9.4 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Un mort i quatre ferits en cremar-se un laboratori de marihuana en Sant Marcel·lí

Bombers Valencia | Cedida

 

ACTUALITZAT 15.15 hores. L’incendi s’hauria iniciat mentres el xic, de 26 anys i que ha acabat morint en l’hospital, manipulava alguna substància química en el laboratori a on elaborava marihuana sintètica. Allà es trobava també una dona, de 30 anys, que ha resultat ferida.

 

En el moment dels fets, quan el jove encara estava conscient, els dos han sigut detinguts per un delicte contra la salut pública i danys.

 

Crema un laboratori de marihuana

Un xic, de 26 anys, ha mort este matí de dimarts en l’Hospital la Fe de València a causa de les cremades provocades per un incendi, iniciat en un laboratori de marihuana en el barri de Sant Marcel·lí. Altres quatre persones, entre les que es troben dos xiquets de 5 i 9 anys, han resultat ferides pel foc originat en el pis del carrer Arquebisbe Olaechea de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Cap a les deu i mitja de la nit, el CICU va rebre l’avís de què una vivenda s’estava cremant i va mobilitzar a una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius mèdics van haver d’atendre a cinc persones: dos hòmens, una dona i dos xiquets.

 

El xic, de 26 anys, que finalment ha mort, va patir cremades de segon i tercer grau en el 95% de la superfície corporal i una xica, de 30 anys, també ha patit cremades de segon grau en una cama. L’home de 47 anys, la xiqueta de 9 i el xiquet de 5 van haver de ser atesos per inhalació de fum. Tots ells han sigut traslladats a l’Hospital la Fe de València.

 

Segons ha informat ‘Levante EMV’, la Policia Nacional encara investiga les causes de l’incendi, encara que tot apunta al fet que es tracta d’un laboratori il·legal de marihuana sintètica. Un dels ferits ha sigut detingut per un delicte contra la salut pública.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.