13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit entre Llevant i Vila-real de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, programat per a este diumenge a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l’alerta roja decretada a València a partir de les 12.00.

La decisió l’ha comunicada la Real Federació Espanyola de Futbol després de la resolució del Jutge Únic de Competicions Professionals, davant l’avís de pluges intenses i fortes tempestes emés pel Centre d’Emergències de la Generalitat Valenciana. La prioritat ha sigut evitar riscos derivats de la situació meteorològica, que podia dificultar desplaçaments i l’operativa de la trobada a escasses hores de l’inici previst.

L’alcaldessa de València, María José Catalá, va sol·licitar el dissabte a la vesprada la suspensió del partit pel risc de fortes pluges, i este diumenge el Llevant també l’ha demanat formalment a la RFEF. Amb l’alerta activa des del migdia, l’escenari per a la celebració del partit es mantenia incert.

Pròxims passos

En el seu escrit, l’RFEF explica que concedix ‘als dos clubs i a la Lliga Nacional de Futbol Professional un termini de cinc dies hàbils perquè, de manera coordinada, proposen nova data i hora per a la celebració de la trobada suspesa’. Este marge permetrà ajustar el calendari competitiu, coordinar la disponibilitat de l’estadi i garantir condicions de seguretat i mobilitat adequades.

L’ajornament implica que el dol queda pendent de reprogramació i que l’organització haurà de recompondre tots els servicis associats a un dia de partit, des d’accessos i dispositius fins a la logística dels equips. Una vegada acordada la proposta per les parts, es comunicarà la nova cita a través dels canals oficials perquè l’afició puga planificar el desplaçament amb antelació i sense la incertesa imposada per l’alerta meteorològica.

Últimes notícies

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.

Emergències manté l’alerta roja per pluges en el litoral de València i demana evitar zones inundables

Es mantenen els avisos per pluges intenses en el litoral de València. Aemet preveu rebaixar a taronja a partir de les 06.00, però persistixen riscos per zones.

València suspén les classes en 32 centres i en tres pedanies del sud per l’alerta taronja

L'Ajuntament ha suspés l'activitat docent este dilluns en 32 centres situats en zones inundables i a la Torre, Castellar-Oliveral i Forn d'Alcedo per l'alerta taronja. En El Saler i Pinedo els centres obriran sense docència.

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.

La UPV suspén les classes presencials este dilluns a València i Gandia fins a les 14.00

La UPV ha suspés les classes presencials en Vera (València) i Gandia fins a les 14.00 d'este dilluns per l'alerta roja. Alcoi continua presencial amb opció en línia i revisió a les 9.00

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.