Detingut un jove per agressió sexual a una dona en el parc d’Aiora

Parc d'Aiora

Entrada al parc d’Aiora | Ajuntament de València

 

Agents de la Policia Local han detingut un home de 19 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals contra una dona de 30, a la qual suposadament va seguir pel parc d’Aiora. Eren les 05.45 hores quan des de la sala del 092 es va demanar a una patrulla per a que es dirigira al lloc on, pel que pareix, hi havia una dona amagada en un portal, després d’haver sigut víctima d’abusos sexuals per part, presumptament, d’un jove d’uns 18 o 20 anys.

 

Una volta personats en el lloc, els agents van detectar a un jove que reunia característiques similars a les descrites per la víctima. El detingut caminava darrere d’una dona a molt escassa distància, cosa que va provocar en la jove una actitud vigilant i temorosa. Després d’entrevistar-se amb la dona, va manifestar que no coneixia de res a l’home que la seguia i que portava un temps caminant darrere d’ella a pocs metres.

 

Després de vore a l’home, li van preguntar si havia tingut algun incident amb alguna dona i va reconéixer que sí, que mentres caminava usant el telèfon mòbil, es va entropessar i va caure al costat d’una xica arribant a tocar-li les galtes del cul involuntàriament.

 

Quan van parlar amb la víctima, esta va manifestar que estava creuant el parc d’Aiora sobre les 05.20 i va començar a seguir-la un jove que va accelerar el pas fins a agarrar-la, raó pel que es va posar nerviosa i va telefonar al 112 perquè algú l’acompanyara fins a arribar a casa.

 

La dona manifesta que el tenia a molt poca distància d’ella quan se li va tirar d’amunt i amb les dues mans li va palpar el cul i li va alçar les galtes. Encara que la dona li va cridar que la soltara, el detingut se’n va riure i es va quedar en la vorera mirant-la mentres ella es va amagar en el seu portal. La patrulla va informar a la dona dels tràmits a seguir per a presentar denúncia i ella indicà que ho faria prompte. 

Últimes notícies

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.

Elx dona llum verda a la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, amb més de 10 milions

L’Ajuntament d’Elx ha aprovat el projecte per a rehabilitar íntegrament el Convent de la Mercè, amb una inversió de més de 10 milions finançada per la Generalitat, per a crear un nou espai cultural i ciutadà. Les obres, amb un termini estimat de tres anys, inclouen la recuperació dels elements patrimonials i l’adaptació dels antics espais conventuals a nous usos públics.
FILMOTECA D'ESTIU