10.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Paren els peus a Alessandro Lequio en directe per les seues paraules sobre Rocío Carrasco

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-serie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Alessandro Lequio no ha parat d’anar en contra de la filla de ‘la más grande’ i dir que no es creia ni una paraula d’esta.

L’exmarit d’Ana Obregón s’ha posicionat a favor d’Antonio David Flores, defensant la seua presumpció d’innocència després d’haver-se arxivat les demandes per presumptes maltractaments i traient a relluir la seua faceta de bon pare per haver-se fet càrrec dels seus fills adolescents.

La seua polèmica opinió sobre el cas el va acabar situant en el punt de mira de Rocío Carrasco, que va aprofitar la seua aparició estel·lar en Telecinco, durant la seua entrevista en directe, per a contestar a totes les crítiques que havia rebut fins al moment per part de l’aristòcrata.

“Alessandro Lequio no ha entés res del que he explicat, però tampoc m’estranya. Gos no menja gos. Al final, si ho analitzes, si té este pensament que verbalitzes, em demostra que, si no és igual, és molt semblant a Antonio David», subratllava en el plató de Telecinco. No obstant això, el col·laborador de ‘El Programa de Ana Rosa’ no ha cessat en la seua obstinació de continuar qüestionant la veracitat del relat de la filla de Rocío Jurado i atacant a la dona pel paper que ha exercit com a mare.

Cal recordar, que Antonia Dell’Atte, exdona de l’italià el va acusar fa anys de maltractament i fa poc ha concedit una entrevista on ha contat tot el que va viure al seu costat.

Alessandro Lequio torna a qüestionar el paper de Rocío Carrasco com a mare

Lluny de ficar el fre, Alessandro Lequio continua alimentant l’incendi cada vegada que s’asseu en el programa dirigit per Ana Rosa Quintana. L’italià ha tornat a alçar la veu en contra de la decisió de Rocío Carrasco de mantenir-se distanciada dels seus fills, una opinió que manté encara que diversos experts psicòlegs han explicat el motiu d’esta difícil decisió que molts continuen titllant d’incomprensible.

«Serà molt difícil una mediació mentre la filla seguisca en el context que fomenta la lapidació que ha estat rebent esta dona durant dos dècades. Ella abans que mare és dona i persona abans de res», advertia la psicòloga Sonia Cervantes durant l’emissió del nové capítol de la sèrie. Una opinió amb la qual també van coincidir altres experts i tertulians, com la professora Ana Bernal-Triviño: «Hem de bandejar frases com ‘la mare ho perdona tot’ i ‘la mare és mare fins al final’ perquè esta mare continua sent dona i té dret a viure», resolia l’especialista.

No obstant això, estes explicacions segueixen sense convéncer al pare del difunt Álex Lequio. Malgrat rebaixar el to de duresa emprat en altres intervencions, l’italià ha tornat a qüestionar públicament la decisió de l’exdona d’Antonio David de no mantenir contacte amb els seus fills des de fa diversos anys.

«Jo no dic que Rocío Carrasco siga una mala mare, però el que si que dic és que no entenc la decisió d’una mare de no tenir en la seua vida als seus fills. No ho entenc ni ho entendré», advertia l’italià davant la desaprovació del seu company Joaquín Prat.

Joaquín Prat planta cara a Alessandro  Lequio per la seua opinió sobre Rociíto

El presentador de ‘Cuatro al dia’, que s’ha convertit en el màxim defensor de Rocío Carrasco en ‘El Programa de Ana Rosa’, ha optat per retreure les paraules del seu company utilitzant un argument que la filla de Rocío Jurado ja va usar en la seua entrevista en directe. En aquell moment, l’ex d’Antonio David assegurava que l’italià no havia entés res del documental, unes paraules que ara ha secundat públicament Joaquín Prat.

«T’has perdut diversos capítols. No vull entrar aquí en una discussió, però per a començar t’has perdut el dels informes psicosocials», assegurava el presentador visiblement molest. «Es van presentar uns informes, però també hi haurà uns altres», advertia l’italià posant en dubte que els documents aportats per Rociíto mostren una veritat absoluta.

«T’estic parlant dels informes adscrits al jutjat. No són els que presenten una part o una altra, són els oficials», li rebatia Joaquín Prat. «Encara que existisquen estos informes, jo seguisc sense entendre a una mare que ha agafat com a opció de vida no tenir als seus fills», sentenciava Alessandro Lequio tancant l’orella a l’argument del seu company.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.