Pega i intenta ofegar a la nóvia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere després que l’ara detingut –presumptament– haguera tancat a la seua parella sentimental en el domicili a on els dos residixen per a, posteriorment, pegar-li i intentar asfixiar-la.

 

La policia va acudir a l’habitatge a on suposadament es van produir els fets, després que la mateixa víctima tocara al 091 demanant ajuda. Quan els agents van arribar a la casa, van observar la porta d’entrada trencada i amb restes de sang, les habitacions regirades i alguns mobles trencats. A més, van trobar a la dona amb la cara amb sang i amb una forta crisi d’ansietat, ha relatat la Prefectura en un comunicat.

 

Els agents van descobrir que la víctima davant l’actitud agressiva de la seua parella, es va tancar en una habitació i ell va intentar accedir per la porta. Com que no ho va conseguir, va intentar entrar pel balcó del costat i va trencar la persiana. Després d’això –presumptament– es va produir l’agressió: li va pegar en la cara, la va sacsejar i la va intentar ogefar.

 

A més d’això, pareix ser que el sospitós hauria retingut a la seua parella en casa i li hauria trencat tres telèfons mòbils després de tirar-los en terra. El detingut ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament respecte de la víctima.

Últimes notícies

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.