Evacuen els veïns d’una finca en Castelló per un incendi

Incendi C/ Pare Jofre Castelló

La policia ha acordonat la zona i ha tallat el trànsit per a apagar les flames  | Policia Local de Castelló

 

ACTUALITZAT 17.15 hores La Policia Local de Castelló i un reforç dels Bombers Municipals han intervingut este migdia en el carrer del Pare Jofre, al costat de l’Hospital Provincial de Castelló, a causa d’un aparatós incendi produït en el sext pis d’una finca. Els fets s’han produït cap a la una del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut l’avís d’Emergències 112 que alertava d’un incendi en l’interior d’una vivenda d’eixe carrer. Concretament, els veïns que havien telefonat al 112 han informat que veien com de les finestres d’un sext pis eixien flames i una gran quantitat de fum.

 

Immediatament, s’han desplaçat fins al lloc dotacions de la Policia Local de Castelló que han vist una columna de fum negre i flames eixint d’un pis. Ràpidament, els policies han fet un perímetre de seguretat i han tancat el carrer al trànsit a l’espera que arribaren els servicis d’extinció d’incendis. Quan han arribat els bombers, als cap de pocs minuts, han instal·lat diferents punts d’aigua per a apagar les flames des del vehicle autoescala, ja que la casa a on s’havia produït l’incendi era l’últim pis de la finca.

 

 

Simultàniament, els cossos de seguretat han evacuat a tots els veïns de l’edifici per a previndre danys personals i poder-se centrar en l’extinció de les flames. El foc es trobava molt escampat en el saló de la vivenda i, a pesar de què els bombers han sigut ràpids, gran part dels mobles s’han cremat. A més, la resta de la casa ha quedat molt afectada per l’intens fum i les flames.

 

  

Quant a danys personals, cap persona ha resultat ferida a causa de l’accident. L’única persona que es trobava en la casa en el moment de començar el foc, se n’ha eixit ràpidament de la vivenda. No obstant això, sí que cal lamentar la mort de la seua mascota, un gat, que no ha sigut recuperat a temps pels bombers.

 

 

Respecte dels treballs d’extinció i ventilació, s’han acabat cap a les 14.00 hores de la vesprada i ha calgut que s’implicaren un sergent, un cap i nou bombers que han necessitat un vehicle de comandament, una bomba urbana lleugera i un vehicle autoescala.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.