Pega i intenta ofegar a la nóvia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere després que l’ara detingut –presumptament– haguera tancat a la seua parella sentimental en el domicili a on els dos residixen per a, posteriorment, pegar-li i intentar asfixiar-la.

 

La policia va acudir a l’habitatge a on suposadament es van produir els fets, després que la mateixa víctima tocara al 091 demanant ajuda. Quan els agents van arribar a la casa, van observar la porta d’entrada trencada i amb restes de sang, les habitacions regirades i alguns mobles trencats. A més, van trobar a la dona amb la cara amb sang i amb una forta crisi d’ansietat, ha relatat la Prefectura en un comunicat.

 

Els agents van descobrir que la víctima davant l’actitud agressiva de la seua parella, es va tancar en una habitació i ell va intentar accedir per la porta. Com que no ho va conseguir, va intentar entrar pel balcó del costat i va trencar la persiana. Després d’això –presumptament– es va produir l’agressió: li va pegar en la cara, la va sacsejar i la va intentar ogefar.

 

A més d’això, pareix ser que el sospitós hauria retingut a la seua parella en casa i li hauria trencat tres telèfons mòbils després de tirar-los en terra. El detingut ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament respecte de la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.