Identifiquen el cadàver del corredor mort este diumenge en Castelló

 

La Policia Nacional ha identificat l’home que trobaren mort este diumenge en una zona pròxima al Tossal Gros i la Penyeta Roja, en Castelló de la Plana. Segons informacions del ‘Mediterráneo’, el cadàver, que es trobava en avançat estat de descomposició, presentava un traumatisme cranioencefàlic amb diferents colps en el tòrax, pot ser causat per una caiguda mentres passejava per la muntanya, segons els investigadors. Els familiars de l’home, que tenia 52 anys, ja han sigut avisats dels fets.

 

El fatal accident passava este diumenge, quan els veïns de la urbanització Tossal Gros de Castelló, sorpresos, van vore com arribaven dispositius policials i el cos de bombers en la zona. I és que una persona, mentres passejava, es va trobar amb el cos de l’home, vestit amb roba i calçat deportiu. 

 

La zona a on es van trobar el cadàver era de difícil accés, per este motiu, es va necessitar l’ajuda dels bombers per a fer les faenes de rescat. Finalment, els efectius de la Policia Científica han fet la inspecció ocular i, d’eixa manera, identificar ràpidament el mort, que no portava cap identificació.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.