Detinguda per pegar-li un colp en el cap a una dona i deixar-la sagnant en un pas de vianants en Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han procedit a la detenció d’una dona, de 47 anys, per presumptament agredir a una altra dona al carrer Arquitecte Ros.

 

La víctima, una dona de 37 anys, va ser atesa pels servicis d’emergències sanitaris de Castelló en el lloc dels fets i després de rebre una primera assistència mèdica, va ser traslladada fins a l’Hospital General de Castelló amb pronòstic reservat, ja que presentava un fort traumatisme cranioencefàlic amb ferida sagnant i diverses contusions en la cara.

 

Els fets es van produir al voltant de les 20.00 hores del diumenge, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències va rebre la telefonada de diversos veïns que alertaven d’una baralla entre dos dones en l’encreuament del carrer Arquitecte Ros amb el carrer Lepant.

 

Les telefonades advertien de què l’agressió s’estava produint en ple carrer i que algunes persones estaven intentant parar la baralla. Fins al lloc es van desplaçar ràpidament dos patrulles del Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., que en arribar a l’encreuament, van observar que a la mitat d’un pas de vianants es trobava tendida en la calçada una dona, que sagnava abundantment pel cap.

 

Al costat d’ella es trobaven algunes persones que tractaven d’auxiliar-la i estes, en observar la presència policial, van assenyalar a una dona que es trobava en els voltants com la presumpta autora de l’agressió.

 

Tenia les mans tacades de sang

Els agents es van acostar a la dona identificada i van vore que esta tenia les mans tacades de sang i es trobava molt alterada. La presumpta agressora es va negar a identificar-se davant els agents i va mantindre una actitud agressiva amb els policies, i fins i tot va amenaçar-los de mort.

 

A la vista de le lesions que presentava la víctima i de la seua actitud amb els agents, estos van procedir a la seua detenció per un presumpte delicte de lesions i amenaces greus als agents de l’autoritat.

 

La persona arrestada, P.B.M., de 47 anys d’edat, va mostrar gran agressivitat durant la detenció, va arribar, fins i tot, a pegar-li colps a l’interior del vehicle patrulla quan era traslladada fins a les dependències policials, on va pegar-li un colp amb una puntada a una de les agents que havia participat en la detenció.

 

A més la Policia Local de Castelló va identificar a altres dos persones que també havien sigut agredides per la persona arrestada en intentar auxiliar a la víctima durant la baralla.

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.