Evacuen els veïns d’una finca en Castelló per un incendi

Incendi C/ Pare Jofre Castelló

La policia ha acordonat la zona i ha tallat el trànsit per a apagar les flames  | Policia Local de Castelló

 

ACTUALITZAT 17.15 hores La Policia Local de Castelló i un reforç dels Bombers Municipals han intervingut este migdia en el carrer del Pare Jofre, al costat de l’Hospital Provincial de Castelló, a causa d’un aparatós incendi produït en el sext pis d’una finca. Els fets s’han produït cap a la una del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut l’avís d’Emergències 112 que alertava d’un incendi en l’interior d’una vivenda d’eixe carrer. Concretament, els veïns que havien telefonat al 112 han informat que veien com de les finestres d’un sext pis eixien flames i una gran quantitat de fum.

 

Immediatament, s’han desplaçat fins al lloc dotacions de la Policia Local de Castelló que han vist una columna de fum negre i flames eixint d’un pis. Ràpidament, els policies han fet un perímetre de seguretat i han tancat el carrer al trànsit a l’espera que arribaren els servicis d’extinció d’incendis. Quan han arribat els bombers, als cap de pocs minuts, han instal·lat diferents punts d’aigua per a apagar les flames des del vehicle autoescala, ja que la casa a on s’havia produït l’incendi era l’últim pis de la finca.

 

 

Simultàniament, els cossos de seguretat han evacuat a tots els veïns de l’edifici per a previndre danys personals i poder-se centrar en l’extinció de les flames. El foc es trobava molt escampat en el saló de la vivenda i, a pesar de què els bombers han sigut ràpids, gran part dels mobles s’han cremat. A més, la resta de la casa ha quedat molt afectada per l’intens fum i les flames.

 

  

Quant a danys personals, cap persona ha resultat ferida a causa de l’accident. L’única persona que es trobava en la casa en el moment de començar el foc, se n’ha eixit ràpidament de la vivenda. No obstant això, sí que cal lamentar la mort de la seua mascota, un gat, que no ha sigut recuperat a temps pels bombers.

 

 

Respecte dels treballs d’extinció i ventilació, s’han acabat cap a les 14.00 hores de la vesprada i ha calgut que s’implicaren un sergent, un cap i nou bombers que han necessitat un vehicle de comandament, una bomba urbana lleugera i un vehicle autoescala.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.

Una nit d’infern tèrmic bateix rècords a la meteorologia valenciana

La nit de dimecres a dijous ha deixat temperatures entre 35 i 39 graus en prop de cent localitats valencianes, amb ponent molt càlid i rècords nocturns com els 37,3 graus de Nules.

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.