11.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Identifiquen el cadàver del corredor mort este diumenge en Castelló

 

La Policia Nacional ha identificat l’home que trobaren mort este diumenge en una zona pròxima al Tossal Gros i la Penyeta Roja, en Castelló de la Plana. Segons informacions del ‘Mediterráneo’, el cadàver, que es trobava en avançat estat de descomposició, presentava un traumatisme cranioencefàlic amb diferents colps en el tòrax, pot ser causat per una caiguda mentres passejava per la muntanya, segons els investigadors. Els familiars de l’home, que tenia 52 anys, ja han sigut avisats dels fets.

 

El fatal accident passava este diumenge, quan els veïns de la urbanització Tossal Gros de Castelló, sorpresos, van vore com arribaven dispositius policials i el cos de bombers en la zona. I és que una persona, mentres passejava, es va trobar amb el cos de l’home, vestit amb roba i calçat deportiu. 

 

La zona a on es van trobar el cadàver era de difícil accés, per este motiu, es va necessitar l’ajuda dels bombers per a fer les faenes de rescat. Finalment, els efectius de la Policia Científica han fet la inspecció ocular i, d’eixa manera, identificar ràpidament el mort, que no portava cap identificació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.