Detinguda per pegar-li un colp en el cap a una dona i deixar-la sagnant en un pas de vianants en Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han procedit a la detenció d’una dona, de 47 anys, per presumptament agredir a una altra dona al carrer Arquitecte Ros.

 

La víctima, una dona de 37 anys, va ser atesa pels servicis d’emergències sanitaris de Castelló en el lloc dels fets i després de rebre una primera assistència mèdica, va ser traslladada fins a l’Hospital General de Castelló amb pronòstic reservat, ja que presentava un fort traumatisme cranioencefàlic amb ferida sagnant i diverses contusions en la cara.

 

Els fets es van produir al voltant de les 20.00 hores del diumenge, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències va rebre la telefonada de diversos veïns que alertaven d’una baralla entre dos dones en l’encreuament del carrer Arquitecte Ros amb el carrer Lepant.

 

Les telefonades advertien de què l’agressió s’estava produint en ple carrer i que algunes persones estaven intentant parar la baralla. Fins al lloc es van desplaçar ràpidament dos patrulles del Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., que en arribar a l’encreuament, van observar que a la mitat d’un pas de vianants es trobava tendida en la calçada una dona, que sagnava abundantment pel cap.

 

Al costat d’ella es trobaven algunes persones que tractaven d’auxiliar-la i estes, en observar la presència policial, van assenyalar a una dona que es trobava en els voltants com la presumpta autora de l’agressió.

 

Tenia les mans tacades de sang

Els agents es van acostar a la dona identificada i van vore que esta tenia les mans tacades de sang i es trobava molt alterada. La presumpta agressora es va negar a identificar-se davant els agents i va mantindre una actitud agressiva amb els policies, i fins i tot va amenaçar-los de mort.

 

A la vista de le lesions que presentava la víctima i de la seua actitud amb els agents, estos van procedir a la seua detenció per un presumpte delicte de lesions i amenaces greus als agents de l’autoritat.

 

La persona arrestada, P.B.M., de 47 anys d’edat, va mostrar gran agressivitat durant la detenció, va arribar, fins i tot, a pegar-li colps a l’interior del vehicle patrulla quan era traslladada fins a les dependències policials, on va pegar-li un colp amb una puntada a una de les agents que havia participat en la detenció.

 

A més la Policia Local de Castelló va identificar a altres dos persones que també havien sigut agredides per la persona arrestada en intentar auxiliar a la víctima durant la baralla.

També pots llegir…

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.