Evacuen els veïns d’una finca en Castelló per un incendi

Incendi C/ Pare Jofre Castelló

La policia ha acordonat la zona i ha tallat el trànsit per a apagar les flames  | Policia Local de Castelló

 

ACTUALITZAT 17.15 hores La Policia Local de Castelló i un reforç dels Bombers Municipals han intervingut este migdia en el carrer del Pare Jofre, al costat de l’Hospital Provincial de Castelló, a causa d’un aparatós incendi produït en el sext pis d’una finca. Els fets s’han produït cap a la una del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut l’avís d’Emergències 112 que alertava d’un incendi en l’interior d’una vivenda d’eixe carrer. Concretament, els veïns que havien telefonat al 112 han informat que veien com de les finestres d’un sext pis eixien flames i una gran quantitat de fum.

 

Immediatament, s’han desplaçat fins al lloc dotacions de la Policia Local de Castelló que han vist una columna de fum negre i flames eixint d’un pis. Ràpidament, els policies han fet un perímetre de seguretat i han tancat el carrer al trànsit a l’espera que arribaren els servicis d’extinció d’incendis. Quan han arribat els bombers, als cap de pocs minuts, han instal·lat diferents punts d’aigua per a apagar les flames des del vehicle autoescala, ja que la casa a on s’havia produït l’incendi era l’últim pis de la finca.

 

 

Simultàniament, els cossos de seguretat han evacuat a tots els veïns de l’edifici per a previndre danys personals i poder-se centrar en l’extinció de les flames. El foc es trobava molt escampat en el saló de la vivenda i, a pesar de què els bombers han sigut ràpids, gran part dels mobles s’han cremat. A més, la resta de la casa ha quedat molt afectada per l’intens fum i les flames.

 

  

Quant a danys personals, cap persona ha resultat ferida a causa de l’accident. L’única persona que es trobava en la casa en el moment de començar el foc, se n’ha eixit ràpidament de la vivenda. No obstant això, sí que cal lamentar la mort de la seua mascota, un gat, que no ha sigut recuperat a temps pels bombers.

 

 

Respecte dels treballs d’extinció i ventilació, s’han acabat cap a les 14.00 hores de la vesprada i ha calgut que s’implicaren un sergent, un cap i nou bombers que han necessitat un vehicle de comandament, una bomba urbana lleugera i un vehicle autoescala.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.