18.4 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Alacant patix una onada de robatoris en comerços i restaurants

Donada la preocupant situació dels darrers dies en el centre d'Alacant, comerciants i restauradors han fet el crit d'alarma respecte als robatoris que s'estan produint en estos establiments. Amb al menys quatre casos a més molt prop de l'Ajuntament, on hi ha un cos de la Policia Local i un altre més en el carrer San Francisco, on s'han forçat persianes i reixes, finalment els lladre s'han aconseguit emportar-se diners i causar diversos danys. Els comerciants ara demanen més vigilància per part de la Policia. Com ha informat 'Levante-EMV' en un establiment del carrer Jorge Juan, just davant de l'edifici consistorial s'ha denunciat que van entrar els lladres poc després d'haver reformat i pintat el local, destrossant els mobles i emportant-se diners. L'Ajuntament, en canvi els va denegar als propietaris les gravacions de seguretat de l'Ajuntament per a poder reconéixer als autors. A més, el propietari va sofrir a continuació un altre robatori en sa casa.

Si més no, este no va ser el primer establiment afectat. En un altre bar del mateix carrer es va sofrir el primer robatori amb una recaptació de 800 euros, i la passada setmana van arribar a entrar dos vegades més. L'encarregada ha denunciat els delictes a la Policia, però l'única resposta que ha rebut es que hi ha poques patrulles per la nit. Els veïns i comerciants manifesten el seu descontentament, ja que, asseguren, viuen en una inseguretat total. De la mateixa manera, demanen que la vigilància s'intensifique sobretot de cara al Nadal. La Policia Nacional, per altra banda, va indicar que parlaran amb els comerciants i van ressaltar que des de fa dos setmanes es va posar en marxa la nova brigada que s'infiltra en els barris, arran de la qual s'han produït 33 noves detencions per delictes de robatoris en vivendes, establiments, vehicles, i contra el patrimoni.

Últimes notícies

Rosalía estrena en directe LUX en Los40 Music Awards amb orquestra i veles

L'artista ha presentat per primera vegada en viu el seu quart àlbum en el Roig Arena de València amb 'Relíquia' com a obertura, orquestra i ciris. El públic ha embogit amb un xou breu i intens.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena el dia que estrena LUX

La cantant ha acaparat l'atenció en Los40 Music Awards Santander 2025 amb una arribada que va paralitzar la catifa roja, coincidint amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX.

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.

Cinc anys de presó per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys de presó a un home per una agressió sexual continuada a la seua neta entre els 4 i 10 anys. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització.

A disposició judicial el camioner que ha atropellat mortalment a una jove a València

El camioner detingut per atropellar a una jove de 20 anys a València ha passat a disposició judicial. Va donar positiu en cànnabis i cocaïna i la Policia Local investiga les causes del sinistre.