16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Identifiquen el cadàver del corredor mort este diumenge en Castelló

 

La Policia Nacional ha identificat l’home que trobaren mort este diumenge en una zona pròxima al Tossal Gros i la Penyeta Roja, en Castelló de la Plana. Segons informacions del ‘Mediterráneo’, el cadàver, que es trobava en avançat estat de descomposició, presentava un traumatisme cranioencefàlic amb diferents colps en el tòrax, pot ser causat per una caiguda mentres passejava per la muntanya, segons els investigadors. Els familiars de l’home, que tenia 52 anys, ja han sigut avisats dels fets.

 

El fatal accident passava este diumenge, quan els veïns de la urbanització Tossal Gros de Castelló, sorpresos, van vore com arribaven dispositius policials i el cos de bombers en la zona. I és que una persona, mentres passejava, es va trobar amb el cos de l’home, vestit amb roba i calçat deportiu. 

 

La zona a on es van trobar el cadàver era de difícil accés, per este motiu, es va necessitar l’ajuda dels bombers per a fer les faenes de rescat. Finalment, els efectius de la Policia Científica han fet la inspecció ocular i, d’eixa manera, identificar ràpidament el mort, que no portava cap identificació.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.