Detinguda per pegar-li un colp en el cap a una dona i deixar-la sagnant en un pas de vianants en Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han procedit a la detenció d’una dona, de 47 anys, per presumptament agredir a una altra dona al carrer Arquitecte Ros.

 

La víctima, una dona de 37 anys, va ser atesa pels servicis d’emergències sanitaris de Castelló en el lloc dels fets i després de rebre una primera assistència mèdica, va ser traslladada fins a l’Hospital General de Castelló amb pronòstic reservat, ja que presentava un fort traumatisme cranioencefàlic amb ferida sagnant i diverses contusions en la cara.

 

Els fets es van produir al voltant de les 20.00 hores del diumenge, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències va rebre la telefonada de diversos veïns que alertaven d’una baralla entre dos dones en l’encreuament del carrer Arquitecte Ros amb el carrer Lepant.

 

Les telefonades advertien de què l’agressió s’estava produint en ple carrer i que algunes persones estaven intentant parar la baralla. Fins al lloc es van desplaçar ràpidament dos patrulles del Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., que en arribar a l’encreuament, van observar que a la mitat d’un pas de vianants es trobava tendida en la calçada una dona, que sagnava abundantment pel cap.

 

Al costat d’ella es trobaven algunes persones que tractaven d’auxiliar-la i estes, en observar la presència policial, van assenyalar a una dona que es trobava en els voltants com la presumpta autora de l’agressió.

 

Tenia les mans tacades de sang

Els agents es van acostar a la dona identificada i van vore que esta tenia les mans tacades de sang i es trobava molt alterada. La presumpta agressora es va negar a identificar-se davant els agents i va mantindre una actitud agressiva amb els policies, i fins i tot va amenaçar-los de mort.

 

A la vista de le lesions que presentava la víctima i de la seua actitud amb els agents, estos van procedir a la seua detenció per un presumpte delicte de lesions i amenaces greus als agents de l’autoritat.

 

La persona arrestada, P.B.M., de 47 anys d’edat, va mostrar gran agressivitat durant la detenció, va arribar, fins i tot, a pegar-li colps a l’interior del vehicle patrulla quan era traslladada fins a les dependències policials, on va pegar-li un colp amb una puntada a una de les agents que havia participat en la detenció.

 

A més la Policia Local de Castelló va identificar a altres dos persones que també havien sigut agredides per la persona arrestada en intentar auxiliar a la víctima durant la baralla.

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.