Evacuen els veïns d’una finca en Castelló per un incendi

Incendi C/ Pare Jofre Castelló

La policia ha acordonat la zona i ha tallat el trànsit per a apagar les flames  | Policia Local de Castelló

 

ACTUALITZAT 17.15 hores La Policia Local de Castelló i un reforç dels Bombers Municipals han intervingut este migdia en el carrer del Pare Jofre, al costat de l’Hospital Provincial de Castelló, a causa d’un aparatós incendi produït en el sext pis d’una finca. Els fets s’han produït cap a la una del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut l’avís d’Emergències 112 que alertava d’un incendi en l’interior d’una vivenda d’eixe carrer. Concretament, els veïns que havien telefonat al 112 han informat que veien com de les finestres d’un sext pis eixien flames i una gran quantitat de fum.

 

Immediatament, s’han desplaçat fins al lloc dotacions de la Policia Local de Castelló que han vist una columna de fum negre i flames eixint d’un pis. Ràpidament, els policies han fet un perímetre de seguretat i han tancat el carrer al trànsit a l’espera que arribaren els servicis d’extinció d’incendis. Quan han arribat els bombers, als cap de pocs minuts, han instal·lat diferents punts d’aigua per a apagar les flames des del vehicle autoescala, ja que la casa a on s’havia produït l’incendi era l’últim pis de la finca.

 

 

Simultàniament, els cossos de seguretat han evacuat a tots els veïns de l’edifici per a previndre danys personals i poder-se centrar en l’extinció de les flames. El foc es trobava molt escampat en el saló de la vivenda i, a pesar de què els bombers han sigut ràpids, gran part dels mobles s’han cremat. A més, la resta de la casa ha quedat molt afectada per l’intens fum i les flames.

 

  

Quant a danys personals, cap persona ha resultat ferida a causa de l’accident. L’única persona que es trobava en la casa en el moment de començar el foc, se n’ha eixit ràpidament de la vivenda. No obstant això, sí que cal lamentar la mort de la seua mascota, un gat, que no ha sigut recuperat a temps pels bombers.

 

 

Respecte dels treballs d’extinció i ventilació, s’han acabat cap a les 14.00 hores de la vesprada i ha calgut que s’implicaren un sergent, un cap i nou bombers que han necessitat un vehicle de comandament, una bomba urbana lleugera i un vehicle autoescala.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.