Troben el cadàver d’un xic penjat en un parc de Vinaròs

Vinaròs Fora Forat

Pinar a on va ser trobat el cos | Google Maps

 

Un xic senegalés, d’entre 25 i 30 anys, ha sigut trobat penjat este dilluns en un parc de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). El cadàver ha sigut localitzat en un arbre del pinar dotat amb màquines de cal·listènia —una modalitat d’exercici físic—, en la zona de Fora Forat.

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, la Policia Local de Vinaròs va rebre un avís cap a les 06.32 hores d’este dilluns procedent del número 112 d’Emergències. Un veí que passejava per la zona va ser qui va avisar a les autoritats policials en trobar-se el cos penjat de l’arbre. Una patrulla de la Policia Local es desplaçà al lloc dels fets i va poder comprovar que el jove estava mort.

 

La Guàrdia Civil també va acudir al lloc dels fets per a inspeccionar l’escenari a on es trobava el cadàver. La Policia Judicial de la Benemèrita ja ha iniciat una investigació per a aclarir els fets, tot i que tots els indicis apunten cap al suïcidi.

 

La zona a on s’ha trobat el cadàver és molt freqüentada per veïns i veïnes de la localitat, que acudixen per a passejar a primeres hores del matí o practicar deports com el ‘running’, el ciclisme o, fins i tot, exercicis de força just en el pinar a on estava el cos.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Diana Morant renuncia a les generals per dedicar-se a les autonòmiques valencianes

La líder del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha anunciat que no anirà en les llistes del 29-N per dedicar-se en exclusiva a preparar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana.

Enrique Arce, nomenat Ambaixador de la Comunitat Valenciana pel seu arrelament a València

L’actor valencià Enrique Arce ha sigut distingit com a Ambaixador de la Comunitat Valenciana per la Generalitat, un reconeixement que rep amb honor i humilitat després de dècades projectant València arreu del món.

Suspenen un desnonament a Alacant aplicant el nou decret d’habitatge

Un jutjat d’Alacant ha suspés fins al 2030 el desnonament d’una dona i els seus tres fills menors en aplicar el nou Reial decret 29/2026. Els serveis socials havien acreditat la situació de vulnerabilitat i la falta d’alternativa residencial.

Així són les exposicions pels 125 anys de l’Autoritat Portuària d’Alacant

L’Autoritat Portuària d’Alacant ha obert dues exposicions pel seu 125 aniversari, amb obres, documents i peces històriques sobre la trajectòria del port i la seua relació amb la ciutat i la província.

Sergio García es planteja tornar al PGA Tour i lluitar per la Ryder Cup

Sergio García estudia trencar definitivament amb LIV, no tanca la porta a tornar al PGA Tour i es marca com a objectiu jugar la pròxima Ryder Cup, almenys com a vicecapità.

Francis Mojica rep el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha sigut distingit amb el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026, en la categoria de projecte científic, pel seu paper clau en el desenvolupament de la tecnologia CRISPR.

El PSPV proposa una declaració institucional per a reforçar l’autogovern i la diversitat el 9 d’Octubre

El PSPV-PSOE ha plantejat a tots els grups de Les Corts aprovar una declaració institucional pel 9 d’Octubre en defensa de l’autogovern valencià, la convivència i la diversitat, que exigix el suport unànime del Parlament.

Ángel Ayora reivindica que rebutjar LIV ha sigut ‘la decisió correcta’

El malagueny Ángel Ayora defensa que rebutjar l’oferta de LIV Golf ha sigut ‘la decisió correcta’ perquè el seu gran objectiu és jugar al PGA Tour i disputar la Ryder Cup amb Europa, i destaca el paper clau de Juan Carlos Ferrero en la seua preparació mental.