27.2 C
València
Divendres, 24 octubre, 2025

Detinguda per pegar-li un colp en el cap a una dona i deixar-la sagnant en un pas de vianants en Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han procedit a la detenció d’una dona, de 47 anys, per presumptament agredir a una altra dona al carrer Arquitecte Ros.

 

La víctima, una dona de 37 anys, va ser atesa pels servicis d’emergències sanitaris de Castelló en el lloc dels fets i després de rebre una primera assistència mèdica, va ser traslladada fins a l’Hospital General de Castelló amb pronòstic reservat, ja que presentava un fort traumatisme cranioencefàlic amb ferida sagnant i diverses contusions en la cara.

 

Els fets es van produir al voltant de les 20.00 hores del diumenge, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències va rebre la telefonada de diversos veïns que alertaven d’una baralla entre dos dones en l’encreuament del carrer Arquitecte Ros amb el carrer Lepant.

 

Les telefonades advertien de què l’agressió s’estava produint en ple carrer i que algunes persones estaven intentant parar la baralla. Fins al lloc es van desplaçar ràpidament dos patrulles del Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., que en arribar a l’encreuament, van observar que a la mitat d’un pas de vianants es trobava tendida en la calçada una dona, que sagnava abundantment pel cap.

 

Al costat d’ella es trobaven algunes persones que tractaven d’auxiliar-la i estes, en observar la presència policial, van assenyalar a una dona que es trobava en els voltants com la presumpta autora de l’agressió.

 

Tenia les mans tacades de sang

Els agents es van acostar a la dona identificada i van vore que esta tenia les mans tacades de sang i es trobava molt alterada. La presumpta agressora es va negar a identificar-se davant els agents i va mantindre una actitud agressiva amb els policies, i fins i tot va amenaçar-los de mort.

 

A la vista de le lesions que presentava la víctima i de la seua actitud amb els agents, estos van procedir a la seua detenció per un presumpte delicte de lesions i amenaces greus als agents de l’autoritat.

 

La persona arrestada, P.B.M., de 47 anys d’edat, va mostrar gran agressivitat durant la detenció, va arribar, fins i tot, a pegar-li colps a l’interior del vehicle patrulla quan era traslladada fins a les dependències policials, on va pegar-li un colp amb una puntada a una de les agents que havia participat en la detenció.

 

A més la Policia Local de Castelló va identificar a altres dos persones que també havien sigut agredides per la persona arrestada en intentar auxiliar a la víctima durant la baralla.

També pots llegir…

Últimes notícies

Espanyol i Elx mesuren la seua condició d’equips revelació en el RCDE Stadium

Espanyol, sext, i Elx, sèptim, s'enfronten en el RCDE Stadium en plena lluita per Europa després del seu retorn a Primera. Dol de ratxes, baixes i retorns a les 16.15.

Dol autonòmic a Mestalla amb urgències per a València i Vila-real

València i Vila-real arriben amb ratxes negatives i necessitat de victòria. Els locals miren al descens; els grocs volen sostindre's en la part alta.

Antonio Tejero rep l’alta hospitalària

Antonio Tejero, de 93 anys, ha rebut l'alta hospitalària i es troba en situació d'estabilitat clínica. La seua família afirma que seguirà 'la seua recuperació en l'entorn familiar'.

València inicia la neteja del barranc del Palmaret i critica la inacció de la CHJ

L'Ajuntament ha començat a netejar el barranc del Palmaret en Carpesa i Massarrojos i retrau a la CHJ no assumir la seua competència. Els treballs podrien acabar la primera setmana de novembre.

La Fiscalia rebutja la petició de sobreseïment de la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia de València ha informat en contra del recurs de la exconsellera i la causa s'eleva a l'Audiència Provincial. El procediment continua obert.

Detenen al lladre de Benimaclet la cara del qual va acabar en samarretes i xapes

La Policia Nacional ha detingut al presumpte autor de 19 robatoris en comerços i locals de restauració de Benimaclet. El seu rostre dibuixat es va estampar en samarretes i xapes que es van esgotar en hores.

Generalitat, patronal i sindicats destaquen el dinamisme de l’ocupació en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana ha sumat 37.400 ocupats en el tercer trimestre, fins a 2.451.000, mentres l'atur ha repuntat en 11.500 persones, fins a 325.600 i una taxa del 11,73%. Indústria i jóvens van liderar l'avanç, segons Generalitat, CEV i sindicats, que reclamen millorar la qualitat de l'ocupació.

Sanitat estudiarà vies jurídiques per a obligar comunitats del PP a publicar les dades dels seus cribratges

Mónica García ha avisat que activarà totes les vies legals per a forçar a les autonomies del PP a entregar les dades de cribratges. El plançó dels consellers populars ha impedit aprovar 2 milions per a vigilància del càncer i altres mesures.