Detingut un jove per agressió sexual a una dona en el parc d’Aiora

Parc d'Aiora

Entrada al parc d’Aiora | Ajuntament de València

 

Agents de la Policia Local han detingut un home de 19 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals contra una dona de 30, a la qual suposadament va seguir pel parc d’Aiora. Eren les 05.45 hores quan des de la sala del 092 es va demanar a una patrulla per a que es dirigira al lloc on, pel que pareix, hi havia una dona amagada en un portal, després d’haver sigut víctima d’abusos sexuals per part, presumptament, d’un jove d’uns 18 o 20 anys.

 

Una volta personats en el lloc, els agents van detectar a un jove que reunia característiques similars a les descrites per la víctima. El detingut caminava darrere d’una dona a molt escassa distància, cosa que va provocar en la jove una actitud vigilant i temorosa. Després d’entrevistar-se amb la dona, va manifestar que no coneixia de res a l’home que la seguia i que portava un temps caminant darrere d’ella a pocs metres.

 

Després de vore a l’home, li van preguntar si havia tingut algun incident amb alguna dona i va reconéixer que sí, que mentres caminava usant el telèfon mòbil, es va entropessar i va caure al costat d’una xica arribant a tocar-li les galtes del cul involuntàriament.

 

Quan van parlar amb la víctima, esta va manifestar que estava creuant el parc d’Aiora sobre les 05.20 i va començar a seguir-la un jove que va accelerar el pas fins a agarrar-la, raó pel que es va posar nerviosa i va telefonar al 112 perquè algú l’acompanyara fins a arribar a casa.

 

La dona manifesta que el tenia a molt poca distància d’ella quan se li va tirar d’amunt i amb les dues mans li va palpar el cul i li va alçar les galtes. Encara que la dona li va cridar que la soltara, el detingut se’n va riure i es va quedar en la vorera mirant-la mentres ella es va amagar en el seu portal. La patrulla va informar a la dona dels tràmits a seguir per a presentar denúncia i ella indicà que ho faria prompte. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.