Troben el cadàver d’un corredor en una muntanya de Castelló

 

Este diumenge de matí s’ha trobat el cadàver d’un home en una muntanya del terme de Castelló de la Plana. El cos, que presentava diferents lesions en la cara, i estava en avançat estat de descomposició per les altes temperatures dels últims dies, no ha pogut ser identificat perquè no portava documentació. 

 

Tal com informa el diari ‘Levante’, el cos l’han trobat, concretament, en la zona de la pedrera ‘la Torreta’ i el depòsit verd, una zona propera a les urbanitzacions del Tossal Gros i Penyeta Roja, entre els térmens de Castelló i Borriol. Un testimoni ha sigut qui ha alertat als agents policials en trobar-se un cadàver este diumenge en una zona de difícil accés a on, fins i tot, hagueren d’actuar els bombers per a rescatar el cos.

 

Ara mateixa, s’està pendent de l’autòpsia per a poder determinar quines han sigut les possibles causes de la mort. Es desconeix si l’home, que vestia amb roba i calçat deportiu per a córrer, ha patit algun problema cardiorespiratori o si, per contra, una caiguda li ha pogut causar la mort. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.