Detingut un jove per agressió sexual a una dona en el parc d’Aiora

Parc d'Aiora

Entrada al parc d’Aiora | Ajuntament de València

 

Agents de la Policia Local han detingut un home de 19 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals contra una dona de 30, a la qual suposadament va seguir pel parc d’Aiora. Eren les 05.45 hores quan des de la sala del 092 es va demanar a una patrulla per a que es dirigira al lloc on, pel que pareix, hi havia una dona amagada en un portal, després d’haver sigut víctima d’abusos sexuals per part, presumptament, d’un jove d’uns 18 o 20 anys.

 

Una volta personats en el lloc, els agents van detectar a un jove que reunia característiques similars a les descrites per la víctima. El detingut caminava darrere d’una dona a molt escassa distància, cosa que va provocar en la jove una actitud vigilant i temorosa. Després d’entrevistar-se amb la dona, va manifestar que no coneixia de res a l’home que la seguia i que portava un temps caminant darrere d’ella a pocs metres.

 

Després de vore a l’home, li van preguntar si havia tingut algun incident amb alguna dona i va reconéixer que sí, que mentres caminava usant el telèfon mòbil, es va entropessar i va caure al costat d’una xica arribant a tocar-li les galtes del cul involuntàriament.

 

Quan van parlar amb la víctima, esta va manifestar que estava creuant el parc d’Aiora sobre les 05.20 i va començar a seguir-la un jove que va accelerar el pas fins a agarrar-la, raó pel que es va posar nerviosa i va telefonar al 112 perquè algú l’acompanyara fins a arribar a casa.

 

La dona manifesta que el tenia a molt poca distància d’ella quan se li va tirar d’amunt i amb les dues mans li va palpar el cul i li va alçar les galtes. Encara que la dona li va cridar que la soltara, el detingut se’n va riure i es va quedar en la vorera mirant-la mentres ella es va amagar en el seu portal. La patrulla va informar a la dona dels tràmits a seguir per a presentar denúncia i ella indicà que ho faria prompte. 

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.