Troben el cadàver d’un corredor en una muntanya de Castelló

 

Este diumenge de matí s’ha trobat el cadàver d’un home en una muntanya del terme de Castelló de la Plana. El cos, que presentava diferents lesions en la cara, i estava en avançat estat de descomposició per les altes temperatures dels últims dies, no ha pogut ser identificat perquè no portava documentació. 

 

Tal com informa el diari ‘Levante’, el cos l’han trobat, concretament, en la zona de la pedrera ‘la Torreta’ i el depòsit verd, una zona propera a les urbanitzacions del Tossal Gros i Penyeta Roja, entre els térmens de Castelló i Borriol. Un testimoni ha sigut qui ha alertat als agents policials en trobar-se un cadàver este diumenge en una zona de difícil accés a on, fins i tot, hagueren d’actuar els bombers per a rescatar el cos.

 

Ara mateixa, s’està pendent de l’autòpsia per a poder determinar quines han sigut les possibles causes de la mort. Es desconeix si l’home, que vestia amb roba i calçat deportiu per a córrer, ha patit algun problema cardiorespiratori o si, per contra, una caiguda li ha pogut causar la mort. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’exalcalde de Turís assegura que ningú va avisar del risc abans de la dana

L’exalcalde de Turís Ismael Corell ha explicat davant la jutgessa de Catarroja que el 29 d’octubre de 2024 no va rebre cap avís oficial de risc per la dana, malgrat acumular-se més de 700 litres per metre quadrat al municipi.

La família d’un viver arrasat a la Vilavella demana ajuda per tornar a començar

Els propietaris del viver familiar EsVi, destruït per l’incendi forestal de la Vall d'Uixó, reclamen suport de les administracions per poder reprendre la faena i mantindre la tradició familiar.

Tres detinguts per raptar i atracar una dona de 79 anys a València amb el mètode del tocomotxo

La Guàrdia Civil ha detingut en dos municipis de Toledo tres sospitosos d’atraure una dona major a València amb el mètode del tocomotxo, raptar-la i obligar-la a entregar uns 50.000 euros en joies i diners.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

L’Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja a l’interior de la província de València per temperatures màximes de fins a 40 graus, en plena quarta onada de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU