Troben el cadàver d’un xic penjat en un parc de Vinaròs

Vinaròs Fora Forat

Pinar a on va ser trobat el cos | Google Maps

 

Un xic senegalés, d’entre 25 i 30 anys, ha sigut trobat penjat este dilluns en un parc de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). El cadàver ha sigut localitzat en un arbre del pinar dotat amb màquines de cal·listènia —una modalitat d’exercici físic—, en la zona de Fora Forat.

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, la Policia Local de Vinaròs va rebre un avís cap a les 06.32 hores d’este dilluns procedent del número 112 d’Emergències. Un veí que passejava per la zona va ser qui va avisar a les autoritats policials en trobar-se el cos penjat de l’arbre. Una patrulla de la Policia Local es desplaçà al lloc dels fets i va poder comprovar que el jove estava mort.

 

La Guàrdia Civil també va acudir al lloc dels fets per a inspeccionar l’escenari a on es trobava el cadàver. La Policia Judicial de la Benemèrita ja ha iniciat una investigació per a aclarir els fets, tot i que tots els indicis apunten cap al suïcidi.

 

La zona a on s’ha trobat el cadàver és molt freqüentada per veïns i veïnes de la localitat, que acudixen per a passejar a primeres hores del matí o practicar deports com el ‘running’, el ciclisme o, fins i tot, exercicis de força just en el pinar a on estava el cos.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.