –presumptament– haguera tancat a la seua parella sentimental en el domicili a on els dos residixen per a, posteriorment, pegar-li i intentar asfixiar-la.

 

La policia va acudir a l’habitatge a on suposadament es van produir els fets, després que la mateixa víctima tocara al 091 demanant ajuda. Quan els agents van arribar a la casa, van observar la porta d’entrada trencada i amb restes de sang, les habitacions regirades i alguns mobles trencats. A més, van trobar a la dona amb la cara amb sang i amb una forta crisi d’ansietat, ha relatat la Prefectura en un comunicat.

 

Els agents van descobrir que la víctima davant l’actitud agressiva de la seua parella, es va tancar en una habitació i ell va intentar accedir per la porta. Com que no ho va conseguir, va intentar entrar pel balcó del costat i va trencar la persiana. Després d’això –presumptament– es va produir l’agressió: li va pegar en la cara, la va sacsejar i la va intentar ogefar.

 

A més d’això, pareix ser que el sospitós hauria retingut a la seua parella en casa i li hauria trencat tres telèfons mòbils després de tirar-los en terra. El detingut ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament respecte de la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.