Troben el cadàver d’un corredor en una muntanya de Castelló

 

Este diumenge de matí s’ha trobat el cadàver d’un home en una muntanya del terme de Castelló de la Plana. El cos, que presentava diferents lesions en la cara, i estava en avançat estat de descomposició per les altes temperatures dels últims dies, no ha pogut ser identificat perquè no portava documentació. 

 

Tal com informa el diari ‘Levante’, el cos l’han trobat, concretament, en la zona de la pedrera ‘la Torreta’ i el depòsit verd, una zona propera a les urbanitzacions del Tossal Gros i Penyeta Roja, entre els térmens de Castelló i Borriol. Un testimoni ha sigut qui ha alertat als agents policials en trobar-se un cadàver este diumenge en una zona de difícil accés a on, fins i tot, hagueren d’actuar els bombers per a rescatar el cos.

 

Ara mateixa, s’està pendent de l’autòpsia per a poder determinar quines han sigut les possibles causes de la mort. Es desconeix si l’home, que vestia amb roba i calçat deportiu per a córrer, ha patit algun problema cardiorespiratori o si, per contra, una caiguda li ha pogut causar la mort. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La DGT reforça el control de velocitat a Alacant amb 300 agents durant una setmana

La DGT desenrotlla a Alacant una campanya intensiva de control de velocitat entre el 13 i el 19 d'abril, amb 300 agents i focus en els trams més perillosos per a reduir els accidents mortals.

El PSPV exigix una via expressa per a destituir alcaldes que bloquegen mocions de censura

El PSPV reclama al Consell una norma i un protocol autonòmic que permeten actuar amb rapidesa enfront d'alcaldes que bloquegen la tramitació de mocions de censura i garantir el respecte a les majories democràtiques als ajuntaments valencians.

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.

El futur Parc Central d’Alacant unirà la ciutat amb un pulmó verd sobre les vies

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 2.100 metres sobre les vies del tren, integrarà diversos barris i mobilitzarà una inversió pública de 420 milions d'euros.

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.