9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Troben el cadàver d’un corredor en una muntanya de Castelló

 

Este diumenge de matí s’ha trobat el cadàver d’un home en una muntanya del terme de Castelló de la Plana. El cos, que presentava diferents lesions en la cara, i estava en avançat estat de descomposició per les altes temperatures dels últims dies, no ha pogut ser identificat perquè no portava documentació. 

 

Tal com informa el diari ‘Levante’, el cos l’han trobat, concretament, en la zona de la pedrera ‘la Torreta’ i el depòsit verd, una zona propera a les urbanitzacions del Tossal Gros i Penyeta Roja, entre els térmens de Castelló i Borriol. Un testimoni ha sigut qui ha alertat als agents policials en trobar-se un cadàver este diumenge en una zona de difícil accés a on, fins i tot, hagueren d’actuar els bombers per a rescatar el cos.

 

Ara mateixa, s’està pendent de l’autòpsia per a poder determinar quines han sigut les possibles causes de la mort. Es desconeix si l’home, que vestia amb roba i calçat deportiu per a córrer, ha patit algun problema cardiorespiratori o si, per contra, una caiguda li ha pogut causar la mort. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.