11.6 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

L’addicció secreta de la reina Letícia que no agrada a la Casa Reial

La reina Letícia en una visita al centre educatiu guanyador del premi Princesa de Girona 2019 (06-02-2020)

Faccio assegura que va conseguir testimonis de la família directa de la reina | G3

 

Letícia, la reina impacient’ és un llibre publicat recentment i escrit per l’argentí Leonardo Faccio que mostra totes les històries de la reina, que fins ara eren ocultes. L’escriptor, a demés, ha assegurat que la seua obra és molt completa, que totes les trames explicades són certes i que s’ha reunit informalment algunes voltes amb la reina Letícia per a assegurar certes informacions.

 

La sorprenent addició

Des de la Casa Reial han negat que la reina Letícia s’haja reunit amb l’escriptor, però Faccio ha escrit en el seu llibre molts detalls del passat de la monarca fins ara desconeguts. A demés de narrar el seu passat amorós, l’escriptor hauria provocat que explotara la guerra en la Zarzuela perquè ha revelat l’addicció secreta al tabac de la reina. Detall que Faccio assegura després de recollir testimonis i declaracions de Jesús Ortiz, pare de Letícia, sa tia Henar Ortiz i el cosí David Rocasolano.

 

Que la reina Letícia fume en secret sorprén molt, ja que és una persona molt saludable, deportista i, fins i tot, obsessiva per cuidar al màxim cada detall del seu físic, sent molt metòdica i responsable amb la seua salut. Segons Faccio, la reina Letícia fuma i este hàbit el tindria des de la seua etapa com a periodista. El més sorprenent és que la monarca presidix actes antitabac, però l’escriptor compartix en la seua obra que la dona del rei Felip ha arribat a amagar-se en algun lavabo per a fumar-se algun cigarret.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.