Detingut un jove per agressió sexual a una dona en el parc d’Aiora

Parc d'Aiora

Entrada al parc d’Aiora | Ajuntament de València

 

Agents de la Policia Local han detingut un home de 19 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals contra una dona de 30, a la qual suposadament va seguir pel parc d’Aiora. Eren les 05.45 hores quan des de la sala del 092 es va demanar a una patrulla per a que es dirigira al lloc on, pel que pareix, hi havia una dona amagada en un portal, després d’haver sigut víctima d’abusos sexuals per part, presumptament, d’un jove d’uns 18 o 20 anys.

 

Una volta personats en el lloc, els agents van detectar a un jove que reunia característiques similars a les descrites per la víctima. El detingut caminava darrere d’una dona a molt escassa distància, cosa que va provocar en la jove una actitud vigilant i temorosa. Després d’entrevistar-se amb la dona, va manifestar que no coneixia de res a l’home que la seguia i que portava un temps caminant darrere d’ella a pocs metres.

 

Després de vore a l’home, li van preguntar si havia tingut algun incident amb alguna dona i va reconéixer que sí, que mentres caminava usant el telèfon mòbil, es va entropessar i va caure al costat d’una xica arribant a tocar-li les galtes del cul involuntàriament.

 

Quan van parlar amb la víctima, esta va manifestar que estava creuant el parc d’Aiora sobre les 05.20 i va començar a seguir-la un jove que va accelerar el pas fins a agarrar-la, raó pel que es va posar nerviosa i va telefonar al 112 perquè algú l’acompanyara fins a arribar a casa.

 

La dona manifesta que el tenia a molt poca distància d’ella quan se li va tirar d’amunt i amb les dues mans li va palpar el cul i li va alçar les galtes. Encara que la dona li va cridar que la soltara, el detingut se’n va riure i es va quedar en la vorera mirant-la mentres ella es va amagar en el seu portal. La patrulla va informar a la dona dels tràmits a seguir per a presentar denúncia i ella indicà que ho faria prompte. 

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.