Detingut un jove per agressió sexual a una dona en el parc d’Aiora

Parc d'Aiora

Entrada al parc d’Aiora | Ajuntament de València

 

Agents de la Policia Local han detingut un home de 19 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals contra una dona de 30, a la qual suposadament va seguir pel parc d’Aiora. Eren les 05.45 hores quan des de la sala del 092 es va demanar a una patrulla per a que es dirigira al lloc on, pel que pareix, hi havia una dona amagada en un portal, després d’haver sigut víctima d’abusos sexuals per part, presumptament, d’un jove d’uns 18 o 20 anys.

 

Una volta personats en el lloc, els agents van detectar a un jove que reunia característiques similars a les descrites per la víctima. El detingut caminava darrere d’una dona a molt escassa distància, cosa que va provocar en la jove una actitud vigilant i temorosa. Després d’entrevistar-se amb la dona, va manifestar que no coneixia de res a l’home que la seguia i que portava un temps caminant darrere d’ella a pocs metres.

 

Després de vore a l’home, li van preguntar si havia tingut algun incident amb alguna dona i va reconéixer que sí, que mentres caminava usant el telèfon mòbil, es va entropessar i va caure al costat d’una xica arribant a tocar-li les galtes del cul involuntàriament.

 

Quan van parlar amb la víctima, esta va manifestar que estava creuant el parc d’Aiora sobre les 05.20 i va començar a seguir-la un jove que va accelerar el pas fins a agarrar-la, raó pel que es va posar nerviosa i va telefonar al 112 perquè algú l’acompanyara fins a arribar a casa.

 

La dona manifesta que el tenia a molt poca distància d’ella quan se li va tirar d’amunt i amb les dues mans li va palpar el cul i li va alçar les galtes. Encara que la dona li va cridar que la soltara, el detingut se’n va riure i es va quedar en la vorera mirant-la mentres ella es va amagar en el seu portal. La patrulla va informar a la dona dels tràmits a seguir per a presentar denúncia i ella indicà que ho faria prompte. 

Últimes notícies

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.