Un cavall i un home ferits en la primera Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe

Entrada de Bous i Cavalls Segorbe

Entrada de Bous i Cavalls en Segorbe | Twitter

 

El carrer Colón de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), ha vibrat este dilluns amb una tensa primera Entrada de Bous i Cavalls de 2019. A mitjan recorregut, un bou ha envestit a un cavall i ha fet caure a terra a un dels genets, popularment anomenats ‘caballistas’.

 

Les Entrades de Bous i Cavalls de Segorbe, declarades Festa d’Interés Turístic Internacional des de 2005, són uns tancaments en els que un grup de 13 o 14 genets guien a un grup de sis bous i alguns mansos des dels corrals del carrer del Argén fins a la plaça de la Cueva Santa. Este grup d’animals i genets recorre el poc més de mig quilòmetre de recorregut en aproximadament un minut. No obstant això, l’incident d’este dilluns ha retardat a part dels genets, que han hagut de frenar per a evitar caure’s.

 

El cavall ferit serà atés en una de les clíniques veterinàries de la localitat. En cas d’haver sigut cornejat, l’animal no eixirà en cap de les altres carreres. Durant la setmana, els genets i els cavalls giren, de manera que ixen tres dels set dies cada un. El caballista que ha caigut a terra ha patit alguns traumatismes en la zona abdominal i un altre cranioencefàlic lleu.

 

Des d’este dilluns fins al diumenge, una carcassa que es tira a les dos de la vesprada dona començament a estes vertiginoses i arriscades carreres. La particularitat dels tancaments sogorbins és que no hi ha barreres en cap punt del recorregut excepte en l’eixida i l’arribada. Per això, es recomana no situar-se en les primeres files si no es té experiència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Torrent un home per agredir i amenaçar a la seua parella embarassada

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 28 anys per presumptes maltractaments físics i psicològics a la seua parella, a la qual hauria agredit durant l'embaràs i després del naixement del bebé.

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.